جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه اسلایدر پیشرفته وردپرس Smart Slider Pro

Smart Slider Pro نام افزونه حرفه ای و کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید اسلایدرهای حرفه ای خود را ایجاد کرده و از آن در قسمت های مختلف وبسایت خود استفاده کنید. این افزونه به وسیله ویرایشگر دیداری خود به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و صرفا با کشیدن و رها کردن عنصرهای مورد نیاز، اسلایدر خود را طراحی و ایجاد کنید.

افزونه اسلایدر وردپرس Smart Slider Pro در کنار ایجاد اسلایدر ها استاتیک به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسلایدرهای داینامیک نیز ایجاد کنید. این افزونه با امکان نمایش مطالب وردپرس و محصولات ووکامرس به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مطالب و محصولات خود را در قالب یک اسلایدر زیبا به کاربران خود نمایش دهید. همچنین این افزونه دارای انیمیشن ها و افکت های مختلفی می‌باشد که می‌توانید از آن ها در اسلایدرهای خود استفاده کنید.

ادامه مطلب

افزونه دایرکتوری وردپرس Web 2.0 Directory

Web 2.0 Directory نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک دایرکتوری حرفه ای جهت معرفی مشاغل و مکان های مختلف راه اندازی کنید. این افزونه به لطف استفاده از نقشه گوگل به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مکان های مورد نظر خود را در کنار نمایش به صورت لیستی ، بر روی نقشه گوگل نیز نمایش داده و مکان آن را به صورت دقیق به اطلاع کاربران خود برسانید.

افزونه وردپرس Web 2.0 Directory دارای فرم های جستجو بسیار کاربردی و پیشرفته ای می‌باشد که با استفاده از فیلتر های مختلف خود به کاربران این امکان را می‌دهد تا موارد دلخواه خود را جستجو کنند. از امکانات دیگر این افزونه واکنش گرایی و کاملا راستچین سازی می باشد که با زبان فارسی میتوانید از امکانات آن بهره مند شوید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

دانلود رایگان دکان فارسی Dokan Pro برای وردپرس

Dokan یک افزونه حرفه ای می باشد که با نصب در کنار ووکامرس ، می توانید فروشگاه خود را به صورت چند فروشندگی (مارکت ها) راه اندازی کنید. افزونه دکان یکی از محبوب ترین پلاگین ها در زمینه چند فروشندگی (Multi Vendor) برای ووکامرس می باشد که در مارکت های مختلف به قیمت های مختلف به فروش می رسد!

ادامه مطلب

افزونه سئو هوشمند smart SEO وردپرس

smart SEO نام افزونه قدرتمند و کاربردی وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید وبسایت خود را به صورت کاملا هوشمند و حرفه ای برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. این افزونه باعث می‌شود تا بهینه سازی قسمت های مختلف وبسایت ، رتبه و جایگاه شما در موتورهای جستجو ارتقا پیدا کرده و همین امر باعث افزایش ترافیک وبسایتتان خواهد شد. این افزونه با بررسی حرفه ای محتوا اطلاعات بسیار خوبی از کیفیت مطالب در اختیارتان قرار داده و برای محبوب آن ها راهنمایی خواهد کرد

افزونه سئو وردپرس smart SEO با بررسی عنوان مطالب و صفحات ، کلمات کلیدی استفاده شده در عناوین را بررسی کرده و کیفیت آن را بررسی خواهد کرد. همچنین به لینک مطالب و صفحات نیاز توجه داشته و در اینجا نیز کلمات کلیدی استفاده شده در لینک ها را بررسی می‌کند. افزونه با بررسی محتوا مطالب کلمات کلیدی استفاده شده در متن مطالب را بررسی می‌کند و نتایج را در اختیارتان قرار خواهد داد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه فارسی همکاری در فروش و بازاریابی Ultimate Affiliate Pro

Ultimate Affiliate Pro نام افزونه فارسی کاربردی و حرفه‌ای وردپرس می‌باشد که می‌توانید از آن در جهت ایجاد سیستم همکاری در فروش و بازاریابی در وردپرس استفاده کنید.

این افزونه حرفه ای که با سیستم های فروشگاه ساز ووکامرس ، ایزی دیجیتال دانلودز و همچنین Ultimate Membership Pro سازگاری کامل دارد و یک گزینه ایده ال در زمینه ایجاد سیستم های همکاری در فروش و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در جهت همکاری در فروش می باشد.

در این سیستم کاربران می توانند با عضویت در سیستم همکاری در فروش شما و استفاده از ابزارهای در دسترس همکاری در فروش اقدام به معرفی محصولات شما به دیگران کنند و با معرفی ، اقدام به کسب درآمد کنند.

قابل ذکر است از قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به امکان ایجاد بازاریابی چند سطحی (زیر مجموعه گیری) اشاره نمود. در پایان این افزونه کاملا فارسی سازی شده است و کاربران فارسی زبان می‌توانند از امکانات بسیار خوب آن استفاده کنند.

توجه: در جهت فعالسازی این افزونه از قسمت آموزش نصب در پایین همین صفحه استفاده کنید.

ادامه مطلب

افزونه گفتگو آنلاین و راهنما در وردپرس Support Board

Support Board نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید یک بخش گفتگو و چت آنلاین جهت پاسخ به سوالات مشتریان خود راه اندازی کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا با افزودن بخش گفتگو آنلاین در قسمت های دلخواه وبسایت خود، در هر زمان در دسترس بوده و پاسخ کاربران خود را بدهید.

افزونه وردپرس Support Board به شما این امکان می‌دهد تا با استفاده از مدیریت آن مشخص کنید تا پنجره گفتگو به کاربران عضو شده و یا همه نمایش داده شود. همچنین می‌توانید صداهای مختلف را برای گفتگو های خود انتخاب کرده و در هنگام ارسال پیام از طرف کاربر، به شما را آگاه کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های کاربردی این افزونه وردپرس را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه خبرنامه پیشرفته وردپرس WP Subscribe Pro

WP Subscribe Pro نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که توسط آن می‌توان خبرنامه های حرفه ای و جذابی در وبسایت خود به وجود آورد. از آنجایی که امروزه داشتن مشترکین خبرنامه یکی از راه های موفقیت و افزایش بازدید وبسایت و در ادامه آن افزایش فروش می‌باشد ، مدیران وبسایت ها نیاز به ابزاری دارند تا بتوانند خبرنامه های حرفه ای در وبسایت ایجاد کنند تا به این طریق کاربران را جهت عضویت در خبرنامه های خود جذب کنند.

افزونه WP Subscribe Pro ابزار مناسبی در جهت برطرف شدن نیاز های مدیران وبسایت ها از خبرنامه ای حرفه ای می‌باشند که امکانات خوبی را به وبسایت آنها اضافه خواهد کرد. همچنین این افزونه سرویس های معتبری مانند:Feedburner ، MailChimp و Aweber و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند که به راحتی می‌توانید خبرنامه خود را به آنها متصل کنید.

افزونه WP Subscribe Pro به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویس و تنها با استفاده از کنترل پنل قدرتمند این افزونه خبرنامه های حرفه ای خود را ایجاد کنید. با وجود داشتن امکانات فراوان این کنترل پنل شما می‌توانید خبرنامه های خود را بنا به نیاز خود طراحی کرده و کاملا شخصی سازی کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه خبرنامه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

سئو حرفه ای وردپرس با افزونه SmartCrawl

SmartCrawl نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که از طریق آن می‌توانید مطالبات وبسایت خود را با سرعت بیشتری در موتورهای جستجو مانند گوگل ایندکس کنید. این افزونه با دارا بودن ابزارها و امکانات بسیار خوب در جهت تجزیه و تحلیل وبسایت، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مشکلات و موارد مختلف وبسایت خود را که باعث کاهش رتبه وبسایت در موتورهای جستجو می‌شود، پیدا کرده و این موارد را برطرف کنید.

افزونه سئو SmartCrawl به شما این امکان را می‌دهد تا با برنامه ریزی و ایجاد زمان های دلخواه، گزارشات کامل از عملکرد وبسایت و یا وبسایت های خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید با ایجاد یک مرکز، گزارشات وبسایت های خود را به صورت کلی و تجمیع شده در یک مکان مشاهده و تحلیل کنید.

امکان خوب و کاربردی دیگر افزونه SmartCrawl این است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت خودکار بتوانید کلمات کلیدی مطالب خود را به صفحات مرتبط لینک کرده و از این طریق لینک های داخلی برای وبسایت خود به وجود بیاورید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب