جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


acer ، صدرنشین بازار خانگی در سال 2014

شرکت ایسر با توجه به بهبود شرایط فروش بازار کامپیوترهای خانگی موفق شده است تا در بسیاری از کشورهای دنیا به توفیق مطلوبی در فروش دست پیدا کند و بر اساس آمار ارائه شده از سه ماه پایانی سال ۲۰۱۴ میلادی، این شرکت در بسیاری از کشورها صدرنشین بازار فروش بوده است.

acer ، صدرنشین بازار خانگی در سال 2014
این آمار نشان دهنده می‌دهند که ایسر در کشورهایی که در ادامه لیست آنها را مشاهده می کنید توانسته است به بالاترین میزان فروش در میان تمام شرکت‌های فعال در بازار فروش کامپیوترهای خانگی دست پیدا کند.

مهم‌ترین کشورهای این لیست شامل این موارد هستند:
– آمریکا
– چین
– انگلستان
– دانمارک
– آلمان
– مکزیک
– هلند
– سوئد
– فیلیپین
– تایلند
– اتریش

به این ترتیب می‌توان دریافت که فعالیت‌های این شرکت تا چه اندازه در بازارهای جهانی مناسب بوده است و در میان تمامی بازارهای بزرگ جهان تنها بازار ژاپن در کنترل این شرکت نبوده است.

شایان ذکر است که شرایط بازار فروش کامپیوترهای خانگی در جهان توانسته است تا به نسبت سال فاجعه‌بار ۲۰۱۳ با رشد مطلوبی روبرو شود و همین امر نیز موجب شده است تا شرکت‌های متعددی بتوانند در این بازار به سود مطلوب دست پیدا کنند.

البته جالب است بدانید که علیرغم این توفیق، ایسر در سال ۲۰۱۴ موفق‌ترین شرکت در این رده نام نگرفته است.
قابل توجه است که در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی عنوان موفق‌ترین شرکت تولید کننده در این رده به شرکت لنوو رسیده بود و این شرکت چینی موفق‌ترین کمپانی در رده عرضه کامپیوترهای خانگی بود ولی در سال گذشته میلادی این عنوان به شرکت hp رسید.

منبع: رایورز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *