جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حملات هکرها و قطعی اینترنت آلمان

درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای اینترنتی ، صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با قطعی اینترنت مواجه شدند.

حملات هکرها و قطعی اینترنت آلمان

حدود 900هزار کاربر از 20 میلیون کاربر شرکت ارتباطاتی “Telekom” با قطعی اینترنت روبرو شدند. این قطعی و اختلاله از شنبه تا روز  یکشنبه ادامه پیدا کرد. شرکت تلکوم در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حمله به منظور به خدمت گرفتن دستگاه‌های بیشتر جهت انجام یک حمله گسترده‌تر شکل گرفته بود.” طبق گزارش این شرکت، این دومین حمله گسترده به سیستم‌های متصل به اینترنت در ماه گذشته بوده.

ادامه مطلب

کلش آف کلنز فیلتر نشده است

بازار اختلالات اینترنتی این روزها داغ است و به نظر می‌رسد این بار گریبان بازی کلش آف کلنز را گرفته که البته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رفع این مشکل را به آینده‌ای نزدیک موکول کرده است.

کلش آف کلنز فیلتر نشده است
از روز گذشته، دسترسی ایرانی‌ها به بازی‌های کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش‌ رویال (Clash Royale)، بازی‌های شرکت سوپرسل (Supercell)، محدود شده و کاربران نتوانستند وارد این بازی‌ها شوند.

ادامه مطلب

گوشی 185 پوندی BLU Vivo 6

این روزها تعداد شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند که محصولاتی نسبتا قدرتمند با قیمت‌های متوسط عرضه می‌کنند روزبه‌روز در حال افزایش است.

گوشی 185 پوندی BLU Vivo 6
از جمله این شرکت‌ها BLU انگلیسی است که گوشی تازه خود به نام BLU Vivo 6 را با تخفیف ۴۵ پوندی در جمعه سیاه به قیمت ۱۸۵ پوند عرضه کرده است.

ادامه مطلب

طرح مکالمه رایگان موبایلی

حدود یک سال از زمان ارائه مکالمات نامحدود موبایلی توسط اپراتورهای تلفن همراه می‌گذرد و در این مدت به واسطه شرایط در نظر گرفته شده از سوی رگولاتور دیگر امکان بهره‌مندی مشترکان از مکالمات رایگان حداقل به مانند آن دوره فراهم نیست.

طرح مکالمه رایگان موبایلی
طرح‌های تشویقی تلفن همراه امکانی فراهم می‌کردند تا مشترکان با پرداخت مبلغی بتوانند مدتی مکالمه نامحدود درون‌ شبکه‌ای داشته باشند، اما در حالی که اجرای این طرح از سوی هر سه اپراتور تلفن همراه در مقطعی از زمان با اقبال عمومی مواجه شده بود، از زمستان سال قبل این طرح از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی مورد بررسی قرار گرفته و دستور توقف آن صادر شد، چرا که به اعلام رگولاتور، اجرای این طرح تاثیرات منفی متعددی بر کیفیت شبکه برجای گذاشته بود.

ادامه مطلب

سیستم عامل کسپرسکی

امروزه بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه امنیت سعی می‌کنند محصولات مختلف دنیای فناوری را با رویکرد امنیت‌محوری طراحی کنند. گجت‌های پوشیدنی، تجهیزات اینترنت اشیا، تجهیزات جانبی دستگاه‌ها همچون هارددیسک‌ها، حافظه‌های فلش و … از جمله محصولاتی هستند که امروزه تعدادی از شرکت‌ها با اصل قرار دادن امنیت، آن‌ها را طراحی کرده‌اند. اما کسپرسکی برای اولین بار تصمیم گرفت یک سیستم‌عامل ایمن را عرضه کند.

سیستم عامل کسپرسکی
یوجین کسپرسکی، مدیرعامل شرکت ضدویروسی کسپرسکی خبر از آغاز به کار سیستم‌عاملی داده است که طراحی آن نزدیک به 14 سال به طول انجامیده است. سیستم‌عاملی که بر پایه لینوکس طراحی شده است.

ادامه مطلب

تبلت اندروئیدی میزو

میزو شاید چندان در بازار بین الملل شناخته شده و محبوب نباشد اما به این بدان معنا نیست که کمپانی چینی ساکن گوانگ دونگ موبایل های اندرویدی باکیفیتی به دست مشتریان نمی رساند. حالا شایعات منتشر شده از سوی منابع چینی به این موضوع اشاره دارند که کمپانی مورد اشاره قصد دارد به زودی وارد بازار تبلت های اندرویدی نیز بشود.

تبلت اندروئیدی میزو

ادامه مطلب

تقسیم شدن سامسونگ

سامسونگ این روزها به عنوان بزرگ ترین موبایل ساز دنیا حال و روز چندان خوشی ندارد و بحران گلکسی نوت 7 ضربه بزرگی به حساب های مالی این شرکت و البته اعتبارش وارد آورده است. حال گفته می شود شرکت مادر یعنی سامسونگ الکترونیکس بیش از گذشته، گزینه تقسیم شدن به دو بخش مجزا را مد نظر قرار داده است.

تقسیم شدن سامسونگ

ادامه مطلب