جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


موبایل های چینی دیگر ارزان نیستند

این روزها کاربران بیش از هر زمان دیگری از تنوع موجود در بازار موبایل های هوشمند لذت می برند؛ تنوعی که البته با قیمت های نه چندان بالا همراه گشته و می توان در هر بازه قیمتی، انتخابی مناسب را یافت.

عامل پایین آمدن قیمت البته از سوی سازندگان چینی بوده است، شرکت هایی که همواره کوشیده اند تا محصولات خود را به شکلی ارزان در بازارهای مختلف عرضه نمایند. همین موضوع نیز کم و بیش سبب شد تا چنین اسمارت فون هایی، بتوانند توجه کاربران را در نقاط مختلف جهان به خود جلب نمایند. توجهی که البته باعث شد تا کاربران کم کم به سوی استفاده از برندهای ناشناس کشیده شوند.

موبایل های چینی دیگر ارزان نیستند

حال اما بر اساس آمار جدیدی از سوی موسسه آماری IDC، گفته می شود که به زودی شاهد پایان یافتن قیمت های پایین در موبایل های چینی خواهیم بود.

ادامه مطلب

تغییرات تازه در نسخه آزمایشی ویندوز 10

با نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 شرکت مایکروسافت نسخه آزمایشی جدیدی از این سیستم‌عامل را در دسترس علاقمندان قرار داده است.

تغییرات تازه در نسخه آزمایشی ویندوز 10

نسخه یاد شده موسوم به Windows 10 Build 10158 کمتر از یک ماه قبل از زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

ادامه مطلب

امکانات جدید گوگل ارث

به کمک قابلیت تازه گوگل ارث به نام Voyager می‌توان تازه‌ترین و جالب‌ترین تصاویر نقاط مختلف کره زمین را گلچین کرد و مورد بررسی قرار داد.

امکانات جدید گوگل ارث

گوگل ۱۰ سال بعد از راه‌اندازی خدمات گوگل ارث دو قابلیت جدید را به این سرویس افزوده است. این خدمات که مشاهده وضعیت شهرها و روستاها و… را به طور هوایی ممکن می‌کند بسیار محبوب است.

ادامه مطلب

علت کندی تلگرام در ایران

تلگرام در توئیتی اعلام کرده که دسترسی به این اپلیکیشن ارتباطی در ایران محدود شده است.
در روزهای اخیر کند شدن ارتباط از طریق این اپلیکیشن ارتباطی باعث شده بود تا کاربران آن در ایران با مشکل مواجه شوند.
به گزارش خبرآنلاین، حالا تلگرام در توئیتی نوشته که شرکت‌های ارائه دهنده‌ی اینترنت در ایران دسترسی به تلگرام را محدود کرده اند و آن ها در تلاشند تا دلایل آن را بیابند.

 

علت کندی تلگرام در ایران

منبع:آی تی آنالیز

گجتی که شما را روی آب نگه می دارد

امروزه که استرس، دلشوره و عدم آرامش به جزئی از زندگی مدرن ما تبدیل شده و متأسفانه راهی نیز برای فرار از این بلایا نیست، انسان برای درمان این امراض ناگزیر به اصل خود یعنی طبیعت پناه می‌برد. طبیعتی که هر چند از چندین و چند جزء تشکیل شده، اما «آب» و حس سرخوشانه غوطه‌ور شدن در آن جایگاه ویژه خود را در بین ساکنان زمین دارد.

اما این غوطه وری در آب نیز شاید برای عده ای دشوار باشد و اینجاست که دوباره سر و کله تکنولوژی پیدا می‌شود تا با ارائه پکیج Float این ترفند آرامش بخش در آب را برای شما آسان تر کند.

 

gadgeti barayae maandan rooye aab

ادامه مطلب

ماوس ضد عرق

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به بازی با کامپیوتر علاقه دارید حتما می دانید عرق کردن دست در هنگام بازی بیش از هر چیز دیگری شما را آزار می دهد زیرا عرق کردن دست سبب می شود که شما نتوانید ماوس را به خوبی کنترل کنید که این عامل در هنگام بازی کردن اصلا به صلاحتان نیست.

 

mouse zede aragh

ادامه مطلب

قالب تلفن همراه که عکس شما را پرینت میکند!

قالب پرینتر. بله درست خواندید ! قاب پرینتر لقب گجتی است که همانند یک قاب به اسمارت فون شما متصل شده  و به شما این امکان را میدهد که عکس ها و تمام فایل های قابل پرینت شدن در  تلفن همراهتان را به صورت رنگی پرینت کنید.

 

ghaabe printer

ادامه مطلب

کوچکترین اسکنر بیسیم جهان

وقتی که تلفن‌های ثابت می‌توانند به تلفن‌های همراه تبدیل شوند و روز به روز نیز پیشرفت حیرت انگیزی را تجربه کنند، چرا ابزارهایی چون اسکنرها قابل‌حمل نشوند؟ اسکنرهای قابل حمل به شکل مداومی بنا به نیاز کارمندان، دانش آموزان و محققان جای خود را بازتر می‌کنند. حال هر چه این اسکنرها کوچک‌تر باشند، بر جذابیت و راحتی حمل آن‌ها نیز افزوده می‌شود و طبیعتا خریداران بیشتری را نیز وسوسه خواهند کرد.

 

kochektarin scanner

ادامه مطلب