جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه ایجاد افکت بر روی اسکرول صفحات Scroll Magic

Scroll Magic نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید افکت انیمیشن بسیار جذابی را بر روی اسکرول صفحات وبسایت خود اضافه کنید. این افزونه با قرار دادن امکانات مختلف به شما این امکان را می‌دهد تا با اسکرول از طرف کاربران ، افکت های بسیار جذابی را به آن ها نمایش دهید. پس از اسکرول می توانید به المنت های مورد نظر خود ، انیمیشن های کاربردی اضافه کرده و یا از تکنیک پارالاکس استفاده کنید.

افزونه وردپرس Scroll Magic دارای یک ویرایشگر دیداری حرفه ای بوده که به شما کمک می‌کند تا با کشیدن و رها کردن افکت های خود آنها را به صفحات خود اضافه کنید. در این ویرایشگر افکت های جذابی قرار گرفته شده است که به آسانی می‌توانید آن ها را بر روی اسکرول صفحات خود اعمال کنید. همچنین این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب

افزونه پشتیبان گیری کامل از وردپرس BackupBuddy

BackupBuddy نام افزونه قدرتمند وردپرس می باشد که توسط آن قادر هستید از سایت وردپرسی خود بصورت کامل یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. ایجاد یک نسخه پشتیبان کامل از سایت شما باعث می شود اگر وبسایت شما دچار مشکل شد و اطلاعات وبسایت کاملا از بین رفت بتوانید توسط این نسخه پشتیبان و این افزونه وبسایت خود را به حالت اولیه برگردانید . از آنجا که مدیریت محتوا وردپرس فاقد سیستمی برای گرفتن نسخه پشتیبان از وبسایت شما می‌باشد ، این افزونه این وظیفه را بر عهده خواهد گرفت و از دست رفتن اطلاعات شما جلوگیری خواهد کرد.

از آنجا که مسائلی مانند هک ، کدهای مخرب ، خطاهای سیستم ، پاک شدن فایل های پیش خواهد آمد ، بهتر است از این افزونه استفاده کنید تا مشکلی برای اطلاعات شما رخ ندهد و باعث نشود تا اطلاعات خود را از دست بدهید. یکی از امکانات خوب افزونه BackupBuddy قابلیت زمانبندی برای گرفتن نسخه پشتیبان از سایت شما می باشد و دیگر لازم نیست که بصورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

همچنین توسط افزونه BackupBuddy می توانید اطلاعات وبسایت خود را در سرور دیگر ریستور کرده و بدین ترتیب وبسایت خود را به سرور دیگری منتقل کنید . این امکان به شما این اجازه را خواهد داد تا نسخه پشتیبان وبسایت خود را بر روی وبسایت های مانند: BackupBuddy Stash، Amazon S3، Google Drive، Dropbox دخیره کرده و این اطمینان خاطر را داشته باشید که نسخه پشتیبان شما کاملا محافظت خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

نمایش وضعیت هوای ایران و جهان با افزونه وردپرس Astero

Astero نام یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که با کمک آن می توانید وضعیت هوای شهر دلخواه ، یا شهر بازدیدکننده را با حالات گرافیکی متعدد نمایش دهید. در این افزونه قادر هستید ، به راحتی اقدام به نمایش وضعیت هوا همراه با گزینه های متعدد مانند نمایش وضعیت هوا تا هفت روز آینده ، امکان تنظیم رنگ بندی دلخواه برای نمایش و عدم بهم ریختگی در قالب وب سایت ، امکان نمایش وضعیت هوا بر اساس جستجوی کاربر اشاره نمود.

ادامه مطلب

افزونه فرم ساز پیشرفته وردپرس Ultimate Form Builder

Ultimate Form Builder نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید فرم های دلخواه خود را با کشیدن و رها کردن عنصرهای مورد نیاز خود طراحی کنید. به وسیله این افزونه می‌توانید فرم های تک مرحله ای و یا چند مرحله ای به صورت کاملا واکنش گرا برای مقاصد مختلف خود ایجاد کنید. این افزونه دارای بیش از 10 طرح کاربردی برای استفاده در فرم ها در اختیارتان قرار خواهد داد.

افزونه فرم ساز Ultimate Form Builder فیلدهای مختلفی مانند: تکس باکس، چک باکس، رمز عبور، ایمیل و همچنین المنت های کاربردی مانند: فیلد WYSIWYG ، فیلد تاریخ ، فیلد زمان را در اختیارتان قرار خواهد داد. با استفاده از فیلدها و ویژگی کشیدن و رها کردن آن ها درون ویرایشگر دیداری این افزونه ، می‌توانید به آسانی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی فرم های خود را ایجاد کنید. فرم های ایجاد شده توسط این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد.

ادامه مطلب

افزونه ایجاد پاپ آپ در وردپرس Ninja Popups

Ninja Popups نام افزونه حرفه‌ای و کاربردی وردپرس می‌باشد که به کمک آن قادر هستید تا پاپ آپ های حرفه‌ای و جذابی را برای وبسایت خود ایجاد کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید پاپ آپ های در وبسایت خود ایجاد کرده و با قرار خبرنامه های خود در آن به کاربران وبسایت خود این امکان را بدهید تا به راحتی بتوانند در خبرنامه وبسایت عضو شوند.

با استفاده از افزونه Ninja Popups می‌توانید مطالب و یا طرح های تشویقی مانند ارائه کوپن تخفیف در هنگام ورود و یا خروج از سایت به کاربران خود نمایش دهید و از این طریق آن ها را از طرح های خود آگاه کنید. همچنین می‌توانید با کمک این افزونه صفحات وبسایت خود را قفل کرده و تا زمانی که کاربر مطالب وبسایت شما را لایک و یا به اشتراک قرار نداده امکان مطالعه صفحه مورد نظر را نداشته باشد.

در ادامه افزونه نینجا پاپ آپز (Ninja Popups) دارای پاپ آپ های فراوانی می‌باشد که بنا به نیاز خود می‌توانید از آن ها استفاده کنید . همچنین این افزونه این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید پاپ آپ های خود را طراحی کرده و آن ها را شخصی سازی کنید.

افزونه Ninja Popups از سیستم ایمیل مارکتینگ بسیاری مانند : mailchimp ، activecampaign ،mailerlite و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید آن ها را به این افزونه متصل کنید.

در پایان افزونه پاپ آپ نینجا پاپ آپز دارای سیستم آمارگیر قدرتمندی می‌باشد و به راحتی می‌توانید توسط آن از نحوه عملکرد پاپ آپ های خود گزارش دریافت کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های بیشتر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه اتصال گوگل آنالیز به وردپرس MonsterInsights

MonsterInsights نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید وبسایت وردپرسی خود را به سرویس گوگل آنالیز (گوگل آنالیتیکس) متصل کنید. این افزونه با اتصال و دریافت اطلاعات گوگل آنالیز وبسایتتان و همچنین نمایش این اطلاعات در مدیریت وردپرس، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی وبسایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

افزونه وردپرس MonsterInsights با اتصال به سرویس گوگل آنالیز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید رفتار کاربران خود را تحلیل کرده و از این طریق بر روی بهبود وبسایت خود کار کنید. همچنین این افزونه اطلاعات بسیار خوبی مانند صفحات و مطالب محبوب ،تعداد کلیک بر روی بنرها ، دانلود فایل ها و موارد دیگر را دریافت کنید. همچنین این افزونه با فروشگاه ساز ووکامرس سازگار می‌باشد و می‌توانید از آن در تجزیه و تحلیل فروشگاه خود استفاده کنید.

ادامه مطلب

افزونه ایجاد فرم جستجوی ایجکس در وردپرس Ajax Search Pro

Ajax Search Pro یک افزونه کارآمد و کاربردی برای وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید جستجوی ای جکسی را برای وب سایت وردپرسی خود ایجاد کنید که کاربران همزمان با وارد کردن کلمه ، نتیجه جستجوی خود را به صورت لحظه ای و بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه ببینند. این افزونه دارای قابلیت هایی مانند امکان شخصی سازی کامل همراه با 400 گزینه متفاوت، امکان جستجو بر اساس دسته بندی ، جستجوی پیشرفته بر اساس محتوا ، عنوان و یا فقط خود کلمه و یا جستجو بر اساس تاریخ ارسال مطالب اشاره نمود. همچنین این افزونه با ووکامرس نیز سازگار می باشد.

ادامه مطلب

افزونه نوتیفیکیشن هوشمند وردپرس Smart Notification

Smart Notification نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که توسط آن قادر هستید تا یک سیستم اطلاع رسانی برای سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا پیام ها های خود از طریق نوتیفیکیشن برای انواع سیستم عامل های موبایل و دسکتاپ ارسال کنید. از طریق این افزونه می‌توانید این پیام ها را به صورت کامل مدیریت کرده و موارد دلخواه خود را به آن ها اضافه کنید.

افزونه نوتیفیکیشن Smart Notification با پشتیبانی از ووکامرس به شما این امکان را می‌دهد تا اعلان های خود را برای مشتریان ارسال کرده و اخبار و محصولات جدید فروشگاه خود را از این طریق در اولین فرصت در اختیار مشتریان قرار دهید. این افزونه از زبان های راستچین پشتیبانی کرده و می‌توانید از امکانات آن به صورت کاملا راستچین استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب