BattleTech در اوایل ۲۰۱۸ انتشار میابد
سازنده و ناشر BattleTech یعنی Harebrained Schemes و Paradox Interactive، تاخیر آن تا اوایل ۲۰۱۸ را اعلام کرده و دلیل این کار را توضیح دادهاند.
عنوان BattleTech پس از موفقیت در کیکاستارتر و جمعآوری ۲,۸۶۵,۴۲۲ دلار کمک مالی، قرار بود که در سال جاری میلادی عرضه شود، اما حال میبینیم که انتشار آن تا اوایل سال آینده یعنی چند ماه دیگر به تعویق افتاده است.
همانطور که گفته شد، سازنده و ناشر BattleTech، هر کدام نظر خود راجع به این تاخیر را به اشتراک گذاشتهاند. اول از همه، مدیر عامل Harebrained Schemes یعنی Jordan Weisman، در صفحهی کیکاستارتر این بازی چنین گفته است:
در طول توسعهی بازی، حامیان ما به وضوح میگفتند که ‘عجله نکنید، فقط عنوانی عالی بسازید.’ و ما از صمیم قلب توصیهی آنها را پذیرفتهایم. تیم ما، Paradox و حامیانمان، وابستگی شخصی عمیقی به این پروژه داشتهاند و ما میخواهیم عنوانی را ارائه بدهیم که نه تنها انتظارات بالای حامیان و طرفداران را برآورده میکند، بلکه BattleTech را به نسل جدیدی از بازیکنان معرفی مینماید.
آقای Fredrik Wester بهعنوان مدیر عامل Paradox Interactive نیز نوشته است:
بازخورد و شور و اشتیاق شرکتکنندگان بتا، به ما نشان داده است که BattleTech تا چه حد میتواند یک بازی عالی باشد و عجله در ساخت آن برای رسیدن به یک تاریخ تعیین شده، میتواند به ضرر و زیان منجر شود. ما تیم Harebrained Schemes را باور داریم. ما از آنها میخواهیم که زمان و توجه کافی به این بازی برای خلق یک استراتژی نوبتی که شایستهی نامش است را بدهند.
در کنار این تاخیر، سازندگان BattleTech از بهروزرسانی و بهبود بتای مخصوص حامیان آن خبر دادهاند. با توجه به گفتههای آنها، در همین هفته یک بهروزرسان جدید جهت ایجاد تغییراتی در گیمپلی، ارتقای هوش مصنوعی و بهبود رابط کاربری و… برای این بتا منتشر میشود. علاوه بر این، قرار است که بهروزسان دیگری نیز بتای بازی را تقویت کند و بخش چندنفرهی PvP را به آن بیافزاید که بهزودی و در آیندهای نزدیک به انتشار میرسد.
در آخر، باری دیگر لازم به ذکر است که BattleTech در اوایل ۲۰۱۸ برای رایانههای شخصی عرضه میگردد.
منبع : گیم فا