جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آی پد جدید با نام جدید

شایع شده که اپل آی‌پد بعدی را با نام ایر پلاس با صفحه نمایش 12.2 اینچی معرفی می‌کند.

آی پد جدید با نام جدید

بر اساس شایعاتی که درباره تبلت جدید اپل منتشر شده، از پردازنده A9 و چهار بلندگو بهره می‌برد و قرار است اواخر زمستان یا اوایل تابستان سال بعد میلادی به بازار عرضه شود.

تبلت ایر پلاس دارای ضخامت ۷ میلی‌متر است و اپل به علت پاسخگویی به تقاضای بالای آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس، تولید انبوه آی‌پد بزرگ‌تر را از اواخر سالجاری میلادی به سال آینده موکول کرده است. آخرین شایعات از زنجیره‌های تامین اپل نیز تولید انبوه آی‌پد بزرگ‌تر را زمانی بین سه ماهه اول یا سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ می‌دانند.

منبع:آی تی ایران

نشانه های رایانه ویروسی

به یک ویروس بیولوژیک فکر کنید، از آن دسته نمونه‌هایی که وارد بدن شده و موجب بیماری می‌شوند و با آلوده کردن شما اجازه نمی‌دهند به درستی فعالیت روزمره‌تان را ادامه دهید؛ ویروس‌های کامپیوتری نیز تا حد زیادی مشابه ویروس‌های بیولوژیک‌اند و برنامه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و باعث می‌شوند که کامپیوتر نتواند به درستی کار کند یا حتی آن را به طور کامل از کار می‌اندازند.

تخمین زده‌شده است که ویروسی با نام کرم کانفیکر(Conficker) بیش از ۱۰ میلیون کامپیوتر را در سال ۲۰۰۹ آلوده کرده بود. میلیاردها میلیون ویروس کامپیوتری در حال حاضر وجود دارد که از طریق اینترنت می‌توانند رایانه میزبان را انتخاب کنند و هر روزه نیز انواع جدیدی از این بدافزارها یا ویروس‌ها شناسایی می‌شود.

 نشانه های رایانه ویروسی

ادامه مطلب

حذف سرویس شبانه رایگان پارس آنلاین

شرکت پارس آنلاین سرویس‌های رایگان شبانه خود را حذف کرده است.

حذف سرویس شبانه رایگان پارس آنلاین
این شرکت اینترنتی با ارسال اطلاعیه‌ای این موضوع را به کاربران خود اطلاع داده است. قبلا استفاده از اینترنت پارس آنلاین در بازه زمانی ۲ تا ۷ صبح رایگان بود اما ظاهرا این سیاست باعث شده بود تا تعداد معدودی از کاربران به استفاده حجم بسیار زیادی از ترافیک در این بازه زمانی بپردازند.

ادامه مطلب

وین، هوشمند ترین شهر جهان

اصطلاح «شهر هوشمند» اندکی مبهم به‌نظر می‌رسد. برخی افراد از آن به عنوان شهری یاد می‌کنند که از ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره می‌برد تا خدمات عمومی را در اختیار شهروندان بگذارد و بعضی افراد دیگر بر این باورند که شهرهای هوشمند فناوری اطلاعات و هرآنچه مربوط به آن می‌شود را مورد استفاده قرار می‌دهند تا هوشمندترین و کارآمدترین منابع را مورد استفاده قرار دهند و در نتیجه بتوانند هزینه استفاده از انرژی را به حداقل برسانند، نحوه ارایه خدمات را بهبود بخشند، کیفیت زندگی را ارتقا دهند و میزان آسیب‌رسانی به محیط زیست را به میزان قابل ملاحظه پایین بیاورند و البته تمام این اتفاقات را در سایه استفاده از نوآوری‌ها و به‌حداقل رساندن مصرف سوخت‌های کربنی محقق سازند.

توکیو، هوشمند ترین شهر جهان

فارق از اینکه شهر هوشمند چه تعریفی دارد و کدام یک از تعاریف یاد شده بیشتر به‌کار می‌روند، مرکز تحقیقاتی Forbes در آخرین بررسی خود لیست هوشمندترین شهرهای جهان را به ترتیب زیر منتشر کرده است.

ادامه مطلب

افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه

کاربران اینترنت به زودی خواهند توانست داده‌های مورد نظر را با سرعت استثنایی ۴۵۰ مگابیت در ثانیه بارگذاری کنند.

با ارتقای زیرساخت های اینترنت پرسرعت در شرق آسیا کاربران به زودی خواهند توانست داده‌های مورد نظر را با سرعت استثنایی 450 مگابیت در ثانیه بارگذاری کنند.

افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه

نکته مهم این است که خدمات یاد شده در قالب سرویس‌های نسل چهارم تلفن همراه ارائه می شود و البته با توجه به در دسترس نبودن طیف های رادیویی کافی در حال حاضر ممکن است برخی اپراتورها برای ارائه چنین خدماتی دچار مشکل شوند.

ادامه مطلب

بزرگترین رقیب علاءالدین

از یکی دو سال گذشته اگر از کنار پل حافظ در خیابان جمهوری رد شده باشید، حتما ساختمانی نیمه‌کاره نظرتان را جلب کرده است.
این ساختمان که این روزها مراحل پایانی کارش را می‌گذراند، قرار است به بزرگ‌ترین رقیب برای غول علاءالدین تبدیل شود. از این رو فروش گوشی در تهران علاوه بر علاءالدین و بازار موبایل، قطب بزرگ دیگری خواهد داشت که «چارسو» نام دارد.

بزرگترین رقیب علاءالدین
مدیران علاءالدین، این پاساژ را بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش گوشی می‌دانند و معتقدند علاءالدین غولی بی‌رقیب در عرصه توزیع گوشی در ایران است، اما ظاهرا باز شدن پاساژی باعظمت درست کنار علاءالدین، هراسی را در وجود مدیران این غول بی‌رقیب کاشته است.

ادامه مطلب

آموزش تغییر رمز Wifi در انواع مودم ها

با زیاد شدن دزد های شارژ اینترنت کم کم همه به فکر افتادن تا هر چند روز یک بار رمز وای فای شون رو تغییر بدن تا دیگه کسی نتونه به شارژ اینترنت شون ناخونک بزنه . البته شاید مسئله دزدی شارژ اینترنت فقط در ایران مطرح باشه چون تو کشورای دیگه هزینه شارژ اینترنت انقدر ها زیاد نیست که کسی به فکر دزدی شارژ بیوفته ! اما به هر حال تغییر رمز وای فای در هر جای دنیا یک مسئله کاملا ضروریه که در ادامه این مطلب دلیلش رو خدمت تون توضیح میدم .دلیل تغییر رمز مودم های وای فای چیه ؟

هیچ کسی دوست نداره که کسی بدون اجازه وارد حریم خصوصیش بشه یا اینکه دیگران بدون اجازه از وسایل و لوازم شخصیش استفاده کنن . از این رو تغییر رمز وای فای بنا به دو دلیل ضروریه :

ادامه مطلب

خرید لباس بدون نیاز به پرو!

شرکت eBay به رغم همه بحث‌هایی که امسال پیرامون واگذارکردن سیستم پرداخت Paypal یا مشکل امنیتی با آن مواجه شد در حال کار روی فروشگاه‌های هوشمندی در نیویورک و سانفرانسیسکوست.

 

خرید لباس بدون نیاز به پرو!

ادامه مطلب