جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ضبط بازی ها در Google Play Games

تنها چند هفته پس از پشتیبانی سرویس یوتوب گیمینگ از ضبط بازی ها، Google Play Games هم قصد دارد که این قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کند. با بروزرسانی گوگل پلی گیمز می توانید هنگام باز کردن اپلیکیشن، بازی مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزولوشون 720p یا 480p را برای شروع ضبط گیم پلی بازی در نظر بگیرید.

ضبط بازی ها در Google Play Games

ادامه مطلب

ادغام کروم و اندروید در سال آتی

تا سال های متمادی، این شائبه وجود داشت که آیا گوگل در نهایت سیستم عامل های اندروید و کروم را با یک دیگر در هم خواهد آمیخت یا خیر؛ اما استراتژی گوگل همواره این بوده از آن ها به عنوان دو مهره ی متفاوت برای پیشبرد اهداف اش بهره ببرد. با این حال، به گزارش وال استریت ژورنال، به نظر می رسد که استراتژی های کمپانی ساکن مانتین ویو تغییر کرده و آن ها قصد دارند تا سیستم عامل های کروم و اندروید را با یک دیگر ادغام کنند.

بنابر گزارش انتشار یافته، نسخه ی نهایی سیستم عامل مورد نظر در سال 2017 به صورت رسمی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، اما نسخه ی ابتدایی آن، بزودی و تا سال آینده ی میلادی عرضه می شود.

ادغام کروم و اندروید در سال آتی

ادامه مطلب

اسکریپت آنالیز Seo وب سایت با WebScanUP نسخه 1.6

WebScanUP Domain Reviewer & SEO Stats Checker نام اسکریپتی است که توسط آن می توانید با کمترین دانش برنامه نویسی  یک پایگاه تخصصی  خدمات اسکن و SEO سایت راه اندازی نمایید. این اسکریپت قدرتمند به شما اجازه می دهد تا تمام اطلاعات لازم را از یک وب سایت استخراج نمایید.

ویژگی های اسکریپت :

نمایش رتبه سایت در گوگل

نمایش رتبه سایت در الکسا

نمایش اطلاعات سن و WHOISدامنه سایت به صورت کامل

نمایش آمار وب سایت در صفحات اجتماعی

و دیگر امکانات …

ادامه مطلب

روبات موتور سوار یاماها

تا به حال چند بار پیش آمده که یک موتورسوار با سرعت زیاد از کنارتان رد شده و ناگهان شما را دستپاچه کرده است؟ در آینده این احساس ممکن است بیشتر هم بشود به خصوص وقتی متوجه شوید موتوسوار آن یک روبات بوده است.

روبات موتور سوار یاماها

ادامه مطلب

روزانه 5 ساعت کار با موبایل!

کاربران گوشی‌های هوشمند یک سوم روز خود را با نگاه کردن به موبایل می‌گذرانند.

روزانه 5 ساعت کار با موبایل

بررسی‌های دانشگاه ناتینگهام بر روی 23 نفر از دانشجویان بین 18 تا 33 سال نشان داد که این افراد هر ده دقیقه به تلفن همراه خود نگاه می کنند. نکته جالب اینکه این چک کردن‌ها تا 85 بار در روز اتفاق می‌افتد.

ادامه مطلب

آمار کاربران ایرانی تلگرام

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امروز بیش از ۱۰ میلیون نفر در کشور از تلگرام استفاده می‌کنند، گفت: متاسفانه کشور برای مدیریت این فضا دیر بیدار شده و در حالی که استفاده از فضای مجازی همه‌گیر شده است، ما تازه به دنبال توسعه پهنای باند هستیم و اقدامی در راستای تامین محتوا برای این فضا و مدیریت آن انجام نمی‌دهیم.

آمار کاربران ایرانی تلگرام

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی عملکرد و برنامه‌های شورای عالی فضای مجازی، گفت: طی سه سالی که از عمر شورای عالی فضای مجازی می‌گذرد، جلسات این شورا بسیار سرد برگزار شده است.

ادامه مطلب

بالن‌های ویژه دسترسی به اینترنت ۴G

رؤیایی دسترسی به اینترنت پرسرعت در دورافتاده ترین نقاط زمین با ابتکار گوگل در اندونزی آغاز شد.

بالن‌های ویژه دسترسی به اینترنت ۴G

غول فناوری دنیا مناطق دورافتاده اندونزی را برای آغاز یک تلاش بی سابقه در عرصه توسعه ارتباطات جهانی آغاز کرده است. در این پروژه از بالن های مملو از گاز هلیوم که با دکل های مخابراتی و زمینی اندونزی در ارتباط هستند برای دسترسی مردم این کشور در دورافتاده ترین نقاط استفاده می شود.

ادامه مطلب

پریزهای هوشمند

تاکنون به پریزهای برق آینده فکر کرده‌اید؟ آیا تا ابد پریزهای برق باید به همین شکل امروزی باقی بماند؟ Smartlet گجتی است که یک نوآوری در این زمینه محسوب می‌شود.
prizhaye hooshmand

ادامه مطلب