جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکریپت ایجاد وبلاگ شخصی Poly

Poly نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به کمک آن قادر هستید یک سیستم وبلاگ شخصی برای خود راه اندازی کنید. این اسکریپت دارای قابلیت هایی نظیر دسته بندی مطالب ، امکان ثبت بی نهایت نوشته ، امکان قرار دادن نظر درون مطالب ، امکان جستجو در وب سایت ، امکان ثبت نام کاربران ، سئوی قوی مطالب ، امکان طراحی قالب اختصاصی برای اسکریپت ، پیشخوان مدیریت قوی و تنظیمات پیشرفته اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت فرم تماس فارسی NoPardaz

اگر قصد ایجاد یک فرم “تماس با ما” ساده و در عین حال کاربرپسند دارید میتوانید از اسکریپت فارسی فرم تماس NoPardaz استفاده کنید. این اسکریپت که به صورت رایگان و متن باز منتشر شده دارای قابلیت های کلیدی نظیر امکان تعیین دپارتمان (بخش) ، امکان دریافت ایمیل و شماره تلفن و موضوع تماس به همراه توضیحات ، سیستم جلوگیری از ارسال ایمیل اسپم Google reCAPTCHA می باشد. همچنین این سیستم دارای یک پنل مدیریت ساده جهت انجام تنظیمات این فرم ساز می باشد.

ادامه مطلب

اسکریپت سرویس پخش موسیقی آنلاین شخصی Koel

Koel نام یک اسکریپت رایگان و متن باز می باشد که به وسیله آن می توانید یک سرویس پخش موسیقی آنلاین شخصی برای خود راه اندازی کنید! در این سرویس ، شما می توانید پس از ورود به پنل شخصی ، موسیقی هایی که قبلا آپلود کرده اید را دسته بندی کنید ، در میان آن ها جستجو کنید ، لیست موسیقی بسازید و به صورت آنلاین آن را اجرا کنید. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت رایگان و متن باز می توان به دسته بندی موسیقی ها ، امکان ایجاد Play List ، قابلیت خواندن لیست موسیقی ها از طریق سایت Last.FM و همچنین سازگاری کامل با موبایل و تبلت اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت مدیریت مدارس و آموزشگاه EduAppGT Pro

EduAppGT Pro نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله ان قادر هستید یک سیستم مدیریت مدارس و آموزشگاه راه اندازی کنید. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به امکان تعریف چندین نوع کاربر (مدیر کل ، آموزگار ، دانش آموز ، والدین) ، سیستم آزمون اینترنتی آنلاین ، مدیریت تکالیف ، پرداخت آنلاین وجه ، مدیریت اخبار ، مدیریت کلاس ها ، مدیریت درس ها ، زمان بندی ها ، کتابخانه ، گالری عکس و… اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت پشتیبانی آنلاین مشتریان در سایت با تلگرام TelegramSiteHelper

TelegramSiteHelper نام اسکریپت حرفه ای تلگرام می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید یک ربات در جهت ارتباط با مشتریان و گفتگو آنلاین و پاسخ به سوالات ،راه اندازی کنید. این اسکریپت با امکان ایجاد یک چت آنلاین حرفه ای از طریق تلگرام به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی به وسیله آن ، گفتگو با مشتریان خود را مدیریت کرده و در هر زمان ، پاسخگو سوالات آن ها باشید. با استفاده از این اسکریپت می‌توانید با دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت و سیستم های خانگی که امکان نصب تلگرام بر روی آنها امکان پذیر است با مشتریان خود در ارتباط باشید. در ادامه می‌توانید آموزش نصب اسکریپت تلگرام TelegramSiteHelper  را مطالعه کنید.

ادامه مطلب

اسکریپت کوتاه کننده لینک و کسب درآمد LinkGen

LinkGen یک اسکریپت کوتاه کننده لینک با قابلیت های ویژه می باشد که با نصب آن قادر هستید یک سیستم کوتاه کننده لینک با امکاناتی نظیر وب سایت مشهور Adf.ly راه اندازی کنید. در این اسکریپت کاربران می توانند بابت کوتاه کردن لینک ها و بازدید به وجود آمده کاربران از آن ها کسب درآمد کنند. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به سیستم مدیریت قوی ، تولید کد QR برای لینک های کوتاه شده ، درگاه پرداخت ، سیستم نمایش تبلیغات ، سیستم درخواست تسویه حساب اشاره نمود.

ادامه مطلب

اسکریپت کوتاه کننده لینک SM Short URL

SM Short URL نام یک اسکریپت تجاری می باشد که شما را قادر می سازد تا یک سایت کوتاه کننده لینک با امکانات مختلف ایجاد کنید. این اسکریپت دارای امکانات مختلفی نظیر قابلیت کوتاه کردن لینک به صورت ایجکس ، ارائه آمار، ارائه کد QR، پنل مدیریت قوی می باشد. همچنین این اسکریپت دارای بیش از 8 قالب مختلف! می باشد. به امکانات کلی سیستم اشاره می کنیم

ادامه مطلب

اسکریپت خبرخوان و خبرگزاری اتوماتیک RSS-Script Light Version

RSS-Script Light Version یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک وب سایت خبرخوان اتوماتیک راه اندازی کنید. این اسکریپت فوق العاده دارای قابلیت هایی مانند دسته بندی اخبار ، امکان درج خبر اتوماتیک از RSS و یوتیوب ، امکان دریافت تصاویر از منابع خبری ، وجود نسخه راست چین (RTL) ، پنل مدیریت قوی ، قابلیت طراحی قالب (استفاده از موتور اسمارتی) ، سئوی قوی ، امکان ترجمه سایت به زبان های دیگر می باشد. همچنین این اسکریپت دارای ابزارک وضعیت هوا نیز می باشد

ادامه مطلب