جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه فرم ساز وردپرس Form Builder

Form Builder نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید فرم های مورد نیاز خود را به آسانی طراحی کرده و از آن در بخش های مختلف وبسایت استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا فرم های مختلفی مانند:فرم تماس با ما، فرم نظرسنجی، فرم نظرات مشتریان و فرم های چندمرحله ای ایجاد کنید. شما میتوان فرم های با ورودها و المنت های مختلف ایجاد کرده و محتوا مختلفی را دریافت کنید.

افزونه وردپرس Form Builder میتواند فرم های رزرو مختلفی نیز در اختیارتان قرار دهد تا به وسیله آن بتوانید موارد مختلفی را جهت رزرو در وبسایت خود قرار دهید. این افزونه همچنین دارای کدهای کوتاه نیز بوده که میتوان به وسیله آن فرم های خود را نمایش داد. همچنین فرم های این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب

افزونه پاپ آپ حرفه‌ای ConvertPlus برای وردپرس

ConvertPlus نام افزونه کارآمد و محبوبی می‌باشد که توسط آن قادر هستید تا پاپ آپ های بسیار زیبا و جذابی را برای وبسایت خود طراحی کنید. به کمک این افزونه می‌توانید خبرنامه های پاپ آپ طراحی کرده و با طراحی خلاقانه آن اعضا خبرنامه خود افزایش دهید. همچنین می‌توانید دکمه های اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را به صورت پاپ آپ نمایش داده و دنبال کنندگان خود را از این طریق در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

همچنین افزونه ConvertPlus دارای 10 حالت مختلف و بیش از 12 فیلتر جهت نمایش پاپ آپ های شما می‌باشد. در ادامه افزونه ConvertPlus دارای طرح ها و پاپ آپ های مختلفی مانند نمایش ویدئو در پاپ آپ ، پاپ آپ شبکه های اجتماعی ، پاپ آپ های چند مرحله‌ای و همچنین پاپ آپ با کلیک می‌باشد. هم اکنون می‌توانید این افزونه پاپ آپ وردپرس را از سایت اسکریپت دریافت کنید.

ادامه مطلب

افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس Gravity Forms

Gravity Forms نام برترین و حرفه ای ترین افزونه فرم ساز وردپرس می باشد که با استفاده از آن قادر هستید انوع فرم های مختلف را در وب سایت وردپرسی خود بدون نیاز به دانش خاص و یا صرف وقت زیاد طراحی و ایجاد کنید! این افزونه شما را قادر می سازد تا انواع فرم ها با فیلد های مختلف ، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای ، قابلیت ایجاد محدودیت برای فرم ها ، ساخت فیلد های پیشرفته و شرطی ، قابلیت ساخت فرم و نمایش آن در زمان بندی های مختلف ، قابلیت ایجاد انواع فیلد های محاسبه گر (وزنی ، و…) ، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت پس از ثبت فرم برای پرداخت وجهی دلخواه می باشد.

در پایان فرم های ساخته شده توسط افزونه گراویتی فرم کاملا واکنش گرا می‌باشند و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهند شد. هم اکنون می‌توانید افزونه فرم ساز حرفه ای Gravity Forms را از سایت اسکریپت دریافت کنید.

ادامه مطلب

افزونه فارسی صورتحساب چندمرحله ای ووکامرس ( اختصاصی اسکریپت دات کام )

ARG Multi step Checkout یک افزونه تجاری برای ووکامرس می باشد که با کمک آن می توانید مراحل تکمیل سفارش را در ووکامرس ، به صورت حرفه ای و بدون نیاز به کد نویسی چند مرحله ای کنید. در این افزونه شما قادر هستید تمامی مراحل تکمیل خرید (ورود و عضویت کاربران ، ثبت کوپن تخفیف ، مشخصات مشتری و انتخاب درگاه پرداخت و روش حمل و نقل) را به صورت مرحله ای تبدیل کنید. همچنین این افزونه دارای قابلیت هایی نظیر فارسی سازی و راست چین سازی استاندارد ، وجود 4 نوع طرح بندی متفاوت ، امکان تغییر در مراحل تکمیل سفارش اشاره نمود. امکانات کلی این افزونه فوق العاده را نام می بریم.

ادامه مطلب

افزونه ویرایش زنده پوسته وردپرس YellowPencil

YellowPencil نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک ویرایشگر زنده کدهای CSS را برای وبسایت وردپرسی خود راه اندازی کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به صورت همزمان تغییرات خود را اعمال کرده و آن را مشاهده کنید. شما میتوانید تغییرات مختلفی در کدهای CSS خود انجام داده و در پایان از این کدهای خروجی دریافت کنید. تغییرات مختلف مانند تغییر فونت ، رنگ ، پس زمینه و اندازه المنت های مختلف پوسته وردپرس که به آسانی انجام خواهد شد.

افزونه وردپرس YellowPencil از حالت کشیدن و رها کردن پشتیبانی کرده و میتوانید با رها کردن المنت مورد نظر خود از آن استفاده کنید. این افزونه دارای کدهای کوتاه مختلفی نیز می‌باشد که میتوان از آن نیز استفاده کنید. همچنین این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه نظرسنجی و آزمون وردپرس Modal Survey

Modal Survey نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید نظرسنجی ها و آزمون های آنلاین خود را ایجاد کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد نظرسنجی های مختلف ، نظرات کاربران خود را دریافت کرده و از این طریق اطلاعات خوبی را در زمینه های مختلف دریافت و آنالیز کنید. همچنین از طریق امکان آزمون این افزونه می‌توانید امتحانات آنلاین خود را برگزار کرده و به کاربران خود این امکان را بدهید تا به صورت آنلاین در آزمون ها شرکت کنند.

افزونه وردپرس Modal Survey به شما کمک می‌کند تا صدا و نظرات کاربران خود را از طریق یک نظرسنجی حرفه دریافت کنید. به وسیله این افزونه می‌توانید بی نهایت نظرسنجی و آزمون ایجاد کرده و از این طریق اطلاعات بسیار ارزشمندی از کاربران خود دریافت کنید. سپس می‌توانید نتایج نظرسنجی و آزمون های خود را به وسیله نمودارهای حرفه و یا متنی در قسمت های دلخواه خود نمایش دهید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه مخفی سازی وردپرس HIDE My WP

Hide My WP یک افزونه فوق العاده در زمینه تغییر و مخفی سازی وردپرس می باشد. این افزونه کاربردی قادر است تمامی اطلاعاتی که نمایانگر استفاده شما از سیستم وردپرس می باشد را از دید کاربران مخفی کند. این افزونه تمامی لینک های مطالب ، برگه ها ، فایل های آپلود شده ، لینک فایل های CSS و Javascript قالب ها و… را به آدرس دلخواه تغییر دهد. به قابلیت های کلی این افزونه اشاره می کنیم.

ادامه مطلب

افزونه Interactive World Maps ایجاد نقشه کشورها در وردپرس

Interactive World Maps نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که توسط آن قادر هستید تا نقشه تمام کشورهای جهان و یا نقشه کامل جهان را در وبسایت خود ایجاد کرده و از آن استفاده کنید. نقشه های ایجاد شده توسط این افزونه به گونه‌ای می‌باشند که تمام استان های کشور در آن مشخص شده اند و این امکان را به شما ‌می‌دهند تا با فعال کردن امکان کلیک کردن روی آن ها شما را به صفحات دلخواه تان منتقل کنند. شما‌ می‌توانید رنگ نقشه کشور و یا استان خود را بنا به سلیقه و نیاز خود تغییر داده نام های آن را تغییر دهید. همچنین افزونه Interactive World Maps دارای Tooltip های زیبایی می‌باشد که با رفتن موس بر روی قسمت های مختلف نقشه اطلاعاتی در مورد آن منطقه به کاربران شما‌ می‌دهد.

در ادامه این افزونه کاملا واکنش گرا می‌باشد و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. در پایان افزونه Interactive World Maps به شما کمک می‌کند تا در صورتی که نیاز دارید آدرس شرکت خود را بر روی نقشه برای کاربران خود نمایش داده و یا اینکه می‌خواهید نقشه ای را برای سایت گردشگری خود طراحی کنید این ‌افزونه تمام نیازهای شما را در این جهت برطرف خواهد کرد. هم اکنون ‌می‌توانید افزونه نقشه ساز وردپرس را از سایت اسکریپت دریافت کنید.

ادامه مطلب