جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه ایجاد فاکتور به صورت PDF در ووکامرس

WooCommerce PDF Invoice and Shipping List نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که توسط آن قادر هستید تا فاکتورهای خود را به صورت PDF در قالب بسیار زیبای به وجود بیاورید. این افزونه با ایجاد خودکار فاکتورهای شما به صورت PDF به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمان خود صرفه جویی کرده و بدون نیاز به طراحی فاکتورها، آنها را به راحتی در قالب فرمت PDF دریافت کنید.

این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا با ایجاد فاکتورها به صورت PDF ، روند سفارش و ارسال محصولات خود را با سرعت بیشتری انجام بدهید و از این طریق بتوانید مدیریت بیشتری به سفارشات فروشگاه خود داشته باشید . همچنین می‌توانید فاکتورهای خود را کاملا شخصی سازی کرده و اطلاعات مختلفی مانند: شماره فاکتور،اطلاعات مشتری ، شماره محصول ، قیمت و موارد دیگر را در فاکتور لحاظ کنید.

همچنین توسط افزونه WooCommerce PDF Invoice and Shipping List می‌توانید یادداشت های خود را به صورت اختصاصی برای هر فاکتور ، در آن لحاظ کنید و توضیحات لازم را به مشتری خود بدهید. همچنین می‌توانید در جهت حفظ امنیت و جلوگیری از دست رفتن فاکتورهای خود ، از آنها به صورت خودکار و در بازه‌های زمانی مشخص نسخه پشتیبان بگیرید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه اتصال گوگل آنالیز به وردپرس WPMU DEV Google Analytics

Google Analytics نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که با از آن می‌توانید حساب گوگل آنالیز خود را به وردپرس متصل کرده و اطلاعات آن را در داشبورد وردپرس نمایش دهید. با استفاده از اطلاعات واقعی و بسیار خوب گوگل آنالیز در مدیریت وردپرس خود می‌توانید روند رشد وبسایت خود را بررسی کرده و با ایجاد محتوا مناسب تر وبسایت خود را تبدیل به یک منبع ارزشمند تبدیل کنید.

افزونه وردپرس Google Analytics اطلاعات بسیار مناسبی مانند بازدیدکنندگان و زمان ماندن آنها در سایت را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین این افزونه اطلاعات دیگری در مورد بازدید از پست ها و برترین پست ها و صفحات را در اختیارتان قرار خواهد داد. این افزونه دقیقا امکانات گوگل آنالیز را به وبسایت وردپرسی انتقال داده و به شما این امکان را می‌دهد تا از امکان در داشبورد وبسایت خود بهره مند شوید.

ادامه مطلب

افزونه پاپ آپ ووکامرس YITH WooCommerce Popup

YITH WooCommerce Popup نام افزونه کاربردی فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید مطالب متنوع خود را در پنجره های پاپ آپ خود نمایش دهید. با وسیله این افزونه می‌توانید پروفایل های شبکه های اجتماعی، فرم تماس و یا فقط یک پیام ساده را به زیبایی به وسیله پاپ آپ های فروشگاه ووکامرسی به کاربران نشان دهید.

با استفاده از قالب های آماده افزونه YITH WooCommerce Popup می‌توانید پاپ آپ های خود را می‌توانید ایجاد کرده و در صورت لزوم آن را به صورت کامل سفارشی سازی کنید. همچنین این افزونه به شما کمک می‌کند تا پاپ آپ خود در یک صفحه و یا محصول خاص به صورت اختصاصی نمایش دهید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه ووکامرس را مشاهده کنید.

ادامه مطلب

افزونه ایجاد کاتالوگ محصولات ووکامرس WooCommerce Catalog Mode Premium

WooCommerce Catalog Mode Premium نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که از این طریق می‌توانید قابلیت های ایجاد کاتالوگ محصولات خود را ایجاد کنید. این قابلیت برای افرادی مناسب است که قصد فروش آنلاین محصولات خود را نداشته و تنها نیاز به معرفی محصولات خود، در قالب یک فروشگاه آنلاین دارند. همچنین در صورت نیاز به یک وبسایت در جهت معرفی و فروش به صورت آفلاین می‌توانید به مشتریان خود این امکان را بدهید تا بتوانند از محصولات شما دیدن کرده و پس از بررسی محصولات با مراجعه حضوری محصول مورد نظر را تهیه کنند.

افزونه WooCommerce Catalog Mode Premium به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید دکمه افزودن به خرید و همچنین سفارش آنلاین را از فروشگاه خود حذف کرده و تنها پس بررسی محصولات توسط مشتریان ، به آنها این امکان را بدهید تا بتوانند با شما تماس حاصل کنند. این قابلیت به افرادی که به تازگی قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارند کمک خواهد کرد تا بتوانند تجربیات بیشتری در این زمینه کسب کنند و پس از آن به صورت آنلاین سفارش مشتریان را دریافت کنند.

ادامه مطلب

افزونه واترمارک تصاویر برای ووکامرس YITH WooCommerce Watermark Premium

YITH WooCommerce Watermark Premium نام افزونه قدرتمند فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که به کمک آن قادر هستید جهت حفظ و محافظت از تصاویر محصولات فروشگاه خود بر روی تصاویر فروشگاه لوگو مخصوص خود را بصورت خودکار قرار دهید. برای درج واترمارک خود می‌توانید در کنار استفاده از لوگو و یا تصاویر دلخواه از حالت متنی استفاده کرده و متن و یا آدرس وبسایت خود را بر روی تصاویر قرار دهید. همچنین می‌توانید واترمارک های خود را بر اساس دسته بندی انتخاب کرده  تا برای هر دسته بندی واترمارک مورد نظر خود را بر روی تصاویر محصولات آن دسته قرار دهید. در ادامه افزونه YITH WooCommerce Watermark Premium دارای پنل مدیریت قدرتمندی می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد تا واترمارک های خود را شخصی سازی نموده و همچنین جایگاه و موقعیت آن را در تصاویر مشخص کنید. هم اکنون می‌توانید این افزونه را از سایت اسکریپت دریافت کنید.

ادامه مطلب

افزونه نمایش برند محصولات در ووکامرس YITH WooCommerce Brands Add-On

YITH WooCommerce Brands Add-On نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید برندهای تجاری محصولات فروشگاه خود را ایجاد کرده و از آن ها برای معرفی محصولات خود استفاده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد انواع برندها محصولات، برند هر محصول را در صفحه محصول نشان دهید. شما می‌توانید به وسیله مدیریت این افزونه برندهای خود را به همراه نام ، لوگو و مشخصات آن ها معرفی کرده و آن ها را مدیریت کنید. این افزونه با پشتیبانی از صفحه ساز ویژوال کامپوسر و همچنین 9 کد کوتاه حرفه ای، به شما این امکان را می‌دهد تا برند های خود را در وبسایت نمایش دهید.

افزونه ووکامرس YITH WooCommerce Brands Add-On دارای ابزارک نیز می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برندهای خود را در سایدبار و قسمت های دیگر وبسایت خود نمایش دهید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه ایجاد لیست علاقه مندی ها در ووکامرس WooCommerce Wishlist Premium

WooCommerce Wishlist Premium نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به کمک آن قادر هستید تا لیستی از محصولات مورد علاقه ، برای مشتریان خود ایجاد کنید. مشتریان از طریق این بخش می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را به لیست مورد نظر اضافه کنند و در پایان محصولات مورد نیاز خود را با انتخاب از این لیست سفارش دهند. همچنین مشتریان فروشگاه شما می‌توانند با اشتراک گذاری لیست محصولات مورد علاقه خود، محصولات مورد علاقه را به دوستان خود معرفی کنند.

افزونه لیست علاقه مندی های WooCommerce Wishlist Premium به مدیر فروشگاه این امکان را می‌دهد تا بتواند لیست علاقه مندی های مشتریان خود را مشاهده کند. این ویژگی به مدیران فروشگاه این امکان را می‌دهد تا با تجزیه و تحلیل لیست محصولات مورد علاقه مشتریان خود بتوانند محصولات پر فروش و محبوب را شناسایی کرده و آنها در دید مشتریان خود قرار دهند.

ادامه مطلب

افزونه فرم تماس با ما weForms Business برای وردپرس

weForms Business نام افزونه کاربردی و تجاری وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک فرم تماس با ما حرفه ای برای وبسایت وردپرسی خود ایجاد کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا به وسیله فرم ساز حرفه ای و دیداری خود، فرم های خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، و صرفا با کشیدن و رها کردن بیش از 33 المنت، طراحی کنید. شما میتوانید پس از طراحی هر کدام و فرم های خود، یک پیش نمایش از آن مشاهده کرده و تغییرات خود را مشاهده کنید.

افزونه فرم تماس با ما وردپرس weForms Business دارای قالب ها و طراح پیش ساخته ای می‌باشد که از آن ها نیز میتوانید بهره مند شده و استفاده کنید. شما میتوانید جهت نمایش فرم ها در هر بخش وبسایت خود، از کدهای کوتاه این افزونه استفاده کرده و فرم های خود را در هر بخشی که نیاز دارید، نمایش دهید. فرم های این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب