جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکریپت ساخت مستندات پروژه Documentation Builder

Documentation Builder یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک سیستم ساخت مستندات برای پروژه های خود ایجاد کنید. در اسکریپت ساخت مستندات پروژه قادر هستید برای بی نهایت پروژه خود مستندات آماده کنید، برای مستندان دسته بندی ایجاد کنید ، به سوالات متداول کاربران پاسخ دهید ، یک پایگاه دانش قوی ایجاد کنید و یا یک فرم تماس دلخواه برای پروژه مذکور ایجاد نمایید. در این سیستم همچنین قادر هستید برای هر پروژه خود اقدام به ایجاد خبر کنید. امکانات کلی این سیستم را نام می بریم.

ادامه مطلب

اسکریپت اسلایدر قیمت ابری Cloud Pricing Slider

شاید در برخی از وب سایت ها مشاهده کرده اید که برای انتخاب سرویس و خدمات (برای مثال میزبانی وب) میتوانید مقدار RAM دلخواه، فضای دلخواه و یا پهنای باند ماهانه خود را مشخص نمایید و بر اساس مقادیر انتخاب شده قیمت مشخص می شود. Cloud Pricing Slider نام یک اسکریپت کاربردی می باشد که به وسیله آن میتوانید یک اسلایدر قیمت ایجاد کنید تا کاربران براحتی بتوانند منابع و موارد خود را به صورت دلخواه انتخاب کنند. از قابلیت های این اسکریپت می توان به سازگاری با ظاهر پیشفرض WHMCS ، قابلیت استفاده در هر نوع قالب ، امکان افزودن گزینه های دلخواه اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت آپلود فایل به صورت آجاکس ApPHP AJAX File Uploader

ApPHP AJAX File Uploader نام اسکریپت حرفه ای و کاربردی زبان PHP می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک وبسایت آپلود فایل به کمک تکنولوژی Ajax راه اندازی کنید. این اسکریپت با استفاده از Ajax به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به رفرش و تازه سازی صفحه، فایل های خود را آپلود کنید. این اسکریپت از امکان چند آپلودی پشتیبانی کرده و می‌توانید به صورت همزمان چندین فایل را با هم آپلود کنید.

اسکریپت آپلود ApPHP AJAX File Uploader امکان شخصی سازی داشته و می‌توانید به آسانی آن را شخصی سازی و تغییر دهید. همچنین در صورت نیاز به افزودن زبان می‌توانید چندین زبان را به آپلود سنتر خود اضافه کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این اسکریپت را مشاهده کنید.

ادامه مطلب

افزونه لیست محصولات Woocommerce Products List Pro ووکامرس

Woocommerce Products List Pro نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید لیست محصولات فروشگاه ووکامرسی خود را به آسانی نمایش دهید. این افزونه با توجه به امکانات و مدیریت حرفه ای خود به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید لیست محصولات خود را نمایش داده و مدیریت کنید. همچنین این افزونه با پشتیبانی از کدهای کوتاه به شما این امکان را می‌دهد تا به وسیله کد کوتاه لیست محصولات خود را قسمت های دلخواه فروشگاه خود نمایش دهید.

افزونه لیست محصولات ووکامرس Woocommerce Products List Pro با توجه به امکانات متعدد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به آسانی آن را توسعه کرده و شخصی سازی کنید. این افزونه با دو حالت لیستی و گرید محصولات را نمایش خواهد داد. همچنین می‌توانید فیلترهای مختلفی را بر روی لیست های محصولات خود قرار داده و به مشتریان این امکان را بدهید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را یافت کنند. در پایان این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب

افزونه ضمانت بهترین قیمت YITH Best Price Guaranteed ووکامرس

YITH Best Price Guaranteed نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید بخش ضمانت بهترین قیمت را برای محصولات فروشگاه خود ایجاد کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید. اگر به فروشگاه های اینترنتی بزرگ و معتبر توجه کرده باشید، مشاهده کرده اید که در صفحه هر محصول، بخشی قرار گرفته است که اگر قیمت دیگر رقیبان آن فروشگاه، پایین تر از قیمت فعلی آن فروشگاه است، میتوان به آن ها اطلاع رسانی کرده و حتی برخی فروشگاه های اینترنتی مبلغی را هدیه خواهند داد. این افزونه دقیقا چنین امکانی را به فروشگاه شما اضافه کرده و اعتبارتان را افزایش خواهد داد.

ادامه مطلب

افزونه همکاری در فروش ووکامرس WooCommerce Multi Vendor Premium

WooCommerce Multi Vendor Premium نام افزونه کاربردی فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک سیستم همکاری در فروش و چند فروشندگی برای فروشگاه ووکامرسی خود راه اندازی کنید. این افزونه به کاربران شما که تمایل دارند که از طریق فروش و بازاریابی محصولات فروشگاه شما ، اقدام به کسب درآمد کنند کمک کنند. همچنین با استفاده از این افزونه می‌توانید فروش خود افزایش داده و بازدید از فروشگاه خود را افزایش دهید.

افزونه WooCommerce Multi Vendor Premium با دارا بودن امکان فروش محصولات و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان دیگر، به کاربران شما این امکان را خواهد داد تا بتوانند از امکانات فروشگاه شما برای فروش محصولات خود استفاده کنند. فروشندگان فروشگاه شما می‌توانند با استفاده مدیریت قابل دسترس خود موارد مختلفی مانند: ایجاد لوگو اختصاصی، مدیریت سیستم حمل و نقل ، انتخاب نحوه تسویه حساب و پشتیبانی مشتریان خود بهره مند شوند.

این افزونه با ارائه امکان پشتیبانی و چت آنلاین برای فروشندگان فروشگاهتان، به آنها کمک خواهد کرد تا بتوانند مشکلات خریداران خود را برطرف کرده و به سوالات آنها پاسخ دهند. همچنین فروشندگان می‌توانید محصولات خود را تبدیل به محصولات به صورت کاتالوگ کرده و یا آن ها را تبدیل به محصولات ویژه کنند.

افزونه چند فروشندگی ووکامرس WooCommerce Multi Vendor Premium دارای سیستم گزارش دهی پیشرفته ای می‌باشد که اطلاعات و گزارشات بسیار خوبی از فروش و موارد دیگر فروشندگان و بازاریابان شما ارائه خواهد داد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس WooCommerce Product Slider Carousel Premium

WooCommerce Product Slider Carousel Premium نام افزونه کاربردی و حرفه ای فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید اسلایدر محصولات خود را به وجود بیاورید. این افزونه با ایجاد اسلایدرهای مختلف از محصولات فروشگاه، به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به صورت کاملا حرفه ای در قسمت های مختلف فروشگاه خود نمایش دهید. همچنین این افزونه دارای مدیریت حرفه ای می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسلایدرهای خود را از نظر گرافیکی و طراحی، کاملا شخصی سازی کنید.

افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس WooCommerce Product Slider Carousel Premium این قابلیت را به شما می‌دهد تا با انتخاب محصولات و دسته بندی های خاص، محصولات مورد نظر خود را نمایش دهید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار نمایش تمامی محصولات در اسلاید، محصولاتی مورد نیاز خود را به تنهایی نمایش دهید. همچنین این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسلایدرهای خود را در سایدبار فروشگاه خود قرار داده و نمایش دهید.

ادامه مطلب

افزونه نمودار اندازه محصول ووکامرس YITH Product Size Charts for WooCommerce

YITH Product Size Charts for WooCommerce نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید نمودار اندازه محصولات خود را به وجود بیاورید. مشتریان قبل خرید از فروشگاه شما ، به دنبال آن هستند که اطلاعات کاملی از سایز محصولات شما به دست آورده و از این طریق با مفید بودن آن برای خود مطمئن شوند. این افزونه با امکان ایجاد سایز های پیش فرض و مختلف به شما این امکان را می‌دهد تا این نیاز مشتریان را به طور کامل برطرف کنید.

افزونه ووکامرس YITH Product Size Charts for WooCommerce به شما کمک می‌کند تا با درج سایز واقعی لباس مورد نظر ، هرگونه سوئ تفاهم و شکایت مشتریان از سایز لباس مورد نظر را به حداقل برسانید.البته افزونه در محصول دیگر نیز کاربرد داشته و می‌توانید از نمودار آن در جهت درج موارد دیگر نیز استفاده کنید. در ادامه می‌توانید توضیحات بیشتر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب