جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نوسازی سایت رگولاتوری

در نسخه نوسازی شده سایت تنظیم مقررات، سرعت به میزان قابل توجهی ارتقا یافته و سبک و سیاق سایت از منظر بصری جذاب‌تر شده است.

نوسازی سایت رگولاتوری
شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

خطرات امنیتی هنگام شارژ با USB

با اتصال گوشی موبایل به USB برای شارژ کردن گوشی، امکان سرقت فایل‌های داخل گوشی وجود دارد و می‌تواند گوشی کاربر را دچار آلودگی و ویروس کند.

خطرات امنیتی هنگام شارژ با USB
شرکت امنیتی کسپرسکی با هشدار در مورد خطرات امنیتی هنگام شارژ تلفن همراه با پورت USB اعلام کرد: ممکن است تلفن همراه هرکدام از ما در حالت بحران بی شارژی و خاموشی قرار گیرد و از شانس در همان زمان باید به تلفن، پیام کوتاه و یا ایمیلی مهم پاسخ دهیم. این کاملا طبیعی است که در این زمان هر منبع برقی برایمان گران‌بها شود، حتی اگر این منبع برق، پورت USB باشد.

ادامه مطلب

اولین قربانی هوش مصنوعی

آیا به خاطر دارید به شما گفتیم با فراگیر شدن هوش مصنوعی، بسیاری از مشاغل در معرض خطر قرار خواهند گرفت. مشاغلی که روزگاری در سیطره قدرت انسان‌ها قرار داشتند و بسیاری از کارگران مشاغل نسبتا ساده از این راه به امرار معاش می‌پرداختند، اکنون به عنوان اولین گروه از قربانیان هوش مصنوعی شناخته می‌شوند. جالب آن‌که کارخانه‌های بزرگ با شور و اشتیاق خاصی به دنبال خودکارسازی واحدها و بخش‌های تولیدی خود هستند. فاکس‌کان به عنوان یکی از تامین‌کنندگان تجهیزات الکترونیکی در جهان بخش اعظمی از نیروی انسانی خود را در همین راستا تعدیل کرده است.

 

اولین قربانی هوش مصنوعی

ادامه مطلب

اسکریپت مدیریت فایل و ویرایشگر کد FBC Code Editor نسخه 0.3

در این پست از سایت اسکریپت دات کام , اسکریپت مدیریت فایل و ویرایشگر کد آنلاین FBC Code Editor را برای شما آماده ساخته ام که امیدوارم مفید واقع شود.

این اسکریپت علاوه بر مدیریت File Manager , میتواند فایل هایی با کدنویسی html , css, js , php و … را بازنموده و آنلاین ویرایش کند .

برخی از ویژگی های اسکریپت :

کدنویسی html5 همراه Api های جدید

بسیار سبک و به صورت ریسپانسیو

قابلیت آپلود و دانلود فایل

طراحی و کدنویسی کاملا Ajax

عملیات edit , save , delete , rename , new folder و …

و …

ادامه مطلب

یکسالگی گوگل فوتو

یک سال بعد از راه‌اندازی خدمات گوگل فوتو که برای ذخیره سازی و به اشتراک گذاری انبوه عکس و ویدئوهای کاربران به کار می‌رود، ۲۴ میلیون عکس سلفی در این سرویس ذخیره شده است.

یکسالگی گوگل فوتو
بسیاری از کاربران از این خدمات برای ذخیره سازی عکس ها و تصاویر خود به محض تهیه آنها استفاده می‌کنند تا یک نسخه پشتیبان از تمامی محتوای گوشی‌های خود در جایی مطمئن ذخیره کنند.

ادامه مطلب

ماهیتابه هوشمند

با بکارگیری ماهی تابه هوشمند، دیگر غذا نمی سوزد و ته نمی گیرد.

ماهیتابه هوشمند

یک شرکت آمریکایی ماهی تابه هوشمندی را با نام Pantelligent  تولید کرده که با متصل شدن به گوشی هوشمند می توان سرخ کردن غذا را به گونه ای انجام داد که سوختن در کار نباشد.

ادامه مطلب

پیشنهاد ویژه ایسوس به گیمرها

طراحان ایسوس پس از طراحی و عرضه جدیدترین تراشه گرافیکی Nvidia، کارت گرافیکی دیگری از نسل Pascal با نام ROG STRIX GeForce® GTX 1070 را با جدیدترین فناوری های ایسوس تولید و عرضه کردند.

پیشنهاد ویژه ایسوس به گیمرها

کارت گرافیک ROG STRIX GeForce® GTX 1070 ایسوس از جدیدترین تراشه گرافیکی Nvidia بهره میبرد که تا فرکانس بوست1885 مگاهرتز قادر به خلق تصویر است.
8 گیگابایت حافظه GDDR5 و فناوری Turbo boost 3 این کارت گرافیک را به جایگزینی مناسب برای کارت گرافیک های قدرتمند نسل قبل تبدیل کرده است. ایسوس در تولید کارت گرافیکی خود از فناوری Auto-Extreme به معنی خط تولید تمام اتوماتیک به همراه قطعات با کیفیت Super Alloy Power II استفاده میکند.

ادامه مطلب