جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هزینه سالانه جرایم سایبری

جرایم سایبری سالانه مبلغی بالغ بر 450 میلیارد دلار هزینه روی دست اقتصاد جهانی می‌گذارند.

هزینه سالانه جرایم سایبری

در گزارشی با نام «جرایم سایبری بیشتر از آن چیزی که شما فکرش را می‌کنید هزینه می‌تراشند» آمده است: در جهانی که ارتباطات رشد فزاینده‌ای دارند و با گسترش فناور‌های دیجیتالی پر شده است، جرایم سایبری به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. در این گزارش اعلام شده که متوسط هزینه جرایم سایبری حدود 200 درصد در طول پنج سال گذشته افزایش داشته است و بسیار محتمل است که این روند ادامه داشته باشد.

ادامه مطلب

وقتی موبایلتان گم میشود

اگر شما گوشی شما هم به سرقت رفته پیشنهاد می کنیم این کارها را حتما پس از گم شدن انجام دهید.

وقتی موبایلتان گم میشود

در این عصر ارتباطات آنقدر به تلفن‌های هوشمندمان وابسته شده‌ایم که اگر آن را زمانی گم کنیم به مشکلی جدی بر می‌خوریم، فرقی هم نمی‌کند که در یک رستوران گم شده باشد یا در مترو از جیب‌مان زده باشند.

ادامه مطلب

انسان جایگزین ربات ها

در سال‌های اخیر بارها اخباری در مورد بیکارشدن کارگران و کارمندان و استفاده از ربات‌ها به جای آنها منتشر شده است، اما این‌بار مرسدس بنز تصمیم گرفته در خط تولیدش از انسان‌ها به جای ربات‌ها استفاده کند.

انسان جایگزین ربات ها
مدیر تولید شرکت مرسدس بنز در مورد علت این تصمیم گفته است: ربات‌ها نمی‌توانند فعالیت‌های فردی را به میزانی که ما می‌خواهیم انجام دهند و بسیاری از کارهای متنوع مدنظر ما را صورت دهند.

ادامه مطلب

مصرف اینترنت را به صفر برسانید

امروزه زندکی بدون اینترنت تقریبا غیر ممکن شده است و همه ناگریز به استفاده از آن هستند.با توجه به هزینه های زندگی و افزایش هزینه های اینترنت شما می توانید با استفاده از این ترفندها، مصرف اینترنت مرورگرهای خود را به صفر برسانید.

مصرف اینترنت را به صفر برسانید

در این وضعیتی که یک کیلوبایت اینترنت شاید از یک قطره خون هم گران تر باشد، صرفه جویی و نگهداشتن حجم و بسته، ایده بدی به نظر نمی رسد! مرورگرها هم در مصرف اینترنت نقش به سزایی دارند.

ادامه مطلب

چاپ سه بعدی مهره ستون فقرات

در یک جراحی منحصربه‌فرد برای نخستین بار در تاریخ در کشور استرالیا شاهد آن بودیم که مهره‌های ستون فقرات با کمک فناوری چاپ سه‌بعدی تولید شده و در بدن یک انسان قرار گرفتند.

چاپ سه بعدی مهره ستون فقرات
شاید یکی از مزایای فناوری چاپ سه‌بعدی در آینده‌ای نه‌چندان دور را بتوان ساخت اعضای مصنوعی بدن دانست ولی به نظر می‌رسد که این آینده، نزدیک‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنیم قرار دارد.

ادامه مطلب

دستبند هوشمند زیبای سامسونگ

حالا که گوشی های هوشمند جدید نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شده اند، بهتر است نیم نگاهی هم به وسایل جانبی معرفی شده برای این موبایلهای هوشمند بیاندازیم. کمپانی سامسونگ (samsung) علاوه بر پرچم داران جدیدش،  چند گجت دیگر را هم به خود به کنگره جهانی موبایل بارسلون آورده بود که یکی از آنها دستبند هوشمند زیبای سامسونگ چارم (Samsung Charm) است.

 

dastbande hooshmande zibaye samsung

ادامه مطلب