جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


به Google Translate کمک کنید

سرویس Google Translate ابزاری بسیار کارآمد است، به خصوص زمانی که به یک کشور خارجی سفر کرده باشید و با زمان مردم آن کشور آشنایی نداشته باشید. در هر حال گاهی اوقات جملات ترجمه شده توسط مترجم گوگل آنچه شما قصد بیانش را داشتید منتقل نمی‌کند و به همین دلیل وگل اکنون برای بهبود سرویس ترجمه خود به کمک کاربرانش نیاز دارد.

به  Google Translate کمک کنید

گوگل تصمیم گرفته به منظور ارایه ترجمه‌های بهتر در Google Translate از کاربران کمک بگیرد و به همین دلیل اپلیکیشن جدیدی به نام Crowdsource را راه اندازی کرده است.

ادامه مطلب

درگاه اینترنتی PayPing مسدود شد

استارتاپ Payping که در حوزه پرداخت فعالیت می‌کند در مطلبی روی وبلاگ خود از متوقف شده دو درگاه اینترنتی خود به دستور واحد نظارت شاپرک خبر  داده است موضوعی که دلیل آن نداشتن نماد الکترونیک عنوان شده است.

درگاه اینترنتی PayPing مسدود شد

Payping در وبلاگ خود می‌نویسد : «با توجه به فشار های موجود متاسفانه طی یک یا ۲ روز آینده خدمات پی پینگ برای مدتی محدود برای انجام مذاکرات لازم قطع می شود. به امید خدا این مشکل سریع تر رفع می شود و ما همچنان با بروزترین امکانات به خدمات رسانی به شما خواهیم پرداخت.»

ادامه مطلب

از شبکه ملی اطلاعات چه خبر؟

شبکه ملی اطلاعات در برنامه کوتاه‌مدت، دستاوردهایی را به همراه دارد و از جهت دسترسی به خدمات، مقرون به صرفه بودن، افزایش پوشش و افزایش کیفیت، با طی شدن فازهای سه‌گانه، تغییراتی نیز در این بخش‌ها حاصل می‌شود.

از شبکه ملی اطلاعات چه خبر؟
شبکه ملی اطلاعات بالاخره پس از گذشت سال‌ها از مطرح شدن و به نتیجه نرسیدن، امسال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید. این شبکه دستاوردهایی در برنامه اقدام کوتاه‌مدت دارد که در این گزارش به این دستاوردها برای کاربر نهایی اشاره شده است.

ادامه مطلب

آی واچ را ببینید

کارخانه اپل اعلام کرد که جدیدترین محصولات این کارخانه تحت عنوان ساعت آی‌واچ تا ماه اکتبر(اوایل آبان سال جاری) به بازار ارائه خواهد شد.

آی واچ را ببینیداپل را تا پیش از با فناوری هایی مانند “تلفن همراه”، “تبلت”، “رایانه” و غیره می شناختیم اما از این به بعد باید ساخت ساعتی با نام”آی.واچ” را نیز به محصولات این کارخانه اضافه کرد.

ادامه مطلب

اینترنت بی‌سیم 300 مگابایتی در آمریکا

اپراتور مخابراتی وریزون وایرلس در آمریکا از ارائه خدمات اینترنت بی‌سیم با سرعت بی‌سابقه ۳۰۰ مگابیت در ثانیه خبر داده است.

اینترنت بی‌سیم 300 مگابایتی در آمریکا
البته رسیدن به چنین سرعتی با استفاده از هر نوع گوشی تلفن همراهی ممکن نیست و کاربران باید از گوشی‌های جدید و پیشرفته‌ای استفاده کنند.

ادامه مطلب

خدمات 4G در رومینگ ایرانسل

اپراتور دوم تلفن همراه از افزوده شدن خدمات نسل چهارم اینترنت همراه به رومینگ بین‌الملل خود خبر داد.
خدمات 4G در رومینگ ایرانسل
ایرانسل اعلام کرد مشترکان این اپراتور می‌توانند از این پس در سفرهای خارجی خود نیز از شبکه پرسرعت نسل چهارم اینترنت همراه (۴G/LTE) بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

از رایانش ابری چه می دانید

یک کارشناس گفت: واژه رایانش ابری که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده یکی از مسائل مهم و تمرکز چالش‌های امنیتی بر فناوری‌های نوین در دنیا محسوب می‌شود.

از رایانش ابری چه می دانید
رضا اسلامی افزود: چالش‌های امنیتی در رایانش ابری و ارائه راهکاری جهت بهبود امنیت آن در راستای توسعه خدمات عمومی دولت الکترونیک از جمله مفاهیمی است که باید مورد توجه قرار داد.

ادامه مطلب

ریو 2016، مبتنی بر فضای پردازش ابری

مسابقات المپیک تابستانی ریو ۲۰۱۶ به پایان رسید و به گفته کارشناسان، طی آن بالاترین سطح خدمات و فناوری‌ها به کار گرفته شد. یکی از مهم ترین خدماتی که در این بازی‌ها مورد توجه قرار گرفت سیستم‌های پردازش ابری بود.

ریو 2016، مبتنی بر فضای پردازش ابری

خدمات پردازش ابری برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک در جریان بازی‌های ریو ۲۰۱۶ به کار گرفته شد و کارشناسان اعلام کردند که در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز میزان تمرکز بر خدمات ابری بیشتر می‌شود.

ادامه مطلب