جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه ایجاد اتاق گفتگو و چت روم در وردپرس WordPress Chat Room

WordPress Chat Room یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک اتاق گفتگو و چت روم در وردپرس راه اندازی کنید. کاربران قادر هستند در اتاق های گفتگوی مختلف ، اقدام به گفتگو با یکدیگر کنند یا همچنین به صورت خصوصی با یکدیگر گفتگو انجام دهند. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به امکان ارسال شکلک ، امکان ارسال متن و یا تصویر در متن گفتگو ها ، قابلیت ایجاد اتاق گفتگو ، قابلیت گفتگوی همزمان در چندین اتاق گفتگو و خصوصی اشاره نمود

ادامه مطلب

اسکریپت فرم ساز آنلاین Easy Forms

Easy Forms یک اسکریپت تجاری طراحی شده با فریمورک محبوب Yii می باشد که با نصب آن قادر هستید یک سیستم فرم ساز آنلاین راه اندازی کنید. شما پس از نصب این سیستم می توانید هر گونه فرم تماس ، ثبت نام ، و… در قالب ها و طرح های مختلف برای وب سایت های خود ایجاد کنید. نیازی نیست که یک برنامه نویس و توسعه دهنده وب باشید ، در این اسکریپت کافیست فیلد ها و گزینه های خود را با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) ایجاد کنید و خروجی را تهیه کنید! تبریک میگوییم ، فرم شما آماده است!

از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به سازگاری با موبایل و تبلت ، نصب کننده خودکار سیستم ، قابلیت ویرایش قالب های فرم ها ، قابلیت دریافت گزارش گیری از فرم ها و ثبت ها به صورت گرافیکی و نموداری ، سیستم جلوگیری از اسپم و همچنین امکال ارسال فایل (آپلود فایل) اشاره نمود.

ادامه مطلب

سیستم مدیریت محتوای رایگان اکتبر October CMS

October CMS نام یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی هر گونه وب سایتی برای موضوعات مختلف راه اندازی کنید. October CMS با استفاده از فریمورک محبوب لاراول طراحی شده که این امر شما را در امر توسعه ، یاری می کند تا براحتی بتوانید این سیستم را توسعه دهید. همچنین وجود بیش از 450 افزونه مختلف و 90 قالب مختلف باعث می شود هیچ محدودیتی پیش روی شما نباشد! این سیستم تا کنون بیش از 187.000 بار دانلود و نصب شده است!

ادامه مطلب

اسکریپت تیکت و پشتیبانی مشتریان Support Centre

Support Centre یک اسکریپت تجاری می باشد که به کمک آن قادر هستید یک سامانه پشتیبانی مشتریان (ارسال تیکت) راه اندازی نمایید و اقدام به پشتیبانی از مشتریان خود کنید. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به سیستم ورود امن مشتریان ، سیستم دانشنامه ، قابلیت ثبت بی نهایت تیکت پشتیبانی توسط مشتریان ، امکان ایجاد بسته های پشتیبانی ویژه برای مشتریان (بسته های پولی) ، قابلیت ایجاد سطح دسترسی های متفاوت برای هر کاربر و سیستم ترجمه وب سایت (به زبان های دیگر) اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت فایل منیجر آنلاین Ajaxplorer

Ajaxplorer یک سیستم متن باز و رایگان برای راه اندازی فایل منیجر (مدیریت فایل ) می باشد! با استفاده از این سیستم میتوانید یک فایل منیجر با تمامی امکانات راه اندازی کنید و فایل های خود را مدیریت کنید! این سیستم به صورت Ajax می باشد و نیازی به دیتابیس ندارد!به برخی از امکانات این سیستم اشاره میکنیم

ادامه مطلب

اسکریپت FTP آنلاین phpWebFTP

FTP یکی از قدیمی ترین پروتکل های اینترنت می باشد که هنوز هم کاربرد زیادی دارد و در سال 1970 در اینترنت توسعه یافت. FTP مخفف File Transfer Protocol میباشد که یک پروتکل استاندارد در TCP/IP است. مانند HTTP که محتوای وب را منتقل می کند یا SMTP که ایمیل ها را منتقل می کند FTP هم ساده ترین راه برای تبادل فایل از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر می باشد. یکی از کاربرد های FTP ، دانلود موزیک و برنامه های کاربردی از وب سایتها می باشد. به خاطر استفاده این پروتکل از یک پورت مجزا که پورت شماره 21 است عمل دانلود بسیار سریع انجام می شود. مانند آدرسهای وب سایتها، FTP هم آدرس مخصوص خود را دارد چون همانند یک وب سایت، این پروتکل بر روی هارد دیسک کامپیوتر سرور فضای مشخصی را اشغال می کند.

phpWebFTP یک اسکریپت متن باز و رایگان برای ایجاد سایتهای FTP آنلاین می باشد. با استفاده از این اسکریپت میتوانید سرویس FTP تحت وب راه اندازی کنید!همچنین این سیستم توسط تیم فارسی سازی به زبان فارسی ترجمه شده است . به برخی از امکانات این سیستم اشاره میکنیم.

ادامه مطلب

اسکریپت ایجاد سایت مسابقات ورزشی PHPMySport

PHPMySport یک سیستم متن باز و رایگان می باشد. شما با استفاده از این اسکریپت میتوانید یک سایت ورزشی برای مسابقات ایجاد کنید! در این سیستم کاربران شما میتوانند در لیگ های شما شرکت کنند و تیم های خود را تشکیل دهند و با تیم های دیگر به مسابقه بپردازند! شما میتوانید با ایجاد فصل های مختلف بازی, و ساخت تیم های مورد نظر سایتی هیجان انگیز را ایجاد کنید…
این سیستم بارها توسط کاربران درخواست شده بود.

ادامه مطلب

اسکریپت پشتیبان گیری از سایت Idut Backup

Idut Backup یک سیستم متن باز و رایگان برای پشتیبان گیری (بک آپ) از سایت می باشد, شما با استفاده از این سیستم میتوانید نسخه های پشتیبان سایت خود را دانلود کنید و یا نسخه های پشتیبان سایت خود را بازگردانی (Restore) کنید. به برخی از امکانات این سیستم اشاره میکنیم.

ادامه مطلب