جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پلاگین جاوا اسکریپت افکت تایپ متن Typed.js

در این پست از سایت اسکریپت دات کام , یک پلاگین جاوا اسکریپت جالب رو معرفی خواهم کرد که به وسیله آن میتوانید افکت های جالبی برای متن ها ی وب سایت خود ایجاد نمایید .

نام این پلاگین typed.js می باشد که هم به صورت جاوا اسکریپت و هم جی کوئری قابل استفاده است .

در ادامه با ما همراه باشید .

ادامه مطلب

احتمال عرضه مدلی جدید از آمازون اکو به همراه نمایشگر لمسی طی ماه آتی میلادی

اکو یکی از کارآمدترین دیوایس هایی است که می توان در حال حاضر تهیه کرد، اما بنابر گزارش برخی منابع، احتمال دارد مدلی بهبودیافته از این اسپیکر به همراه نمایشگر طی ماه آتی میلادی روانه بازار شود. هنوز اطلاعات زیادی درباره این دستگاه موجود نیست اما گفته می شود که باید منتظر رونمایی از آن طی ماه مه سال جاری میلادی باشیم.

 عرضه مدلی جدید از آمازون اکو

ادامه مطلب

اسپیکر هوشمند اپل با بهره مندی از دستیار صوتی سیری مراحل آخر توسعه خود را طی می کند

سانی دیکسون به عنوان یکی از کسانی که معمولاً اخبار موثقی را از محصولات آینده اپل در اختیار دارد، به تازگی در توییتی جدید مدعی شده که اسپیکر هوشمند اپل مجهز به دستیار صوتی سیری در حال طی کردن مراحل آخر توسعه خود است و در آینده ای نزدیک برای رقابت با اسپیکرهای اکوی آمازون روانه بازار می شود.

اسپیکر هوشمند اپل

ادامه مطلب

مهندسین گوگل از همین حالا مشغول آزمایش موبایل پیکسل 2 هستند

به تازگی شواهدی در فضای مجازی به چشم خورده که نشان می دهد گوگل از همین حالا تست موبایل پیکسل 2 یا حداقل یکی از موبایل های جدید این خانواده را آغاز کرده است. یکی از مهندسین نرم افزار گوگل به نام David Zeuthen اخیراً در وب سایت پروژه متن باز اندروید و در رابطه با یکی از پروژه ها نوشته است: «بالاخره توانستم این را به صورت دستی روی دیوایس Walleye تست کنم.»

گوگل و موبایل پیکسل 2

ادامه مطلب

ایسر از دوربینی 360 درجه ای با قابلیت برقراری تماس های صوتی رونمایی کرد

کمپانی ایسر به تازگی از دوربینی 360 درجه ای رونمایی کرده که قادر به برقراری تماس های صوتی نیز هست. این دوربین که Holo 360 نام گرفته، در وهله اول به عنوان دوربینی 360 درجه ای ظاهر می شود اما از اتصال 4G LTE هم پشتیبانی می کند. در حالی که غالب دوربین های مشابه، نیازمند اتصال به وای فای و موبایلی هوشمند هستند، اما Holo 360 می تواند به صورت جداگانه کنترل شود و الزامی به اتصال به دیوایسی دیگر وجود ندارد.

ایسر از دوربینی 360  رونمایی کرد

ادامه مطلب