جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


یک سالگی پریسکوپ

در هفته جاری سرویس پریسکوپ، یک‌سال حضور قدرتمند خود در بازار پخش محتویات آنلاین چندرسانه‌ای را جشن گرفت. سرویسی که در 12 ماه فعالیت خود از یک استارت‌آپ گمنام به یکی از زیرشاخه‌های اصلی شرکت توییتر تبدیل شد حالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به‌منظور برجسته کردن هر چه بیشتر توانایی‌های پریسکوپ، توییتر آمار و ارقام جالبی را از این سرویس منتشر کرده است. بنابر اعلام این شرکت، 200 میلیون انتشار محتوا ( ویدیوی آنلاین )  برپایه استفاده از این سرویس انجام گرفته که از این مقدار، 100 میلیون انتشار، تنها در سه‌ماهه گذشته صورت پذیرفته است. علاوه بر این، مشاهده روزانه ویدئوهای آنلاین توسط کاربران این سرویس، در مقایسه با ماه آگوست سال گذشته میلادی با افزایش 91 درصدی همراه بوده است.

یک سالگی پریسکوپ

ادامه مطلب

افزایش سرعت مرور صفحات وب

در طول سال‌هایی که پشت سر نهادیم، شرکت‌های مختلف سعی کردند با استفاده از روش‌های ابداعی خود سرعت دسترسی افراد به صفحات وب را افزایش دهند. اما پروژه جدید پژوهش‌گران MIT راه‌کار نسبتا جدیدی در این زمینه ارائه می‌کند. دستاورد جدید MIT به این حقیقت اشاره دارد که ما به جای آن‌که تمرکز خود را روی فشرده‌سازی داده‌ها قرار دهیم، باید با اعمال تغییراتی در چهارچوب مرورگرها به شیوه بهینه‌سازی شده‌ای اقدام به بازیابی داده‌ها کنیم.

افزایش سرعت مرور صفحات وب
بدون شک یک ابزار منبع باز این توانایی را دارد تا از نمایش خودکار فیلم‌ها و ردیاب‌های تبلیغاتی که این روزها در دنیای وب به وفور یافت می‌شوند ممانعت به عمل آورده و به این شکل میزان بارگذاری‌ها داده‌ها را کاهش دهد. در حالی که گوگل راه‌کاری برای کم کردن زمان بارگذاری صفحات وب ارائه کرده است، اما این راه‌کار محدود به دستگاه‌های همراه است.

ادامه مطلب

مزایا و معایب آیفون SE

امسال اپل برخلاف سال‌های گذشته، در نخستین روزهای بهار، یک آیفون جدید معرفی کرد که البته زیاد نمی‌توان به عبارت «جدید» درباره آن دلخوش کرد.

مزایا و معایب آیفون SE

اوایل همین هفته اپل در مقر اصلی خود در کوپرتینو، از آیفونی ۴ اینچی رونمایی کرد که از جدیدترین فناوری‌های گوشی‌های پرچم‌دار اپل برخوردار است اما قیمت متوسطی دارد تا انتخاب آن برای کسانی که نیاز به خرید یک گوشی میان رده اما خوش دست دارند را سرراست کند. آیفون SE با برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری همراه شده که برای خریداران گوشی‌های میان رده انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب

دانلود بازی Spooky Places به صورت HTML5

دانلود بازی Spooky Places به صورت HTML5

این بازی جالب و سرگرم کننده چند وقت پیش برای ios و android ساخته شده بود که شما میتوانید جدیدترین نسخه از آن را به صورت html5 هم اکنون دانلود نمایید .

توجه داشته باشید این بازی پس از دانلود , به صورت Local اجرا نمیشود و حتما باید بر روی هاست آپلود و اجرا شود .

برخی از ویژگی ها :

قابلیت بازی با ماوس و Touch

دارای وضوح صفحه 854*480

به صورت فول html5

دارای کیفیت بسیار بالا و ریسپانسیو

کیفیت صدای بسیار بالا

و …

ادامه مطلب

Whatsapp بروز شد

logo-promo
بروزرسانی

امروز این نرم افزار بروزرسانی جدیدی دریافت کرد که ظاهرا برای برطرف سازی ایرادات و بهبود ساختار برنامه بوده است چرا که تغییری در برنامه دیده نشده است با این بروزرسانی برنامه به نسخهv2.16.2 ارتقا یافت

نسخه قبلی

همانطور که پیش بینی می شد تغیرات اعمالی روی نسخه بتا بعد از چندروز تست برای نسخه عمومی منتشر شد با این بروزرسانی برنامه به نسخه v2.12.344 ارتقا یافت و ویژگی های زیر به آن اضافه شد

تریمور ویدیو که توضیح داده بودیمو کمپرسور ویدیو که کمک می کند ویدیو های بلن تری ارسال کنید
امکان ارسال اسناد که مدتی پیش به نسخه بتا افزوده شده بود
منبع : سایت mspoweruser

Arian Heidarpour

پخش اختصاصی از سایت : com.اسکریپت

آشنایی با سامسونگ گلکسی S7 Edge

سامسونگ همانند سال قبل دو نسخه‌ معمولی و خمیده از کهکشانی‌های جدید خود را روانه‌ی بازار کرده است که همین امر انتخاب را برای مشتری سخت‌تر می‌کند.
صفحه نمایش، شاید قانع کننده‌ترین دلیل برای خرید یک گلکسی S7 Edge بجای هر گوشی پرچمدار دیگری باشد. به لطف یک صفحه نمایش 5.5اینچی امولد همیشه روشن که از دو طرف خمیده است، به جرات می‌توان این ادعا را داشت که S7 EDGE در حال حاضر بهترین کیفیت صفحه نمایش را بین گوشی‌های پرچم‌دار دارد.

آشنایی با سامسونگ گلکسی S7 Edge

ادامه مطلب