جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکریپت پشتیبانی آنلاین VisitorChat نسخه 1.2.2

VisitorChat نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP بوده که شما را قادر میسازد یک بخش چت و گفتگوی آنلاین جهت راهنمایی و ارتباط با مشتری ایجاد نمائید. به طوری که بازدیدکنندگان شما به راحتی قادر خواهند بود با شما ارتباط برقرار کنند .

علاوه بر این مدیریت سایت نیز میتواند از طریق پنل مدیریت این اسکریپت به صورت آنلاین تمامی قسمت ها را کنترل کنند همچنین یکی از ویژگی های کلیدی و مهم این اسکریپت نسبت به سایر اسکریپت نسخه تحت ویندوز آن میباشد که کاربر و مدیر میتوانند بدون نیاز به مراجعه به سایت با یکدیگر در ارتباط باشند. این اسکریپت کاملاً سازگار و جذاب بوده و با هر نوع وبسایتی از قبیل وردپرس ، جوملا، و یا حتی HTML هم سازگاری کامل دارد.

این اسکریپت دارای ویژگی های متعددی از قبیل مدیریت بازدیدکنندگان ، طراحی اینترفیس ، نامحدود مدیریت ، واکنش گرا ، سازگار با هر سایتی ، تنظیمات حرفه ای و … میباشد.

ادامه مطلب

Xbox One مینی در راه است

مایکروسافت حالا قصد دارد که فرصت را از حضور اپل‌تی وی در بازار گیم بگیرد و به همین دلیل می خواهد نسخه ارزان‌تری از کنسول بازی Xbox One را روانه بازار کند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ نیز تولید یک Xbox کوچکتر را مد نظر داشت اما زمانی که Xbox One عرضه شد از این تصمیم صرفه نظر کرد.

Xbox One مینی در راه است

ادامه مطلب

گوگل در برابر تلگرام و واتس اپ

همه‌گیر شدن پیام‌رسان‌های موبایلی مانند تلگرام، واتس.آپ و … همراه با ورود جدی فیس‌بوک به این عرصه گوگل را نگران کرده و به فکر حضور جدی‌تر در این عرصه انداخته است.

گوگل در برابر تلگرام و واتس اپ

ادامه مطلب

رانندگی در آسمان

اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که همواره اخبار مرتبط با دنیای فناوری را دنبال می‌کنند، بدون شک اخبار زیادی در ارتباط با خودروهای خودران گوگل، تسلا و…. شنیده‌اید. خودروهایی که قرار است قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیارتان قرار دهند؟ اما اگر از شما سؤال کنیم خودروی خودران بهتر است یا یک خودروی پرنده آن‌گاه چه جوابی خواهید داد؟

رانندگی در آسمان

ادامه مطلب

ترکیه هدف حملات سایبری

حمله به سامانه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی و خدمات الکترونیک ترکیه در فاصله روزهای 14 تا 21 دسامبر، آفلاین شدن حدود 400هزار وب سایت را در این کشور به دنبال داشت که بیشتر آنها نیز با دامنهtr. فعالیت می‌کردند.

ترکیه هدف حملات سایبری

آنکارا، انگشت اتهام به سمت روسیه نشانه رفت اما گروه هکری Anonymous مسئولیت بزرگ‌ترین حمله سایبری به ترکیه را به عهده گرفت و عملاً به ترکیه اعلان جنگ داد. این گروه هکری همچنین تهدید کرده است در صورتی که دولت ترکیه به روند فعلی خود ادامه داده و همچنان یک یار کمکی برای گروه تروریستی داعش باقی بماند،باید منتظر حمله هایی سهمگین تر و هک شدن زیرساخت‌های دیجیتال بانک ها، فرودگاه‌ها و سایت‌ها و مراکز دولتی خود باشد.

ادامه مطلب

بازگشایی 17 ساعته رمز آیفون

رمز گوشی‌های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مخصوصا این روزها که میلیون‌ها نفر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و به آنها اعتماد دارند. این موضوع مهم‌تر هم می‌شود زمانی که گوشی‌ خود را گم کنید یا دزدیده شود. قطعا نگران این موضوع خواهید شد که آیا به اطلاعات شخصی شما دست پیدا خواهند کرد؟

بازگشایی 17 ساعته رمز آیفون

ادامه مطلب

پاور بانک tp-link

 

power bank jadide tp-link

شارژرها و پاور بانکهایی که تا کنون در بازار دیده ایم معمولا یکی از گجت هایمان را بنا به ظرفیت میلی آمپری خود میتواند شارژ کند .

ادامه مطلب

گوگل و اینترنت جهانی

درحالی که تنها ۳.۲ میلیارد نفر در دنیا کاربر اینترنت هستند، غولهای فناوری نظیر گوگل در سال ۲۰۱۵ پروژه های مهمی را برای باقیمانده جمعیت محروم جهان از این شبکه جهانی دنبال کرده اند.

گوگل و اینترنت جهانی

سازمان ملل در تازه ترین برآوردهای خود اعلام کرده که ۳.۲ میلیارد نفر در دنیا هم اکنون آنلاین هستند. این بدان معناست که ۵۶.۶ درصد از ساکنان زمین هنوز به اینترنت دسترسی پیدا نکرده اند. نکته قابل تأمل اینجاست که روند دسترسی مردم به اینترنت در دنیا طی یک سال گذشته روند کاهشی داشته است به طوریکه از رشد ۷.۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۶.۹ در سال ۲۰۱۵ نزول کرده است.

ادامه مطلب