جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پکیج استثنایی 100 تکسچر برای پشت ضمینه سایت ( Simple Texture )

همان طور که در بعضی از سایت ها مشاهده میکنید , به جای استفاده از رنگ در پشت ضمینه سایت ( background ) از تکسچر یا همان بافت استفاده میکنند .

بافت ها نوعی از عکس های کوچک میباشند که با استفاده از Css در کنار هم به صورت متوالی چیده میشوند و تشکیل عکس بزرگ و زیبایی برای پشت ضمینه سایت میدهند. 

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام , 100 بافت با رنگ هایی در تونالیته سیاه و سفید ( بهترین رنگ برای پشت ضمینه سایت از نگاه تخصصی ) برای شما آماده ساخته ام که امیدوارم رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد .

تمامی بافت ها در سایز استاندارد 256*256 پیکسل می باشند .

ادامه مطلب

قالب آماده فارسی سایت شخصی به نام Newspaper ( مینیمال )

برای این ساعت از سایت اسکریپت دات کام , قالبی ریسپانسیو , با ظاهری ساده و شیک رو براتون آماده ساخته ام که امیدوارم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد .

این قالب که باز هم با دیزاینی متفاوت و خاص در اختیار شما قرار میگیرد به صورت ریسپانسیو ( قابلیت نمایش Full Screen در تمامی Device ها ) و بدون اسکرول عمودی و به صورت روزنامه وار میباشد .

ویژگی های قالب :

طراحی html5 و css3

افکت های جذاب با Jquery

طراحی مدرن Minimal و Flat

امکان درج 2 بنر تبلیغاتی 60*468

آیکون های شبکه های اجتماعی

ادامه مطلب

آموزش درج فاوآیکون ( FavIcon ) برای وب سایت

از سری آموزش های طراحی وب سایت , امروز به آموزش درج فاوآیکون برای سایت میپرازیم .

فاوآیکون ( FavIcon ) همان عکس کوچکی می باشد که بیشتر سایت ها از اون بهره میبرن و میتوان اون رو نماد یا لوگویی از سایت دونست 

مثلا سایت اسکریپت دات کام دارای فاوآیکونی به شکل توت فرنگی میباشد .

قرار دادن فاوآیکون برای یک وب سایت الزامی نیست اما طبیعتا به چهره , زیبایی و پرستیژ سایت کمک بسیاری میکند .

ادامه مطلب

قالب وردپرس Ephoto مخصوص گالری عکس ( فارسی شده و 2 رنگ )

یکی از معروفترین قالب های آماده برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس , قالب Ephoto می باشد . 

این قالب مخصوص راه اندازی سایت گالری عکس می باشد و محیطی وبلاگ مانند در اختیار مدیران وب سایت قرار می دهد تا مدیران به راحتی عکس های خود در محیطی حرفه ای انتشار دهند .

این قالب دارای امکانات بسیار حرفه ای می باشد که توسط سایت اسکریپت دات کام فارسی شده و در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد . ضمنا این قالب دارای یک مدیریت مجزا و بسیار حرفه ای میباشد تا به راحتی بتوان تنظیمات قالب را ویرایش کرد .

ادامه مطلب

کوئری های مربوط به پست ها در وردپرس ( هک و فیلتر کردن پست وردپرس )

بدون شک بهترین سیستم مدیریت محتوای حال حاضر دنیا وردپرس می باشد و به همین دلیل هست که سعی بر درج پست های آموزشی بیشتر در مورد این cms را برای شما کاربران عزیز دارم .

از سری آموزش های مربوط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس , امروز قصد دارم آموزش کامل و جامعی در مورد کوئری های مربوط به پست های وردپرسی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهم …

با استفاده از آموزش های زیر , شما میتوانید یک تغییر اساسی در پست دهی وردپرسی انجام دهید و از دست پست های کلاسیک وردپرس راحت شوید .

هر کجا که میخواهید و در هر صفجه ای که هستید , یک پست خاص بر اساس نام یا آی دی یا نام نویسنده و … را براحتی نمایش دهید …

مثلا میخواهید همیشه اولین پست سایتتون , یک پست تبلیغاتی باشد , کافیست با استفاده از کوئری های زیر , در هر قسمت که میخواهید نمایش داده شود از آنها استفاده نمایید .

برای این کار باید مثلا پستی با آی دی 34 رو به عنوان پست تبلیغاتی انتخاب کنید و متن تبلیغ را در آن بنویسید و سپس با استفاده از کوئری های زیر , تعریف کنید که پست شماره 34 در بالای تمامی پست ها نمایش داده شود .

ادامه مطلب

قالب اختصاصی فروشگاه ساز OpenCart فارسی ( در 4 رنگ )

این قالب در سایت رسمی اپن کارت فارسی هم , با اجازه از اینجانب , به صورت رسمی منتشر شده … ( سایت رسمی اپن کارت )

به دلیل درخواست بسیار بالا برای قالب های فروشگاهی, تصمیم گرفتم این پست رو به سیستم بسیار قوی OpenCart فارسی اختصاص بدم .

متاسفانه به دلیل عدم آشنایی به این سیستم و البته طراحی سایت توسط بعضی از دوستان , قالب های بسیار بی کیفیت و غیر حرفه ای برای این سیستم قوی , در سایت مرجع آن و سایت های دیگر قرار دارد .

تعداد کم و محدودی قالب با کیفیت برای این سیستم توسط بعضی از دوستان طراحی شده که متاسفانه یا خوشبختانه , به صورت غیر رایگان و پولی می باشند و

اما در این پست , قالبی با طراحی بسیار مدرن و زیبا در 4 رنگ قرمز , سبز , آبی و بنفنش رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهم . شاید سپاسی باشد در برابر تمامی حمایت هایی که توسط شما کازبران در طول این چند سال از سایت شده است .

طراحی این قالب توسط خودم ( وحید مجیدی ) انجام شده و برای اولین بار از همین سایت منتشر میشود .

ادامه مطلب