جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قالب Astra انعطاف برترین پوسته المنتوری

با محبوبیت روزافزون صفحه ساز المنتور، قالب‌های سازگار و مختص برای این افزونه صفحه ساز وردپرس روز به روز بیشتر از همیشه می‌شود. افزونه المنتور یکی از پرطرفدارترین صفحه‌سازهای حال حاضر وردپرس در جهان است بیش از میلیون‌ها نفر از آن استفاده و در دو نسخه المنتور رایگان و المنتور پرو ارائه شده است.

در این میان یکی از قالب‌ها یا پوسته‌های کاملاً سازگار با این صفحه ساز که براساس المنتور نوشته شده است، قالب Astra است که او هم در دو نسخه رایگان و نسخه قالب Astra Pro منتشر شده است. این قالب بسیار منعطف بوده و از همه ویژگی‌های برگه ساز المنتور پشتیبانی می‌کند، به گونه‌ای که آسترا بیش از 2 میلیون بار نصب شده و این حجم بالا از کاربران وردپرس از آن استفاده می‌کنند.
پوسته همه منظوره آسترا یا استرا سریع‌، کاملاً قابل تنظیم و کاستومایز عالی همه بخش‌ها، سئوی بالا را در خود جا داده است. وب‌سایت‌های زیادی اکنون با این قالب فوق العاده طراحی شده اند، حتی astra از فروشگاه ساز ووکامرس نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توان با آن یک فروشگاه حرفه‌ای با تمامی امکانات اولیه داشت.

با این پوسته وردپرس وب‌سایت‌های فروشگاهی، وب‌سایت آموزشی، وب‌سایت خبری، وب‌سایت مجله‌‌ای، وب‌سایت شخصی، وب‌سایت کسب و کار، وب‌سایت دانلود، وب‌سایت مد و فشن، وب‌سایت مراقبت از حیوانات، وب‌سایت دامپزشکی، وب‌سایت شرکتی، وب‌سایت ورزشی، وب‌سایت باشگاه بدن سازی، وب‌سایت مهد کودک، وب‌سایت فرهنگ و هنر، وب‌سایت عکاسی، وب‌سایت گل و گیاه، وب‌سایت کافی شاپ، وب‌سایت یوگا، وب‌سایت مدرسه، وب‌سایت دانشگاهی، وب‌سایت مدرسه موسیقی، وب‌سایت فست فوت، وب‌سایت رستوران، وب‌سایت اپلیکیشن، وب‌سایت موبایل و ده‌ها وب‌سایت دیگر را می‌توان راه اندازی و ساخت.

قالب آسترا با المنتور غیر ممکن را ممکن می‌سازد و از همه قالب‌های مخصوص المنتور یک سروگردن بالاتر است. چناچه می‌خواهد با صفحه ساز المنتور یک وب‌سایت پیشرفته راه‌اندازی کنید، برای انتخاب قالب، قالب astra می‌تواند اولین و بهترین انتخاب باشد! چراکه کار کردن با آن خیلی ساده و در چند دقیقه می‌توانید خودآموز تمامی بخش‌های آن را یاد بگیرید.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *