جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کدام گوشی تمایل نوجوانان و بزرگسالان

چند هفته پیش، سامسونگ با انتشار ویدیویی تبلیغاتی تحت عنوان «Growing Up» و یا همان «بزرگ شدن»، اپل و به‌طور خاص، گوشی‌های آی‌فون این شرکت را هدف گرفت. البته مشخص نیست که نمایش این ویدیو در این بازه زمانی اتفاقی بوده و یا این‌که سامسونگ براساس برآوردهای خود اقدام به انتشار آن کرده؛ اما نتایج تحقیقی که توسط مرکز Proper Insights صورت گرفته، نشان می‌دهد که بزرگسالان تمایل بیشتری به خرید گوشی‌های سامسونگ دارند.

 

کدام گوشی تمایل نوجوانان و بزرگسالان

از شرکت‌کنندگان در این تحقیق، سوالاتی درخصوص دستگاه مورد علاقه آن‌ها برای کریسمس پرسیده شد که افراد بالغ و یا بزرگسال، سامسونگ گلکسی S8 را در پاسخ به این سوال عنوان کردند. یافته‌های این تحقیق حاکی از آن بود که 38 درصد از بزرگسالان، اسمارت‌فون گلکسی S8 را انتخاب کردند و این درحالی است که تنها 28 درصد از نوجوانان، خواهان دریافت این گوشی برای کریسمس بودند.

در رابطه با آی‌فون‌های جدید اپل نیز باید گفت که این مدل‌ها از محبوبیت بالایی نزد نوجوانان برخوردار است به‌طوری‌که 25 درصد از نوجوانان حاضر در این تحقیق، آی‌فون 8 پلاس، 35 درصد آی‌فون 8 و 35 درصد نیز آی‌فون X را انتخاب کردند. گفتنی است میزان تمایل بزرگسالان برای داشتن این سه اسمارت فون کمپانی اپل نیز به‌ترتیب برابر با 23، 22 و 20 درصد عنوان شد.

در این تحقیق مشخص نشد که چرا نوجوانان گوشی‌های آی‌فون و بزرگسالان، گوشی‌های سامسونگ را ترجیح می‌دهند اما اطلاعات جالبی را درخصوص مشتریان این دو غول دنیای تکنولوژی در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. از طرفی دیگر، دلایل عدم حضور سایر برندها نیز در این تحقیق اعلام نشده و نمی‌توان درخصوص میزان تمایل کاربران به خرید محصولات شرکت‌هایی همچون اچ‌تی‌سی، ال‌جی و غیره برای کریسمس اظهارنظر کرد.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *