جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اندی رابین می گوید Ambient OS همانند اندروید، متن باز است

همان طور که می دانید اندی رابین و کمپانی جدیدش یعنی Essential دیروز از یک دستگاه موبایل اندرویدی ماژولار و یک اسپیکر خانگی هوشمند رونمایی کردند که رقیبی برای دیگر شرکت ها، علی الخصوص آمازون به شمار می رود. این اسپیکر که Essential Home نام دارد، به سیستم عامل جدیدی به نام Ambient OS مجهز است.

Ambient OS

ادامه مطلب

ایسوس دو تبلت تازه را به خانواده 10 ZenPad افزود

ایسوس همانند سال های گذشته در نمایشگاه کامپیوتکس فعال ظاهر شده و طیف گسترده ای از گجت ها شامل لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره، روتر و نمایشگر را معرفی کرده اما علاوه بر آنها کمپانی تایوانی چند تبلت جدید را هم با خود به نمایشگاه آورده است.

ادامه مطلب

سامسونگ Notebook 9 Pro جدید را با قلم S Pen یکپارچه معرفی کرد

سامسونگ در نمایشگاه کامپیوتکس امسال با معرفی Notebook 9 Pro جدید، تکنولوژی قلم هوشمند S Pen را به خانواده لپتاپ های خود آورده است. محصول جدید کره ای ها همچنین به لولاهای 360 درجه (همانند آنچه در لپتاپ های سری یوگا لنوو وجود دارد) مجهز شده و استایلوس مورد بحث نیز در بدنه دستگاه جای خواهد گرفت.

سامسونگ Notebook 9 Pro

ادامه مطلب

موبایل Essential Phone تا سی روز دیگر به بازار عرضه می شود

همانطور که می دانید دیروز نخستین تلفن همراه توسعه یافته توسط تیم تحت رهبری اندی رابین معرفی شد. موبایل مورد اشاره «Essential Phone» نام گرفته و یقیناً یکی از جذاب ترین گجت های چند سال اخیر است. حال طبق خبرهای منتشر شده فروش این اسمارت فون تا سی روز دیگر آغاز خواهد شد.

Essential Phone

ادامه مطلب