جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه تماس با ما WordPress Any Contact Us وردپرس

WordPress Any Contact Us نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک بخش تماس با ما به صورت شناور در وبسایت خود نمایش دهید. به وسیله این افزونه می‌توانید راه های مختلفی را در جهت ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده و با مشتریان در ارتباط باشید. بخش های تماس این افزونه شامل ارسال مستقیم ایمیل بوده که کاربر می‌تواند با انتخاب این بخش و با استفاده از ارسال ایمیل با شما در ارتباط باشد. همچنین این افزونه دارای بخش دیگر با عنوان برنامه ریزی تماس بوده که مشتری می‌تواند با ارسال فرم مورد نظر ، درخواست تماس دهد.

افزونه وردپرس تماس با ما WordPress Any Contact Us از پیام رسان های مختلفی همچون تلگرام ، واتس آپ و اسکایپ پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید. این افزونه دارای پاپ آپ های هوشمند نیز می باشد که به صورت خودکار پیام های جهت تشویق کاربر برای تماس با شما ارسال خواهد کرد. این افزونه دارای امکانات مختلف دیگر نیز می باشد که می‌توانید از ادامه مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه مگامنو QuadMenu وردپرس

QuadMenu نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید منوهای حرفه ای خود را برای وبسایت وردپرسی خود ایجاد کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید انواع مگامنوهای حرفه ای خود را در طرح های افقی و عمودی ایجاد کرده و در وبسایت خود نمایش دهید .این افزونه از منوهای مختلف وبسایت وردپرسی پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا به وسیله روش های مختلف منو خود را نمایش دهید. این افزونه دارای مدیریت کاملا حرفه ای بوده که به وسیله آن می‌توانید منوهای خود را با کشیدن و رها کردن طراحی کنید.

افزونه وردپرس QuadMenu به وسیله سازنده منوهای خود به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید منوهای خود را طراحی کنید. منوهای این افزونه دارای قابلیت های بیشماری می باشند که می‌توانید از هرکدام از این امکانات استفاده کنید. در منوهای این افزونه می‌توانید بخش های مختلفی همچون گزینه ورود، سبد خرید و بخش جستجو را نمایش دهید.

ادامه مطلب

پوسته مراکز فرهنگی و اسلامی Alhambra وردپرس

Alhambra نام پوسته زیبا و کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک وبسایت برای موسسات و مراکز فرهنگی و اسلام راه اندازی کنید. از این پوسته می‌توانید برای راه اندازی وبسایت برای مساجد، مراکز فرهنگی و هنری، و موسسات مذهبی استفاده کنید. این پوسته دارای دمو نیز می‌باشد که می‌توانید به آسانی آن ها را بر روی وبسایت خود با یک کلیک نصب کنید. همچنین به وسیله مدیریت حرفه ای این پوسته می‌توانید وبسایت خود را شخصی سازی کنید.

پوسته مراکز فرهنگی و اسلامی وردپرس Alhambra کاملا راستچین بوده و می‌توانید به آسانی از آن در وبسایت های فارسی زبان استفاده کنید. این پوسته از افزونه تجاری وردپرس مانند ویژوال کامپوسر و Slider Revolution پشتیبانی کرده و امکانات متنوعی را به وسیله این افزونه ها در اختیارتان قرار خواهد داد. این پوسته کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب

پوسته ثبت آگهی Classiads وردپرس

Classiads نام پوسته بسیار حرفه ای و کاربردی وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید یک وبسایت آگهی راه اندازی کرده و به کاربران خود این امکان را بدهید تا آگهی های مورد نظر خود ثبت کرده و یا جستجو کنند. این پوسته دارای امکانات بیشمار و بسیار کاربردی می‌باشد که با کمک آن می‌توانید همانند وبسایت های ثبت آگهی بستری را ایجاد کنید تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها آگهی های مورد نظر خود را ارسال کنند.

پوسته وردپرس Classiads با دارا بودن سیست مدیریت کاربران ، امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار خواهد داد. به وسیله این امکان می‌توانید ایمیل های اطلاع رسانی به کاربران خود ارسال کرده و یا مبالغ مختلف را در جهت تایید آگهی از آن ها دریافت کنید. همچنین این پوسته از افزونه کاربردی وردپرس مانند ووکامرس ، ویژوال کاپوسر پشتیبانی کرده و به وسیله آن ها امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

پوسته آگهی Classiads کاملا راستچین سازی شده است و کاربران فارسی زبان می‌توانند از امکانات آن به صورت کاملا راستچین استفاده کنند. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این پوسته را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

پوسته چندمنظوره Milton وردپرس

Milton نام پوسته زیبا و کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک وبسایت برای موضوعات مختلف ایجاد کرده و خدمات متنوعی را ارائه دهید. این پوسته دارای دموهای مختلفی بوده که می‌توانید به آسانی آن را بر روی وبسایت خود نصب کنید. دموهای این پوسته شامل موضوعات مختلفی همچون : شرکتی، نمونه کارها ، وبلاگی، تک صفحه ای، فروشگاهی می‌باشد. مدیریت این پوسته از امکانات متنوعی برخودار است که به وسیله آن می‌توانید وبسایت خود را مدیریت کنید.

پوسته وردپرس Milton کاملا راستچین سازی شده نیز می‌باشد که به کاربران فارسی زبان این امکان را خواهد داد تا بتوانند از امکانات این پوسته بهره مند شوند. این پوسته در کنار امکانات بسیار کاربردی خود، افزونه ای تجاری وردپرس را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد که می‌توانید از افزونه ها استفاده کنید. افزونه کاربردی این پوسته شامل افزونه ویژوال کامپوسر و چندین افزونه دیگر می‌باشد. همچنین این پوسته از ووکامرس نیز پشتیبانی کرده و می‌توانید از امکانات یک فروشگاه آنلاین در وبسایت خود بهره مند شوید.

ادامه مطلب

پوسته مجله خبری Vinkmag وردپرس

Vinkmag نام پوسته زیبا و کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک وبسایت مجله خبری برای انتشار اخبار و مقالات مختلف راه اندازی کنید. این پوسته دارای بیش از 16 صفحه نخست می‌باشد که می‌توانید از این صفحات جهت ایجاد صفحه نخست استفاده کنید. این پوسته همچنین دارای دموهای مختلفی نیز می‌باشد که به آسانی می‌توانید آنها بر روی وبسایت خود نصب کنید. از این پوسته می‌توانید در وبسایت های با موضوعات :  جغرافیایی – مسافرت، ورزش، کسب و کار، فن آوری، غذا، رمزنگاری، سلامت استفاده کنید.

پوسته وردپرس Vinkmag کاملا راستچین و بهینه سازی شده است و به همین منظور به کاربران فارسی زبان نیز این امکان را می‌دهد تا بتوانند از امکانات آن به صورت راستچین بهره مند شوند. برای طراحی صفحات مورد نیاز خود در این پوسته می‌توانید از صفحه ساز Elementor استفاده کرده و صفحات را با کشیدن و رها کردن المنت های دلخواه طراحی کنید. این پوسته همچنین کاملا واکنش گرا می‌باشد و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب

افزونه لیست انتظار خرید WooCommerce Waitlist ووکامرس

WooCommerce Waitlist نام افزونه کاربردی و حرفه ای ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید برای مشتریان خود یک لیست انتظار خرید ایجاد کرده و به آنها این امکان را بدهید تا برای محصولات ناموجود وارد لیست انتظار شده و در هنگام افزایش موجود کالا از آن مطلع شوند. مشتریان جهت دریافت اطلاع رسانی ، ایمیل خود را ثبت  می کنند تا به آنها اطلاع دهند که یک محصول در انبار موجود شده است  که  این  احتمال را افزایش خرید را افزایش خواهد داد.

افزونه ووکامرس WooCommerce Waitlist به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به آسانی برای تمامی محصولات ناموجود لیستی ایجاد کرده و مشتریان علاقه مند به محصول را در آن قرار دهید تا در هنگام موجود بودن کالا، از طریق ایمیل به آنها اطلاع رسانی کنید. مشتریان پس ورود به لیست انتظار می‌توانند آنرا مشاهده کرده و ویرایش کنند. همچنین برای نمایش این افزونه در قسمت های دلخواه می‌توانید از کد کوتاه این افزونه استفاده کنید.

ادامه مطلب

افزونه Form Generating PDF تبدیل فرم‌ها به PDF وردپرس

Form Generating PDF نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید فرم های موجود در وردپرس را به فایل PDF تبدیل کنید. این افزونه از انواع المنت ها و فیلدهای موجود در فرم ها که شامل: متن، ایمیل،دکمه رادیویی، تاریخ، شماره تلفن نیز پشتیبانی خواهد کرد. این افزونه به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به آسانی فرم ها خود را به فایل PDF تبدیل کرده و از آن استفاده کنید.

افزونه وردپرس Form Generating PDF از افزونه های فرم ساز وردپرس که شامل افزونه گراویتی فرم،Contact form 7 و چند افزونه دیگر می‌شود پشتیبانی خواهد کرد. با پشتیبانی این افزونه از افزونه های فرم ساز وردپرس، می‌توانید فرم های ایجاد شده توسط این افزونه ها را به فایل PDF دلخواه خود تبدیل کنید. این افزونه دارای مدیریت آسان بوده و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

ادامه مطلب