جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آموزش دستیابی به Ip کاربر آنلاین توسط php

با سلام و عرض خسته نباشید به تمامی کاربران عزیر سایت اسکریپت دات کام …

برای این پست از سایت تصمیم دارم آموزشی در خصوص کد های php و سورس به دست آوردن ip کاربر را در اختیار شما عزیزان قرار دهم .

با به دست آوردن آی پی یک کاربر , چه کارهایی میتوان انجام داد ؟

میتوانید همان لحظه در سایت برای نمایش به خود کاربرچاپ نمایید .

میتوانید با ذخیره ی آنها در دیتابیس , آماری از کشور بازدیدکندگان خود به دست آورید .

میتوانید از ورود آی پی های خاص یا کشور های خاص به سایت خود جلوگیری کنید.

و …

ادامه مطلب

لیست کامل رنگ های دارای نام رنگ ( Name Color )

شاید همه ی ما نهایتا 10 الی 15 کلمه بدانیم که از اسامی رنگ ها می باشد .

از جمله black , white , red , green , blue , yellow  و … در این پست از سایت اسکریپت دات کام با 147 کلمه آشنا میشوید که هر کدام مشخصه رنگی خود را دارد . این رنگ ها اصطلاحا Color Keywords یا Color Names نامیده میشوند که شما میتوانید از آنها در رنگ دهی HTML و رنگ دهی در CSS استفاده نمایید .

در زیر لیست کاملی از این نوع رنگ ها با 4 مشخصه کد هگزادسیمال , نام فارسی , نام انگلیسی ( یا همان نام رنگ ) و نمایش خود رنگ را برای شما آماده ساخته ام .

ضمنا لیست زیر به تفکیک تونالیته رنگی دسته بندی شده است که یقینا کار را برای شما عزیزان راحتتر خواهد کرد .

ادامه مطلب

تعویض رنگ پس زمینه وب سایت به صورت تصادفی

به دلیل درخواست های زیاد برای درج پست های آموزش و ترفند های php  در سایت , تصمیم گرفتم از امروز این قسمت هم به سایت اضافه شود …

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام و به عنوان اولین پست در زمینه آموزش و ترفند های php , با یک ترفند جالب برای تغییر در دیزاین صفحه وب سایت شروع میکنم .

این آموزش به شما کمک میکند تا در هر بار بازدید صفحات سایت شما توسط کاربرانتان رنگ پس زمینه سایت به صورت رندوم و اتفاقی تغییر کند  .

ادامه مطلب

آموزش ترفند سایه دار کردن بالای وب سایت

پس از چند روز تاخیر در ارسال پست به دلیل مشغله کاری , برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام  ترفندی جدید برای زیباسازی وب سایت را ارئه میکنم .

در این آموزش قصد دارم ترفندی از css که باعث سایه دار شدن بالای وب سایت می باشد را در اختیار شما همراهان قرار دهم .

و اما آموزش :

ادامه مطلب

پلاگین پرداخت آنلاین بانک ملت برای وردپرس ( کاملا رایگان و تست شده )

مشکل در نصب افزونه حل شد …

100% تست شده …

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام , پلاگینی بسیار ضروری و کمیاب برای وردپرس را آماده ساخته ام که امید است مورد توجه کاربران گرامی قرار گیرد .

این پلاگین برای مچهز کردن وردپرس به پرداخت آنلاین برای بانک ملت ساخته شده و در تمامی سایت ها به صورت غیر رایگان و با قیمت بالا به فروش میرسد .

پلاگین معرفی شده این امکان را به شما میدهد تا با نصب آن , سایت خود را مجهز به یک سبد خرید فروشگاهی حرفه ای نمایید . از خصوصیات قوی این پلاگین این است که میتواند با افزونه Contact Form 7 ارتباط برقرار کند و شما با آموزشی که در فایل راهنمای آن قرار گرفته است , فرمی برای پرداخت آنلاین کاربران ساخته و به راحتی روی سایت خود نصب نمایید .

همان طور که گفته شد تمامی توضیحات و آموزش نرم افزار در فایل دانلودی موجود میباشد .

ضمنا این پلاگین سازگاری کامل با سیستم پرداخت شاپرک دارد و نیازی به تنظیم شما نمی باشد .

ادامه مطلب

لیست کامل استایل های بخش دیدگاه های وردپرس ( همراه استایل پیشفرض )

همان طور که طراحان  وردپرسی میدونند , یکی از بخش های مهم این سیستم مدیریت محتوا , بخش نظرات آن هست که به صورت پیشفرض بسیار ساده و غیر قابل تحمل می باشد .

بعضی از طراحان به صورت کلی با دادن استایل های مناسب به ol یا ul  در css , سعی در زیباتر کردن این بخش میکنند . گر چه کار اشتباهی نیست , اما کار استانداردی هم به نظر نمی آید .

به همین دلیل برای این پست از سایت اسکریپت دات کام , لیستی کامل از تمامی استایل های این بخش را در اختیار شما عزیزان قرار میدهم .

تقریبا تمامی استایل ها با توجه به اسمشان , گویای کاری که انجام میدهند هستند و دیگر نیازی به توضیح بیشتر در این باره نیست

ادامه مطلب