جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شش هزار نفر متقاضی طرح ترابرد

معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶ هزار و ۵۷۲ مشترک موبایل در راستای اجرای طرح ترابردپذیری خواستار مهاجرت به اپراتور دیگر با حفظ شماره‌های خود شدند.

شش هزار نفر متقاضی ترابرد

علی اصغر عمیدیان در نشست خبری امروز درباره آخرین وضعیت طرح ملی ترابردپذیری موبایل گفت: پایلوت طرح از سه هفته پیش آغاز شده و تاکنون ۶ هزار و ۵۷۲ درخواست داشته‌ایم که هزار و ۳۹۷ مشترک موفق به جابه‌جایی به اپراتور دیگر شده‌اند.

ادامه مطلب

telegram یونیورسال ساخته شد

عضو پرانی های تلگرام
به کمک برنامه نویسان حرفه ای ایرانی نسخه غیر رسمی ،اما یونیورسال تلگرام ساخته شد شاید چند ایراد کوچک دراین برنامه دیده شود اما گرافیک جذاب و به روز برنامه و عملکرد خوب ان حتما توجه شما راجلب خواهد کرد هم اکنون از لینک زیر می توانید این برنامه را دانلود کنید
apps.16955.13510798887597409.20777c62-3380-49f1-b222-d8fb22ce6a1a

apps.45138.13510798887597409.933e056f-62d8-46f9-a89b-57a4c8233016

apps.25170.13510798887597409.bd7699a2-788c-497f-9553-6dc5c4df8937
منبع: سایت وینفون
نویسنده:Arian Heidarpour
پخش از سایت : Com.اسکریپت

اسکریپت ساخت لاینسس فایل های PHP با PHPMyLicense نسخه 3.2.5

دیگر نگران حذف کپی رایت از محصولات خود مانند قالب ها/اسکریپت ها/افزونه ها و … نباشید .

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام یک اسکریپت حرفه ای در زمینه ایجاد لایسنس برای فایل ها و محصولات PHP از جمله پوسته ها و اسکریپت ها آماده ساخته ام که امیدوارم مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گیرد .

شما می توانید تمامی محصولات کدنویسی شده به زبان PHP خود را توسط این اسکریپت مدیریت کرده و برای هر یک به صورت حرفه ای لایسنس بسازید.

در نسخه جدید این اسکریپت به گفته شرکت سازنده اش امنیت آن چند برابر شده است !  از قابلیت های دیگر این اسکریپت می توان به ساخت لیسانس با سرعت بالا و آسان , قابلیت استفاده و اضافه کردن API به اسکریپت ها نیز اشاره کرد .

ادامه مطلب

مجازات استفاده از VPN در امارات

بسیاری از مردم از وی پی ان برای مصارف ساده و کاربردی استفاده می‌کنند. به‌عنوان‌مثال شاید برای دسترسی به سایت‌هایی استفاده می‌کنند که توسط دولت مسدود شده است و یا دسترسی به محتوا بسته به نوع جغرافیایی آن محدودشده است. در امارات متحده عربی استفاده از انواع VPN جرم محسوب شده و مجازات زندان دارد.

مجازات استفاده از VPN در امارات

با توجه به‌حکم سلطنتی از رئیس‌جمهور امارات متحده عربی، قانون استفاده از VPN شامل تغییراتی شده است، که به شرح زیر است:

ادامه مطلب

مجوز تنا برای سامسونگ گلکسی فولدر 2

روزگاری تلفن‌های همراه که اغلب دارای سیستم عامل جاوا و سیمبین بودند به صورت تاشو طراحی می‌شدند اما چند سالی است که دیگر خبری از تولید چنین محصولاتی با صفحات نمایش کوچک نیست. اینک دیگر تولیدکنندگان در سایز صفحه نمایش با یکدیگر رقابت می‌کنند و محصولاتی با ضخامت کم و البته سخت افزاری قدرتمند را روانه بازار می‌کنند. در همین حین شرکت سامسونگ به عنوان بزر‌گترین تولیدکننده تلفن همراه جهان قصد دارد تا به زودی یک تلفن تاشو مجهز به سیستم عامل اندروید را روانه بازار کند.

مجوز تنا برای سامسونگ گلکسی فولدر 2

گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) نام این تلفن اندرویدی سامسونگ است که به تازگی موفق به دریافت مجوز تنا شده است. چیزی حدود یک ماه قبل دستگاه جدیدی در وب‌سایت امتیازگیری GFXBench با نام گلکسی فولدر 2 رویت شد که حاوی مشخصاتی به‌روز شده نسبت به نسل نخست این محصول (گلکسی فولدر) بود. حال این محصول مجوز تنا را دریافت کرده است تا فاصله زیادی با عرضه نداشته باشد.

ادامه مطلب

روبات خانه ساز

شرکت استرالیایی Fastbrick Robotics موفق شده روباتی را به مرحله بهره‌برداری برساند که بدون دخالت انسان و در قالب به‌کارگیری روشی خاص برپایه پرینت سه‌بعدی، طرح اولیه یک ساختمان را پایه‌ریزی می‌کند.

روبات خانه ساز

این روبات که Hadrian 105 نام دارد موفق شده دیوارچینی سریع ساختمان را با سرعت روی هم قراردادن 225 آجر در یک ساعت  امکان‌پذیر سازد. آماری که در واقع معادل با عملکرد یک بنای حرفه‌ای در نصف روز کاری است.

ادامه مطلب

پیراهن هشدار دهنده آلودگی هوا

شرکت Aerochromics دست به تولید پیراهن‌های 500 دلاری زده که امکان تشخیص ترکیب‌های مختلف آلوده‌کننده هوا را خواهند داشت.

پیراهن هشداردهنده آلودگی هوا

با پیشرفت اینترنت اشیا شاهد طراحی و عرضه محصولات هوشمند متفاوتی هستیم که در آن‌ها مجموعه‌ای از نوآوری‌های جدید برپایه تکنولوژی به‌کار بسته شده است. در جدیدترین ابتکار از این دست، تولید پیراهن‌هایی که امکان تشخیص ذرات خطرناک آلوده‌کننده هوا را دارند، در دستور کار قرار گرفته است. اگرچه این طرح ترکیبی جذاب از تکنولوژی و مُد را پیش روی خریداران قرار می‌دهد اما در خصوص موارد استفاده از محصول تولیدی همچنان اظهارنظرهای مختلفی وجود دارد.

ادامه مطلب