جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پهباد جدید با امکان پخش زنده فیلم!

در بین انواع مختلف پرنده‌های آهنی با قابلیت کنترل از راه دور، آن دسته از پهپادهایی که چهار پروانه جداگانه دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و در اینجا پهپادهای چهار ملخه با قابلیت حمل دوربین‌های دیجیتالی زنده معرفی شده‌اند.

این پهپادها بهترین تجربه پرواز را ارایه می‌دهند و دستگاه‌های کنترلی آنها قابلیت‌های مختلف و متفاوت را ارایه می‌کند.

بیشتر این پهپادها برای خود اپلیکیشن اختصاصی دارند تا از روی گوشی هوشمند یا دیگر انواع دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی بتوان آنها را مدیریت کند. این پرنده‌های آهنی بهترین انواع در زمینه حمل دوربین‌های دیجیتالی با قابلتی پخش تصاویر زنده و مستقیم محسوب می‌شوند.

پهباد جدید با امکان پخش زنده فیلم!

ادامه مطلب

ایران هم از Galaxy A7 2017 استقبال کرد!

شرکت کره‌ای سامسونگ چهاردهم دی‌ پس از ماه‌ها انتظار از سری جدید گوشی‌های Galaxy A سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد.

اعضای کنونی خانواده گلکسی ای (۲۰۱۷) فعلا شامل ۳ گوشی Galaxy A3, Galaxy A5 و Galaxy A7 هستند که در آینده ممکن است Galaxy A9 و Galaxy A8 سری ۲۰۱۷ هم به آن اضافه شوند.

پس از ورود (Galaxy A3 (2017 و (Galaxy A5 (2017 به بازار کشورمان اکنون نوبت به عضو قدرتمند این سری (Galaxy A7 (2017 رسیده است.

روز گذشته شاهد ورود پرچمدار فعلی Galaxy A سری ۲۰۱۷ به بازار کشورمان بودیم.

ایران هم  از Galaxy A7 2017  استقبال کرد!

ادامه مطلب

پلاگین وردپرس چت و پشتیبانی آنلاین Leap نسخه 1.2

پلاگین Leap بی شک یکی از بهترین پلاگین های معرفی شده برای ورپرس می باشد که دارای دیزاینی ساده و زیبا و مدیریتی پیشرفته می باشد .

یکی از مهمترین امکانات حرفه ای این پلاگین نسبت به سایر رقیا , امکان آرشیو کردن پیام ها و قابلیت تعریف چند پشتیبان برای چت های آنلاین می باشد .

هم اکنون میتوانید این پلاگین را به رایگان دانلود نمایید …

برخی از ویژگی های اسکریپ :

نصب راحت و آسان
طراحی ریسپانسیو
کاربری جذاب و حرفه ای
قابلیت تغییر رنگ
قابلیت قرار دادن لوگو یا آواتار
دارای آرشیو گفتگو های انجام شده
پشتیبانی بیش از 600 فونت گوگل
قابلیت اطلاع رسانی و نوتیفیکیشن با آلارم
قابلیت تعریف کردن پاسخگو ها برای سیستم
قابلیت اضافه نمودن نامحدود اپراتور
دارای فرم ارسال پیام توسط بازدیدکننده در زمان آفلاین بودن

ادامه مطلب

در فرودگاه کار بر عهده ربات LG قرار گرفته است!

یکی از دو ربات ال جی در واقع “Airport Guid Robot” نام خواهد داشت و دیگری “Cleaning Robot” نام دارد.

ربات Airport Guid Robot همانطور که از نامش پیداست، به مسافران کمک خواهد کرد تا مسیر مورد نظرشان را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

به طور ساده این ربات به شما در تمام مراحلی که به کمک و راهنمایی نیاز داشته باشید، کمک خواهد کرد و تا زمانی که شما را به پروازتان نرسانده و از تیک آف هواپیمایی که در آن هستید مطمئن نشود، دست بردار نیست.

در فرودگاه کار بر عهده ربات LG قرار گرفته است!

این ربات می‌تواند به صدای شما واکنش نشان دهد، وضعیت آب و هوا یی را بازگو کند و به یکی از چهار زبان انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای مسیرهایی که باید بپیمایید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته یک نمایشگر بزرگ نیز بر روی آن قرار گرفته است. جالب اینجاست که حتی می‌توانید آن ربات را تا لحظه ورود به گیت نیز با خود همراه کنید.

ربات دیگر با نام Cleaning Robot، همانطور که از نامش پیداست وظیفه دارد تا فرودگاه را همیشه تمیز و بدون هرگونه کثیفی حفظ کند.

این روبات مجهز به سنسورهای نوری، چندین دوربین و سنسورهای ضربه گیر است تا آن بتواند بدون گیر کردن به مسیری، به خوبی وظایف خودش را انجام دهد.

این ربات نیز از نظر جثه بزرگ به نظر می‌رسد. به گفته کمپانی سازنده، دو ربات ال جی برای نخستین بار از اواخر سال جاری در فرودگاه بین‌المللی اینچئون سئول کره جنوبی آغاز به فعالیت خواهند کرد.

منبع:گجت نیوز

تلگرام با ظاهری متفاوت!

یکی از مزایای اصلی پیام رسان تلگرام (Telegram) که سبب محبوبیت غیر قابل تصور آن نزد کاربران ایرانی شده، وجود پلتفرم‌های مختلف برای آن است.

به طوریکه یک فرد می‌تواند بر روی گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی، مک بوک و دیگر وسایل الکترونیک آن را نصب کرده و همواره ارتباط آنلاین خود با دیگران را حفظ کند.

بسیاری از کاربران همواره از نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده کرده و تقریبا نسخه موبایل برای آن‌ها در حاشیه قرار دارد.

برای این دسته از کاربران خبرهای خوبی داریم، چرا که با استفاده از تم های نسخه دسکتاپ تلگرام می‌توانند ظاهر پیام‌رسان خود را به طور کامل تغییر داده و به نحو دلخواه در بیاورند.

 

تلگرام با ظاهری متفاوت!

 

ادامه مطلب