جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


یاهو مسنجر برای دسکتاپ عرضه شد

شرکت یاهو سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد نسخه ای از سرویس پیام رسان خود، موسوم به یاهو مسنجر را با طراحی جدید عرضه کند. این شرکت چندی پیش نسخه موبایل این پیام رسان را برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه کرد و البته دسترسی به آن از طریق مرورگر وب نیز میسر شد. حال اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که استفاده از پیام رسان ها روی کامپیوتر دسکتاپ را ترجیح می دهید، بد نیست بدانید یاهو شما را هم فراموش نکرده است.

یاهو مسنجر برای دسکتاپ عرضه شد


بر همین اساس، شرکت یاهو اعلام کرده بالاخره زمان عرضه نسخه دسکتاپ این پیام رسان با طراحی جدید فرا رسیده است. این شرکت در مطلبی که در وب سایتش منتشر کرده نوشته “امروز مفتخریم که اعلام کنیم از این پس می توانید از تمام قابلیت هایی که طی تمام این سال ها در نسخه های قدیمی تر مسنجر محبوب یاهو در اختیار داشته اید، با طراحی جدیدی روی کامپیوترهای ویندوزی و مک استفاده کنید. ”
در واقع، اگر از کاربران این سرویس پیام رسان روی پلتفرم های موبایل یا وب بوده اید، کار کردن با نسخه دسکتاپ آن هم برایتان آسان خواهد بود.
این روالی است که کم و بیش شبیه به واتس اپ است. این پیام رسان نیز ابتدا برای موبایل عرضه شد، و پس از آن وب و در نهایت دسکتاپ. این راهکار مناسب افرادی است که دوست ندارند دائمأ مرورگر وب را روی کامپیوترشان باز نگه دارند یا هر لحظه گوشی شان را چک کنند، چرا که تایپ کردن پیام ها با کامپیوتر دسکتاپ آسان تر است.
یکی از قابلیت های جالبی که همراه با نسخه دسکتاپ یاهو مسنجر عرضه شده این است که با استفاده از دکمه unsend می توانید پیام هایی که برای مخاطبین تان ارسال کرده اید را حذف کنید.

منبع تک شات

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *