جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری گوگل و فیات

جدیدترین گزارش ها از نزدیک بودن عقد قرارداد همکاری فنی میان دو کمپانی بزرگ گوگل و فیات کرایسلر برای توسعه هر چه بیشتر خودروهای بدون راننده خبر می دهند.

همکاری گوگل و فیات

چند ماهی بود که شرکت گوگل به دنبال شریکی از میان کمپانی های فعال در صنعت خودروسازی، برای ساخت و توسعه خودروهای بدون راننده خود می گشت و شنیده شده که این شرکت مذاکراتی هر چند پنهانی را با کمپانی های فورد و همچنین فیات انجام داده است.

ادامه مطلب

مایکروسافت و DNA

کمپانی مایکروسافت از عقد قرارداد همکاری با استارت‌اپ Twist Bioscience به منظور استفاده از DNA برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتالی خبر داد.

مایکروسافت و DNA

با گسترش تولید محتوا و نیاز کمپانی های بزرگ دنیا به فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات، چند سالیست که استفاده از راهکارهایی که بتوان با استفاده از آن ها اطلاعات را در کمترین فضا و با حداقل هزینه ذخیره کرد، مورد توجه کمپانی های بزرگ دنیا قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نرم افزار پزشکی اپل

شرکت اپل نرم افزاری را برای گوشی های هوشمند خود طراحی کرده که می تواند وضعیت جسمانی افراد را ثبت کند.

نرم افزار پزشکی اپل

نام این نرم افزار جدید CareKit است. در واقع با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند، شرایط جسمانی افراد مورد رصد قرار می گیرد و اطلاعات بدست آمده با پزشک اشخاص به اشتراک گذاشته می شود.

ادامه مطلب

همه پیام رسان ها در Franz

اگر شما برای ارسال و دریافت پیام با دیگران از چندین اپلیکیشن پیام رسان مثل تلگرام برای ارتباط با دوستان، واتس‎اپ برای ارتباط با افراد خارج از کشور و استیم برای ارتباط با رفقای بازی‎های آن‎لاین استفاده می‎کنید، حتما متوجه شده‎اید که کنترل همه این برنامه‎ها چقدر می‎تواند دردسر ساز و مشکل باشد. اپلیکیشن Franz همه آنها را در یک مجموعه برای شما گردهم آورده است.

همه پیام رسان ها در Franz

ادامه مطلب

کارل آیکان سهام اپلش را فروخت

تنها یک روز پس از اعلام کاهش فروش آیفون که برای نخستین بار در طول عرضه این محصول رخ می‌داد سهام اپل تا 8 درصد کاهش یافت و همین به معنای کاهش  ارزش شرکت اپل به میزان 46 میلیارد دلار بود. این میزان کاهش ارزش به اندازه‌ای کم سابقه است که باعث یک شوک بزرگ در بازارهای مالی شده است و حالا در تازه‌ترین خبرهای مربوط به این موضوع کارل آیکان سرمایه‌گذار مشهور تکنولوژی گفته که کل سهامش در اپل را فروخته است.

کارل آیکان سهام اپلش را فروخت

ادامه مطلب

هک شدن بانک ملی قطر

منابع خبری محلی گزارش دادند بانک ملی قطر هک شده و تمام اطلاعات آن به سرقت رفته است.

هک شدن بانک ملی قطر
مرکز خبری رجیستر به نقل از اسناد معتبر اعلام کرد بانک ملی قطر از جانب گروه ناشناسی از هکرها مورد حملات سایبری جدی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

امکانات جدید واتس اپ

در نیمه اول سال 2015 میلادی، واتس‌اپ اضافه کردن قابلیت تماس صوتی را برای نسخه‌های اندرویدی و iOS نرم‌افزار پیام رسان خود در دستور کار قرار داد. این درحالی است که با توجه به محبوبیت نرم‌افزارهای پیام‌رسان، درآمد شرکت‌های سرویس‌دهنده خدمات مخابراتی از سرویس پیامک تا حد زیادی کاهش یافته است اما در خصوص تماس‌های صوتی، اگرچه شاهد کیفیت خوب تماس در هنگام استفاده از وای‌فای هستیم اما این امر در خصوص استفاده از داده‌های همراه ارائه شده روی سیم‌کارت، صادق نیست. علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز مبنی بر مصرف حجم بیشتر داده‌های اینترنتی، در هنگام برقراری تماس با استفاده از نرم‌افزار واتس‌اپ (در مقایسه با دیگر نرم‌افزارهای رقیب) منتشر شده است.

امکانات جدید واتس اپ

ادامه مطلب