جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکریپت سایت برتر Top Site Plus

Top Site Plus یک اسکریپت تجاری می باشد که با استفاده از آن کاربران سایت شما میتوانند سایت ها و وبلاگ های خود را به لیست برترین سایت ها اضافه نمایند. پس از افزودن سایت ها, کاربران دیگر قادر خواهند بود برترین سایت را انتخاب نمایند. از امکانات این اسکریپت میتوان به Seo قوی, صفحه بندی سایت ها و آمار سایت اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت مدیریت فایل (فایل منیجر) Ftpless فارسی

Ftpless یک اسکریپت تجاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا براحتی و بدون نصب نرم افزار خاصی بر روی کامپیوتر شخصی خود , فایل هایتان را بر روی هاست خود بارگذاری (آپلود) نمایید. این اسکریپت با توجه به نیاز نداشتن به پایگاه داده (دیتابیس) و حجم مناسب آن میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های مختلف باشد. از نکات مثبت این اسکریپت میتوان به قابلیت ویرایش فایل ها و فارسی بودن اسکریپت اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت ایجاد سایت های پروژه و پیمانکار Reverse Bidding System

Reverse Bidding System یک اسکریپت متن باز و رایگان می باشد که به شما این امکان را می دهد تا براحتی و بدون نیاز به برنامه نویسی یک سایت درخواست پروژه و پیمانکار ایجاد نمایید. در این سیستم کاربران قادر خواهند بود پس از عضویت در سایت شما پروژه دلخواه خود را به همراه حداقل و حداکثر قیمت, وارد نمایند و سپس با انتخاب پیمانکار خود سیستم دلخواه را داشته باشند! در این اسکریپت کاربران در دو گروه پیمانکار و خریدار وجود دارند. به امکانات کلی این اسکریپت اشاره میکنیم.

ادامه مطلب

اسکریپت مبدل فایل های ویدئویی و صوتی آنلاین ffmpeg video converter

ffmpeg video converter یک اسکریپت فوق العاده کاربردی می باشد که به صورت تجاری ارائه شده است. با استفاده از این سیستم می توانید یک سایت تبدیل آنلاین فایل های ویدئویی و فایل های تصویری به یکدیگر ایجاد کنید!با این اسکریپت قادر می باشید که فایل های 3gp, avi, mpg, mpeg, mpe4, mov, m4a, mj2, flv, wmv, mp4, ogg, webm را به flv, mp4, wmv, avi, mp3, ogg, webm تبدیل کنید. همچنین در این اسکریپت قادر هستید تا در فایل های ویدئویی تبدیل شده تغییراتی مانند اندازه تصویر, کیفیت تصویر و کیفیت صدا اعمال کنید.

ادامه مطلب

با Country Lock سایت خود را از دسترس کشور های خاص خارج کنید!

Country Lock نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا سایت خود را از دسترس کشور های خاص خارج کنید! کافیست کدی که اسکریپت در اختیار شما قرار می دهد در سایت خود قرار دهید تا بتوانید از این اسکریپت استفاده کنید.

ادامه مطلب

با اسکریپت Easy Menu Manager منو های سایت خود را مدیریت کنید!

Easy Menu Manager یک اسکریپت تجاری می باشد که به شما این امکان را می دهد که منو های موجود در سایت خود را مدیریت کنید. شما قادر هستید در این اسکریپت بی نهایت منو ایجاد کنید و به مدیریت منو های موجود در سایت خود بپردازید! در این اسکریپت قادر هستید منو های عمودی و افقی در چندین رنگ و قابلیت تعریف زیر منو ایجاد کنید

ادامه مطلب

اسکریپت خدماتی Pastebin

Pastebin نام یک اسکریپت متن باز و رایگان می باشد که به شما این امکان را می دهد تا یک سایت خدماتی برای کاربران خود ایجاد کنید. نحوه ارائه خدمات این اسکریپت به این صورت می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا متن های دلخواه خود را در یک ویرایشگر نوشته و یا Paste (پیست) کند و یک ادرس اختصاصی به متن های نوشته شده اختصاص دهد. همچنین این سیستم قابلیت شناسایی Syntax های PHP,ASP.net, vb.NET , HTML و بیش از 20 نوع زبان برنامه نویسی دیگر را داراست. این اسکریپت در چندین سایت ایرانی مورد استفاده قرار میگیرد که دارای بازدید های بالایی نیز می باشند. به امکانات کامل این سیستم اشاره می کنیم.

ادامه مطلب