جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارائه مجوز خدمات پس از فروش

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از آغاز همکاری های این سازمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور مشارکت در احراز صلاحیت شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ICT خبر داد.

ارائه مجوز خدمات پس از فروش

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، براساس جلسه مشترک سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران همکاری تاثیرگذار و فعالی را با سازمان حمایت درخصوص ساماندهی مجوز  خدمات پس از فروش آغاز می کند.

ادامه مطلب

باز شدن راه برای هکرها با پوشیدنی‌های هوشمند

baz shodane rah baraye hackerha ba pooshidanihaye hooshmand

افرادی که از ساعت های هوشمند و گجت های تناسب اندام شبکه شده استفاده می کنند می توانند فرصت دسترسی به داده های خود را در اختیار هکرها قرار دهند. پژوهشگران دانشگاه ایلینوی موفق شده اند با استفاده از حسگرهای حرکتی یک ساعت هوشمند آن چه را که کاربر با صفحه کلید تایپ می کند، شناسایی کنند.

ادامه مطلب

گجت‌ها که حجم مغز را کوچک می‌کنند!

کارشناسان هشدار می‌دهند استفاده بیش از حد از تکنولوژی‌های مدرن توسط افراد می‌تواند منجر به از دست دادن حافظه و نیز بروز افسردگی در افراد شود.

گفتنی است، بر اساس تحقیقات فناوری مدرن می‌تواند سبب تغییر در فشار نرمال موجود در مغز و کندی عملکرد آن شود.

ادامه مطلب

اسکریپت جامعه مجازی OKDate نسخه 1.8

OKDate نام یک اسکریپت تجاری است برای راه اندازی یک شبکه بسیار حرفه ای دوست یابی با امکانات بسیار زیاد است . از امکانات این اسکریپت می توان به واکنش گرا بودن سیستم قابلیت چت زنده بین کاربران , طراحی فلت , قابلیت آپلود تصاویر و شخصی سازی پروفایل کاربری , قابلیت گزارش دادن یا بلوک کردن یوزر ها و قابلیت چند زبانه بودن سیستم نیز اشاره کرد. در ادامه برخی دیگر از امکانات سیستم مدیریتی و بخش کاربری را نام خواهیم برد.

امکانات سیستم مدیریتی اسکریپت OKDate :

قابلیت ویرایش یا حذف کاربر

قابلیت جستجو کاربر

قابلیت باکس های تنظیمات برای بخش های تبلیغات

مشاهده آمار ها و تعداد آنلاین بودن کاربران

قابلیت اضافه کردن فیلد های اضافی برای عضویت

قابلیت ویرایش رنگ ها و پس زمینه ها

و…

امکانات سیستم کاربری اسکریپت OKDate :

قابلیت فیلتر کاربران

پشتیبانی از شکلک ها

قابلیت گفتگو بنین کاربری به صورت چت آنلاین

طراحی فلت

طراحی واکنش گرا

بهره مندی از Bootstrap

سیستم Messaging

قابلیت نشان دادن موقعیت کاربر توسط نقشه گوگل

و…

ادامه مطلب

رکورد شکنی گجت های روز، آیفون 6S و 6S plus

record shekani

چند روز گذشته اپل از گوشی های جدید خود پرده برداشت.اپل اطمینان دارد که این گوشی ها میتوانن رکورد بزنند و بیش از هر گوشی دیگری فروش داشته باشند.امروز اپل گزارش های خود مبنی بر فروش اپل را منتشر کرد که طی آن آیفون های 6اس و 6اس پلاس فروش فوق العاده ای را داشته اند و توانسته اند رکورد های فروش را در روز های اول معرفی خود بشکنند.

ادامه مطلب

محبوب‌ترین برنامه عکاسی با آیفون

عکاسان موبایلی هیپستاماتیک را خوب می‌شناسند. یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای عکاسی با موبایل که طی چند سال اخیر بسیار محبوب‌تر هم شده است. حالا این اپلیکیشن محبوب با چهره و امکاناتی تازه‌تر و از همه مهم‌تر به صورت رایگان ( برای مدتی محدود) عرضه شده است. هیپستاماتیک 300 به خصوص امکانات جالبی برای استفاده روی آیفون 6S دارد که از آن جمله می‌توان به امکان ادیت فوری آخرین عکس با استفاده از لمس سه بعدی یا دسترسی به افکت‌های مورد علاقه از طریق دگمه Home اشاره کرد.

محبوب‌ترین برنامه عکاسی با آیفون

ادامه مطلب

دروغگویی در اینستاگرام

گسترش شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های عکاسی تصاویر انبوهی از زندگی انسانی اطرافیان و دوستانمان را در برابر ما قرار داده است. اما واقعیت این است که مردم مرتبا در حال حذف واقعیت و نمایش جایگزینی برای آن هستند که غیر حقیقی و یا اغراق شده است. به بیان دیگر مردم با «انتخاب» قطعه‌ای از واقعیت تصویری دروغین از آنچه هست را به ما نشان می‌دهند تا توجه و حسادت ما را برانگیزند. اما اگر بدانیم در پشت این قطعه‌ای که به ما نشان داده می‌شود چه چیزی وجود دارد احتمالا نامید می‌شویم.

دروغگویی در اینستاگرام

یک عکاس تایلندی برای آنکه ذهن ما را متوجه دروغ‌های بصری کند که هر روزه با آن مواجهیم عکسهایی گرفته که این تضاد را به خوبی در آنها می‌شود دید :

ادامه مطلب

یکسان سازی تعرفه اپراتورهای موبایل

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پایان اجرای طرح جابجایی اپراتورهای موبایل – ترابردپذیری شماره تلفن همراه – توسط پیمانکار هلندی تا بهمن ماه امسال خبر داد.

یکسان سازی تعرفه اپراتورهای موبایل
صادق عباسی شاهکوه در کارگاه آموزشی ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه – MNP – که در نمایشگاه تله‌کام برگزار شد از پایان نصب سیستم‌های این طرح تا بهمن ماه خبر داد.

ادامه مطلب