جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پوسته فارسی شخصی و گالری عکس Toranj (ترنج) وردپرس

Toranj (ترنج) نام پوسته ای فارسی برای سیستم وردپرس می باشد. این پوسته تجاری و فارسی را می توانید در وب سایت هایی با موضوع فوتوگرافی ، وب سایت های شخصی و گالری ها استفاده نمایید. از قابلیت های این پوسته زیبا می توان به وجود سه نوع طرح مختلف (مینیمال شرکتی ، طراحی داخلی و گالری تصاویر) ، نسخه موبایل و تبلت ، راست چین بودن استاندارد پوسته اشاره نمود.

همچنین پوسته Toranj از فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در کنار وبسایت خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. پوسته ترنج دارای کنترل قدرتمندی می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید قسمت های مختلف وبسایت خود را تغییر داده و شخصی سازی کنید. همچنین این پوسته این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید صفحات مورد نیاز خود را با کشیدن و رها کردن طراحی کنید. در ادامه می‌توانید امکانات بیشتر این پوسته را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی Social Warfare

Social Warfare نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید امکان اشتراک گذاری مطالب خود را به وسیله دکمه های اجتماعی اجتماعی در اختیار کاربران خود قرار دهید. این افزونه با امکانات خاص و جذاب خود به شما کمک می‌کند تا نرخ اشتراک گذاری مطالب خود را به صورت چشمگیری افزایش داده و مخاطبین جدید خود را جذب کنید.

افزونه وردپرس Social Warfare با مدیر و تنظیمات خاص خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمامی قسمت های آن را برای خود سفارشی ساز کرده و تغییر دهید. همچنین از امکانات این افزونه می‌توانید به وسیله کدهای کوتاه و ابزارک های حرفه ای آن استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

افزونه نقد و بررسی وردپرس Reviewer

Reviewer نام افزونه کاربردی وردپرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید نقد و بررسی های خود را به آسانی در وبسایت وردپرسی خود ایجاد کرده و نمایش دهید. از امکانات این افزونه می‌توانید به وسیله ابزارک ها و یا کدهای کوتاه در قسمت های مختلف وبسایت و همچنین پست های خود استفاده کنید. این افزونه دارای امکانات مختلفی می‌باشد که به وسیله آن ها می‌توانید ویژگی های مختلف موضوع مورد نظر خود را بررسی کرده و به کاربران خود این امکان را بدهید تا نظرات خود را به همراه امتیاز دهی ارسال کنند.

افزونه وردپرس Reviewer به کاربران این امکان را می‌دهد تا به همراه ارسال نقد و بررسی خود ، امتیاز خود را به دو صورت ستاره ای و میله ارسال کرده و نظر خود را به صورت دیداری به کاربران نمایش دهند. این افزونه کاملا واکنش گرا بوده و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

اسکریپت شبکه اجتماعی و جامعه مجازی SocialMat

SocialMat نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک جامعه مجازی و شبکه اجتماعی راه اندازی کنید. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به سازگاری با موبایل ها و تبلت ها ، قابلیت گفتگوی خصوصی بین دو نفر ، قابلیت ایجاد دوستی و دنبال کردن دیگران ، قابلیت اشتراک گذاری مطالب دیگران ، قابلیت جستجوی سایر اعضا ، قابلیت اشاره و برچسب دیگران و وجود 4 رنگ بندی مختلف اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت فرم تماس با ما Vanilla Form

Vanilla Form نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک فرم تماس بسیار زیبا و کاربردی برای وب سایت خود راه اندازی کنید. این فرم زیبا و کارآمد دارای قابلیت هایی نظیر سازگاری کامل با موبایل و تبلت ، بررسی صحت اطلاعات به وسیله جی کوئری ، قابلیت شخصی سازی ، قابلیت نمایش آدرس IP ارسال کننده فرم می باشد.

ادامه مطلب

اسکریپت موتور جستجوی موسیقی WineMP3

WineMP3 نام یک سیستم برای ایجاد یک موتور جستجوی موسیقی می باشد. این اسکریپت که به وسیله API وب سایت soundCloud اقدام به جستجو و نمایش نتایج می کند میتواند یک گزینه مناسب برای ایجاد موتور جستجوی موسیقی باشد. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به امکان جستجو بر اساس نام خواننده ، نام موسیقی یا آلبوم ، قابلیت ایجاد لیست اجرای موسیقی دلخواه ، قابلیت عضویت کاربران ، قابلیت جستجو بر اساس سبک موسیقی و همچنین قابلیت اجرای آنلاین موسیقی اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت اجرای کرون جاب تحت وب Easy Cronjob

Easy Cronjob Web Handler نام اسکریپتی رایگان می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک سیستم اجرای کرون جاب تحت وب ، برای وب سایت خود راه اندازی کنید. اگر دارای چندین کرون جاب درون وب سایت های خود هستید و قصد تجمیع و مدیریت آن ها را از یک سیستم و تحت یک مدیریت دارید ، این سیستم می تواند گزینه خوبی برای مدیریت Cronjob های شما باشد. به قابلیت های کلی این سیستم اشاره می کنیم

ادامه مطلب

اسکریپت کوتاه کننده لینک و کسب درآمد Shortify

Shortify نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی اقدام به ایجاد یک وب سایت کوتاه کننده لینک کنید. کاربران با عضویت در سیستم کوتاه کننده لینک Shortify و کوتاه کردن لینک های خود قادر هستند اقدام به کسب در آمد (نظیر وب سایت adf.ly و سایت های مشابه…) کنند. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به قابلیت عضویت کاربران نمایش دهنده (کوتاه کننده لینک) و آگهی دهنده ، قابلیت نمایش تبلیغات به صورت بینابینی ، ویدئویی و بنری ، امکان تعیین نرخ خدمات به کاربران ، درگاه پرداختی Paypal و Payza و سیستم معرفی کاربران اشاره نمود. امکانات کلی را نام می بریم

ادامه مطلب