جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پوسته مجله خبری Nerubian وردپرس

Nerubian نام پوسته زیبا و کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک وبسایت مجله خبری جهت انتشار مطالب خبری و مقالات آموزشی و موضوعات دیگر ، از آن استفاده کنید. این پوسته از مدیریت حرفه ای برخوردار است که به وسیله این بخش می‌توانید تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید. از این پوسته می‌توانید در موضوعات مختلفی همچون اخبار سیاسی،فرهنگی و اجتماعی، انتشار مقالات آموزشی و موضوعات دیگر استفاده کنید.

پوسته مجله خبری وردپرس Nerubian کاملا راستچین بوده و به همین منظور، کاربران فارسی زبان می‌توانند از امکانات آن به صورت کاملا راستچین بهره مند شوند. این پوسته از افزونه کاربردی وردپرس مانند ووکامرس و ویژوال کامپوسر پشتیبانی کرده و امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین ایم پوسته کاملا واکنش گرا می‌باشد و به خوبی در دستگاه‌های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این پوسته را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

دانلود رایگان پوسته فارسی Jannah News وردپرس

Jannah News نام پوسته فارسی مجله خبری وردپرس می‌باشد که به کمک آن قادر هستید تا یک وبسایت خبری و انتشار مقالات با امکانات کامل راه اندازی کنید. این پوسته دارای بیش از 20 دمو مختلف می‌باشد که می‌توانید آنها را به راحتی با چند کلیک ساده نصب کنید. پوسته جنه دارای دموهای مختلفی با موضوعات: اخبار تکنولوژی ، سلامت، ورزشی ،مدرسه و مراکز آموزشی ،سبک زندگی،عکاسی،پخش ویدئو و موضوعات دیگر می‌باشد که می‌توانید بنا به نیاز خود از آنها استفاده کنید.

ادامه مطلب

پوسته آگهی و تبلیغات Classiera وردپرس

اگر قصد راه اندازی یک سایت ثبت آگهی و تبلیغاتی در محیط وردپرس دارید ، پوسته Classiera می تواند گزینه خوبی برای خواسته شما باشد. پوسته زیبای Classiera یک قالب تجاری برای وردپرس می باشد که سایت شما را تبدیل به یک سامانه ثبت آگهی و تبلیغات می کند. از قابلیت های کلیدی این پوسته می توان به وجود فایل RTL (راست چین) استاندارد اشاره نمود ، به این معنی که دیگر نیازی به راست چین سازی و تغییر CSS ندارید و تنها با ترجمه فایل PO (فایل زبان) این پوسته ، یک پوسته فارسی همه فن حریف ، به صورت کاملا رایگان خواهید داشت.

این پوسته زیبا دارای 6 نوع صفحه نخست ، سیستم نصب کننده درون ریز اتوماتیک ، نمایش آگهی ها بر روی نقشه ، پشتیبانی از اسلایدر ها ، ابزارک ها و پوسته فرزند ، سازگاری با موبایل می باشد.

ادامه مطلب

افزونه JetSearch ابزارک جستجوی صفحه‌ساز Elementor وردپرس

JetSearch یکی از افزونه های جانبی صفحه ساز قدرتمند Elementor می‌باشد که با نصب و فعالسازی آن می‌توانید ابزارک های کاربردی جستجو آن را به این صفحه ساز وردپرس اضافه کنید. این افزونه با افزایش امکانات صفحه ساز Elementor به شما این امکان را می‌دهد تا یک بخش جستجو در این صفحه ساز ایجاد کنید. این افزونه دارای بخش های مختلف بوده و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به آسانی تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

افزونه وردپرس JetSearch  از تکنولوژی Ajax استفاده کرده و به همین منظور، نتایج جستجو را به صورت زنده نمایش خواهد داد. شما میتوانید به وسیله این افزونه نتایج جستجو را با کشیدن و رها کردن طراحی کنید. همچنین می‌توانید در جستجو آن از موارد مختلف مانند جستجو بر اساس دسته بندی و موارد دیگر نیز استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

قالب هاستینگ و ثبت دامنه Spark Host نسخه HTML

Spark Host نام قالب زیبا و کاربردی HTML می‌باشد که از آن می‌توانید جهت راه اندازی یک وبسایت ثبت دامنه و ارائه خدمات میزبان وب و هاستینگ استفاده کنید. این قالب دارای صفحات مختلفی بوده و بیش از 46 صفحه مختلف که می‌توانید از آن ها استفاده کنید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این قالب همچنین دارای 4 صفحه نخست می‌باشد که از این صفحات نیز می‌توانید جهت راه اندازی صفحه نخست استفاده کنید. طراحی این قالب کاملا تمیز و مدرن بوده و از جذابیت منحصر به فردی برخودار است.

قالب هاستینگ و ثبت دامنه Spark Host کاملا راستچین سازی شده است و به کاربران فارسی زبان نیز این امکان را می‌دهد تا بتوانند از امکانات این قالب استفاده کنند. این قالب از فریم ورک بوت استرپ نسخه 4 نیز بهره مند است که امکانات خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. این قالب برای شرکت های ثبت دامنه و میزبانی وب بسیار مناسب بوده و می‌توانند به وسیله آن خدماتی خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند.

ادامه مطلب

افزونه موتور جستجو WooCommerce Search Engine ووکامرس

WooCommerce Search Engine نام افزونه کاربردی و حرفه ای ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک بخش جستجو حرفه ای برای فروشگاه ووکامرسی خود ایجاد کنید. این افزونه با استفاده از تکنولوژی Ajax به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به آسانی بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحات، نتایج را به مشتری نمایش دهید. مشتری می‌تواند بر اساس موارد دلخواه جستجو خود را انجام داده و نتایج جستجو را مشاهده کند. این افزونه با موتور جستجو پیشرفته خود بهترین نتایج را به مشتری نمایش داده و راهنمایی خواهد کرد.

افزونه موتور جستجوی ووکامرس WooCommerce Search Engine دارای جستجوی هوشمند می‌باشد که نحوه کار این بخش به این صورت می‌باشد که در صورت اشتباه وارد کردن کلمات توسط مشتری، آن را تشخیص داده و نتایج مورد نظر مشتری را نشان خواهد داد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه نوار پیشرفت سفارشات WooCommerce Orders Progress Bar ووکامرس

WooCommerce Orders Progress Bar نام افزونه کاربردی و حرفه ای ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک نوار پیشرفت سفارشات برای فروشگاه ووکامرسی خود ایجاد کنید. یکی از بخش های مهم در ووکامرس، بخش سفارشات می‌باشد که در لحظه وضعیت سفارشات مشتری را نمایش داده و اطلاعات دقیقی از وضعیت آن به مشتری ارائه خواهد داد. برای همین منظور بهتر است این بخش را به صورت کاملا حرفه ای تر طراحی کرده و امکانات خوبی را به آن اضافه کرد.

افزونه ووکامرس WooCommerce Orders Progress Bar با ایجاد یک نوار پیشرفت برای سفارشات فروشگاه های ووکامرسی به شما این امکان را خواهد داد تا وضعیت هر سفارش فروشگاه خود را به صورت یک نوار پیشرفت نمایش دهید. در این نوار پیشرفته می‌توانید وضعیت سفارش خود را نمایش داده و به صورت کاملا دیداری وضعیت سفارش خود را نمایش دهید. این افزونه از وضعیت های سفارشی ووکامرس نیز پشتیبانی کرده و میتوانید از وضعیت های ایجاد شده خود نیز در این افزونه استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

پوسته مجله خبری Magazilla برای وردپرس

Magazilla نام پوسته زیبا و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک وبسایت مجله خبری جهت انتشار مقالات و اخبار خود راه اندازی کنید. این پوسته دارای دموهای مختلفی بوده که به آسانی می‌توانید آنها را بر روی وبسایت خود نصب کنید. از این پوسته می‌توانید در وبسایت های خبری با موضوعات علمی، فرهنگی و سیاسی استفاده کنید. جهت ویرایش و ایجاد صفحات این پوسته می‌توانید از صفحه ساز آن استفاده کرده و صفحات دلخواه خود را با کشیدن و رها کردن طراحی کنید.

پوسته مجله خبری وردپرس Magazilla کاملا راستچین بوده و به همین منظور به کاربران فارسی زبان این امکان را می‌دهد تا از امکانات آن به صورت کاملا راستچین بهره مند شوند. این پوسته دارای افزونه های تجاری وردپرس نیز می‌باشد که به وسیله این افزونه ها می‌توانید امکانات آن را افزایش دهید. همچنین این پوسته کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب