جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه صفحه‌ساز Ultimatum برای وردپرس

Ultimatum نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید صفحات دلخواه خود را بدون نیاز به کدنویسی و تنها با کشیدن و رها کردن المنت های مورد نیاز، طراحی کنید. این افزونه به وسیله امکانات مختلف خود به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به آسانی صفحات مورد نیاز خود را طراحی کنید. صفحات ایجاد شما توسط این افزونه بسیار سبک و حرفه ای بوده و از فریم ورک بوت استرپ بهره مند می‌شود.

افزونه صفحه ساز وردپرس Ultimatum کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در انواع دستگاه ها و نمایشگرهای مختلف به خوبی نمایش داده خواهد شد. این افزونه دارای ابزارک ها مختلفی نیز می‌‎باشد که از آن ها می‌توانید استفاده کنید. همچنین دارای کدهای کوتاه حرفه ای نیز می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید امکانات مختلف را به صفحات خود اضافه کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه نمایش و معرفی اعضای تیم TeamPress وردپرس

TeamPress نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک بخش معرفی اعضای تیم و کارمندان خود ایجاد کرده و آن ها را به صورت کاملا حرفه ای معرفی کنید. این افزونه با ایجاد بخشی به عنوان معرفی اعضای تیم، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای وبسایت شرکتی، خدماتی و یا همایش های خود، افراد را معرفی کنید. به طور مثال در همایش ها و کنفرانس های مختلف، اعضای مختلفی همچون داوران و مجریان برگزاری وجود دارند که به وسیله این افزونه می‌توانید به آسانی آن ها را معرفی کنید.

افزونه معرفی اعضای تیم TeamPress به شما این امکان را می‌دهد تا برای هر فرد، تصویر انتخاب کرده و توضیحات مختصری را از عضو مورد نظر قرار دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات تماس ، و شبکه های اجتماعی هر کدام از اعضا را قرار دهید. این افزونه دارای بیش از 60 طرح مختلف می‌باشد که بنا به سلیقه خود می‌توانید از آن ها استفاده کنید. این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. همچنین از زبان های راستچین پشتیبانی کرده و به آسانی از آن می‌توانید جهت معرفی اعضای تیم های فارسی زبان استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس Product Slider For WooCommerce

Product Slider For WooCommerce نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک اسلایدر حرفه ای جهت نمایش محصولات خود ایجاد کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید لیست محصولات خود را به صورت یک اسلایدر جذاب و با افکت ها و امکانات مختلف به کاربران خود نمایش دهید. در این اسلایدر امکانات بسیار متنوعی قرار دارد که به وسیله آن می‌توانید محصولات خود را به صورت کامل نمایش داده و معرفی کنید.

افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس Product Slider For WooCommerce کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. همچنین این افزونه از زبان های راستچین پشتیبانی کرده و می‌توانید از آن جهت نمایش محصولات استفاده کنید. این افزونه دارای قالب های مختلفی بوده که می‌توانید از قالب ها جهت ایجاد اسلایدر مورد نظر استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه GravityView نمایش اطلاعات ورودی فرم‌ساز گراویتی فرم

GravityView نام یکی از افزونه های جانبی فرم ساز گراویتی فرم می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن، اطلاعات فرم های گراویتی فرم را نمایش دهید. این افزونه به وسیله امکانات مختلف خود به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به آسانی محتوا فرم ساز گراویتی فرم را به صورت نامحدود در وبسایت خود نمایش دهید. پس از ارسال محتوا و اطلاعات مختلف از طریق این فرم ساز وردپرس توسط کاربران، شما می‌توانید محتوا مورد نظر را تایید و یا رد کرده و پس از آن، محتوا مورد نظر را در وبسایت خود نمایش دهید.

افزونه GravityView دارای جداول و روش مختلف نمایش اطلاعات می‌باشد که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار خواهد داد. کاربران جهت استفاده آسان از این اطلاعات می‌توانند از جستجو آن استفاده کرده و محتوا مورد نظر را یافت کنند. همچنین می‌توانید مطالب را بر اساس معیار خود مرتب کرده و فیلترهای مختلف را در اختیار کاربران قرار دهید. همچنین می‌توانید نحوه نمایش اطلاعات فرم ها را با کشیدن و رها کردن المنت های مورد نیاز طراحی کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه سیستم امتیاز و پاداش ووکامرس SUMO Reward Points

SUMO Reward Points نام افزونه حرفه ای و کاربردی ووکامرس می‌باشد ک به وسیله آن می‌توانید یک سیستم پاداش برای مشتریان فروشگاه خود ایجاد کنید. شما می‌توانید برای فعالیت ها و کارهای مختلف کاربران و مشتریان خود امتیازات و پاداش های مختلفی را به وسیله این افزونه در نظر گرفته و به حساب آن ها واریز کنید. این فعالیت های می‌تواند شامل : خرید یک محصول، ثبت نام، ارسال نظر، کد کوپن ، پست وبلاگ و موارد دیگر باشد . همچنین می‌توانید برای کاربرانی که اقدام به اشتراک گذاری مطالب و محصولات در شبکه های اجتماعی می‌کنند امتیازاتی را در نظر بگیرید.

افزونه امتیاز ووکامرس SUMO Reward Points دارای مدیریت پیشرفته امتیازات کاربران می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید به آسانی امتیازات کاربران خود را مدیریت کنید. کاربران می‌توانید امتیازات خود را مشاهد کرده و در صورت تمایل به حساب کاربران دیگر انتقال دهند. همچنین می‌توانید سطوح کاربری مختلفی را ایجاد کرده و ویژگی های مورد نظر خود را برای هرکدام لحاظ کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Manager ووکامرس

WooCommerce Customer Relationship Manager نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان مدیریت کرده و به آسانی بتوانید امکانات مدیریت مشتریان را در اختیار بگیرید. این افزونه به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ایمیل های دلخواه خود را به مشتری ارسال کرده و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید گروه های مختلف برای گروه بندی مشتریان ایجاد کرده و از این طریق مدیریت بهتری بر روی مشتریان داشته باشید.

افزونه مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Manager به شما لیستی از مشتریان را ارائه خواهد داد که از طریق آن می‌توانید مدیریت بسیار خوبی بر روی مشتریان داشته باشید. در این لیست می‌توانید اطلاعات مختلفی از مشتریان مانند: ایمیل، وضعیت مشتری، آخرین سفارش، میزان خرید، و همچنین دکمه ایجاد سفارش برای مشتری، ارسال ایمیل به مشتری و موارد دیگر را در اختیار داشته باشید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه ویرایش فیلدهای صفحه تسویه حساب Easy Checkout Field Editor ووکامرس

Woocommerce Easy Checkout Field Editor نام افزونه کاربردی و حرفه ای ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید فیلدهای صفحه تسویه حساب ووکامرس را به آسانی ویرایش کنید. این افزونه به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به آسانی و با کشیدن و رها کردن فیلدها، صفحه تسویه حساب ووکامرس را ویرایش کنید. از جمله امکانات این افزونه امکان ویرایش و یا حذف فیلدهای پیش فرض صفحه تسویه حساب می باشد که به آسانی می‌توانید فیلدهای این صفحه مدیریت کنید.

افزونه ویرایش فیلدهای صفحه تسویه حساب Easy Checkout Field Editor دارای فیلدهای مختلفی مانند: متنی ، پاراگراف، رمز عبور، چند گزینه ای، دیت پیکر ، انواع دکمه های رادیویی و چک باکس و عددی می‌باشد. پس از ویرایش و افزودن فیلدهای دلخواه می‌توانید یک پیش نمایش زنده از فیلدهای صفحه تسویه حساب مشاهده کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید. همچنین این افزونه دارای امکان کاربردی می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید برخی فیلدها را تنها با موجود بودن یک محصول خاص در سبد خرید ، فعال کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه Elementor Extras افزایش امکانات صفحه‌ساز Elementor

Elementor Extras نام افزونه جانبی صفحه ساز قدرتمند Elementor می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید امکانات و ابزار های این صفحه ساز وردپرس را افزایش و ارتقا دهید. این افزونه دارای بیش از 31 ابزارک و امکانات مختلف بوده که با افزوده شدن به صفحه ساز می‌توانند امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار دهد. با نصب و فعالسازی این افزونه، بخش های مختلف از امکانات به صفحه ساز المنتور اضافه خواهد شد که می‌توانید از این ابزارک ها استفاده کنید.

افزونه جانبی Elementor Extras دارای ابزارهای مختلفی مانند پخش کننده صوتی و ویدئو می باشد که به وسیله آن می‌توانید محتوا چند رسانه ای خود را برای کاربران قرار دهید. همچنین این افزونه دارای امکانات مختلفی دیگری همچون جداول و پاپ آپ های حرفه ای می باشد که به وسیله آن می‌توانید محتوا خود را نمایش دهید. در ادامه می‌توانید امکانات و ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب