جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فاز دوم فیلترینگ هوشمند

فیلترینگ هوشمند از جمله طرح‌هایی است که هرچند در دولت‌های قبل مطرح شد اما تا روی کار آمدن دولت جدید مسکوت باقی مانده بود و در این دولت پرونده آن بازگشایی شده و حتی وزارت ارتباطات برای اجرای سریع‌تر آن اخطار گرفت.

فاز دوم فیلترینگ هوشمند

ادامه مطلب

ساخته شدن برچسب NFC

محققان برچسبی مبتنی بر لایه نازک ارائه کرده اند که می توان با استفاده از آن بدون باز کردن بسته بندی محصول، اطلاعات لازم را از برچسب دریافت کرد.
قیمت پایین، سهولت کاربرد و امکان تولید انبوه از مزایای این برچسب است.

ساخته شدن برچسب NFC

ادامه مطلب

دریافت کارمزد از کارتخوان ها در سال 94

درحالی که طبق اعلام مسئولان بانک مرکزی پرونده دریافت کارمزد از کارتخوان‌های فروشگاهی در ماه‌های پایانی سال 93 روی میز شورای پول و اعتبار قرار گرفته ولی بنا به صلاحدیدی شورا تا پایان سالی که گذشت وارد این پرونده نشد.

دریافت کارمزد از کارتخوان ها در سال 94
یکی از پرسروصداترین خبرهای بانکی طی سال 93 “دریافت کارمزد از پذیرنده‌ها” بود، خبری که در مقاطعی از سالی که گذشت واکنش‌های تند و تیزی را از سوی فروشنده‌ها و اصناف به‌همراه داشت.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار جمع آوری ایمیل و شماره تلفن از وب سایت ها

نرم افزار جمع آوری ایمیل و شماره موبایل از سایت ها یک نرم افزار کابردی در امور تبلیغاتی می باشد . این نرم افزار با جستجو در سایت های مورد نظر شما می تواند لیست ایمیل های ثبت نامی و شماره موبایل و تلفن و … را جمع آوری کند.و اولین نرم افزاری است که در کنار قابلیت جستجو پیشرفته ی ایمیل بر اساس کلمه کلیدی,امکان جستجوی پیشرفته ی شماره(تلفن,موبایل و فکس) را نیز داراست. همچنین می تواند “ایمیل های داخل اکانت ایمیل تان” را نیز استخراج کند.و “قابلیت تعیین کشور مورد جستجو و استخراج ایمیل های  ایرانی بر اساس موضوع مد نظر کاربر” را نیز دارد.

امکانات برنامه :

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار

جمع آوری ایمیل و یا شماره های فعال ، جدید و بروز

جمع آوری ایمیل بر اساس کلمه کلیدی

استفاده از 120 موتور جستجوی قدرتمند از جمله گوگل جهانی ،گوگل ایران ، یاهو و بینگ

قابلیت جمع آوری و استخراج ایمیل های موجود در اکانت جیمیل ,اکانت یاهو ,اکانت اوتلوک و یا اکانت اینفو

قابلیت جستجو در وبسایت دلخواه

قابلیت تهیه لیستی از لینک وبسایت ها بر اساس موضوع خاص

قابلیت جمع آوری شماره موبایل و شماره تلفن ثابت و فکس

امکان جمع آوری آی دی اسکایپ افراد

ادامه مطلب

استفاده‌ غیرمنتظره از کدهای QR

کدهای QR را روی صفحات مجله‌ها، پوسترها یا کالاها دیده‌ایم. در این کدها، لینک یک وب‌سایت خاص ذخیره شده است که با اسکن کردن از طریق دوربین تلفن همراه می‌توان به‌طور مستقیم به آن سایت وارد شد. اکنون، گروهی از محققان دانشگاه Connecticut به سرپرستی بهرام جاویدی، کاربردی دیگر برای این کدها یافته‌اند: نمایش تصاویر سه‌بعدی روی اسمارت‌فون.

استفاده‌ غیرمنتظره از کدهای QR

ادامه مطلب

ویژگی های کلیدی مخفی در ویندوز 10

مایکروسافت در ویندوز ۱۰ ویژگی های جدید بسیار زیادی را اضافه کرده است که البته جزئیات کاملی از این ویژگی ها هیچوقت تمام و کمال به گوش مشتریان ویندوز نمی رسد . شاید شما از عمده ترین ویژگی های ویندوز ۱۰مانند دسکتاپ مجازی، کورتانا یا منوی استارت جدید اطلاع داشته باشد اما در اینجا میخواهم ۶ ویژگی کلیدی در ویندوز ۱۰ که برای کاربران این ویندوز ناشناخته است را برای شما بگویم . اگر از کاربران ویندوز ۱۰ هستید یا قصد دارید این ویندوز را نصب کنید این مطلب را از دست ندهید .

ویژگی های کلیدی مخفی در ویندوز 10

ادامه مطلب