جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


یاهو هنوز زنده است !

هرچند که یاهو در آستانه فروش به قیمتی ناچیز قرار دارد، اما هنوز نمرده است. مهندسین این شرکت باسابقه و دوست داشتنی این روزها مشغول طراحی اپلیکیشن هایی جدید هستند، از نسخه بازطراحی شده Mail برای اندروید گرفته تا یک اپ خبرخوان جدید برای علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی.

یاهو هنوز زنده است !

جدیدترین محصول نرم افزاری یاهو که امروز در اپ استور منتشر شده، اپلیکیشنی است با عنوان Yahoo Esports که با آن می توانید پوشش زنده تورنمنت های بازی های رایانه ای پرطرفداری همچون League of Legends، دوتا 2، کانتر استرایک GO، استریت فایتر V و Heroes of the Storm را تماشا کرده و ضمنا از آخرین خبرها و امتیازات لیگ های جهانی این عناوین باخبر شوید.

جستجو و جابجایی در رابط کاربری کارتی شکل این اپ به سادگی صورت می پذیرد، و در آن می توانید زیر اخبار جدید نظر خود را بنویسید. ضمنا در صورت تمایل می توانید با فعال کردن نوتیفیکیشن ها از برگزاری رقابت های زنده و آخرین تغییرات در جداول رده بندی بازی ها هم مطلع گردید.

این اقدام به وضوح نمایانگر آن است که یاهو به سرمایه گذاری در حوزه ورزش های الکترونیکی می اندیشد. در همین راستا کمپانی مورد بحث در مارس سال گذشته میلادی پرتالی برای بازی های رقابتی راه اندازی کرد که طبق گزارش Newzoo، سود حاصله از آن در سال جاری به رقم 463 میلیون دلار خواهد رسید و تا پایان سال 2019 این میزان به رقم فوق العاده 1.1 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

یاهو هنوز زنده است !2

البته یاهو در این مسیر رقبای بسیار سرسختی پیش رو دارد که ESPN و TheScore از جمله آنها هستند. ESPN اخیرا بخش ویژه ای از وبسایت خود را به پوشش ورزش های الکترونیکی اختصاص داده و رسانه ورزشی TheScore هم سال گذشته با ارائه یک اپلیکیشن مخصوص پوشش اخبار ورزش های الکترونیکی خود را به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه مطرح نموده است.

اپلیکیشن جدید یاهو را می توانید همین حالا به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *