جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کتاب ترفندهای HTML و طراحی وب

معرفی کتاب ترفندهای HTML و طراحی وب

مشتمل بر 544 صفحه

معرفی کتاب ترفندهای HTML و طراحی وب

عنوان کتاب:ترفندهای HTML و طراحی وب

نویسنده:کریس جمسا – کنرادکینگ -اندی اندرسن

مترجم:محمد حسن مهدوی

ناشر:خانه نشر هزاره

ادامه مطلب

بدافزاری به نام Air Hopper

آیا می دانستید که سیستم های کامپیوتری بدون اینترنت، بدون شبکه و بدون استفاده از حافظه های جانبی هم میتوانند در معرض نفوذ ویروس ها و بدافزارها قرار داشته باشند؟!

بدافزاری به نام  Air Hopper
“محققان امنیتی از کشف دریچه ای تازه برای نفوذ و اجرای حملات مخرب علیه سیستم های رایانه ای خبر می دهند. بر این اساس، حتی کامپیوترهای بدون اینترنت، بدون شبکه و بدون حافظه های جانبی هم می توانند در معرض نفوذ ویروس ها و بدافزارها قرار بگیرند”.

ادامه مطلب

حسگرهای ژله ای

آنچه مشاهده می‌کنید حسگر ابداعی ژاپنی‌ها در مرحله اولیه است که می‌توان با توسعه آن، آینده سیستم مانیتورینگ اعضای بدن را به صورت انقلابی تغییر داد.

حسگرهای ژله ای
این حسگر چسبناک ضمن چسبیدن به اعضای بدن می‌تواند تراشه‌های الکترونیکی کاشته شده را با خود حمل کرده و سیگنال موردنیاز را برای دستگاه‌های مانیتورینگ بفرستد.

ادامه مطلب

فیس نما هک شد

فیس نما هک شد و اطلاعات ۲ میلیون کاربر ایرانی به سرقت رفت

شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما توسط گروهی ناشناس هک شد، فیس نما یک شبکه اجتماعی ایرانی با 2 میلیون کاربر است که خود را نسخه باز فیسبوک معرفی می‌کرد. بعد از هک شدن این سایت دقایقی دیتابیس آن بر روی خروجی فیس نما قرار داده شد.

 

 

فیس نما هک شد

ادامه مطلب

پربازدید ترین مطالب ویکی پدیا در 2014

شرکت ویکی‌پدیا که بزرگترین خدمات دایره‌المعارف آنلاین جهان را ارائه می‌دهد برای نخستین بار گزارش سالانه‌ای منتشر کرده است که میزان خواندن و ویرایش مقالات توسط کاربران جهانی در سال ۲۰۱۴ میلادی را نشان می‌دهد.

پربازدید ترین مطالب ویکی پدیا در 2014

ویکی‌پدیا اعلام کرد که طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تغییر در مقالات آن ایجاد شده است و مهم‌ترین موضوعاتی که در این جریان مورد ویرایش قرار گرفته شامل بحران سیاسی اوکراین و المپیک زمستانی ۲۰۱۴ روسیه می‌شود.

ادامه مطلب

کتاب برنامه نویسی VBA در Office

معرفی کتاب برنامه نویسی VBA در Office

VBA مخفف visual Basic (ویژوال بیسیک) می باشد

معرفی کتاب برنامه نویسی VBA در Office

عنوان کتاب: برنامه نویسی VBA در Office

ترجمه و تالیف: نادر خرمی راد

ناشر:موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران

ادامه مطلب

مواظب انگشتانتان باشید

فناوری بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت برای ایمن سازی دسترسی به گوشی‌ها و دیگر وسایل الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما حالا به ابزاری برای سوءاستفاده مبدل شده است.

مواظب انگشتانتان باشید
یک گروه هکری اروپایی موسوم به باشگاه رایانه‌ای آشوب یا Chaos Computer Club مدعی شده که اثر انگشت اورسلا وون در لین وزیر دفاع آلمان را با استفاده از عکس های انگشت شست وی کپی و بازسازی کرده است.

ادامه مطلب

پیشتازان امنیت فناوری اطلاعات 2014

موسسه تحقیقاتی گارتنر هر ساله در گزارشی جامع وضعیت بازار راهکارهای امنیتی و جایگاه شرکت‌های فعال در این حوزه را بررسی می‌کند.
در این گزارش که با عنوان Gartner ۲۰۱۴ Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms منتشر شده، گارتنر راهکارهای امنیتی ۱۸ شرکت را با استفاده از ابزارهای تحلیلی پیچیده بررسی کرده است.

پیشتازان امنیت فناوری اطلاعات 2014

این گزارش به سازمان‌ها امکان می‌دهد در انتخاب و خرید یک راهکار امنیتی برای ارتقای امنیت نرم‌افزاری سازمان خود تحلیل درست‌تر و انتخاب بهتری داشته باشند.

ادامه مطلب