جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل : Chrome Enterprise اشتراک برای شرکت‌ها

محصولات و خدمات کمپانی گوگل برای کاربران متفاوت و همچنین نیازهای مختلفی تهیه‌ شده است. محدوده مشتریان گوگل از کاربران روزمره و عادی شروع‌ شده و حتی شرکت‌هایی که براساس نیاز خود نیاز به ابزارهای خاص و خدمات ویژه برای مدیریت بهتر کمپانی و فعالیت‌های خود دارند را شامل می‌شود. براساس خبرها به‌نظر می‌رسد که این غول جستجوی دنیا درحال‌ توسعه پیشنهادات تجاری خود با عرضه Chrome Enterprise است.

 

 Chrome Enterprise

 

حال در این مقاله می‌خواهیم بدین موضوع بپردازیم که Chrome Enterprise چیست و چگونه کار می‌کند؟ به‌صورت کلی این محصول یک پلتفرم است که در آن کسب و کارها می‌توانند دستگاه‌های Chrome OS خود را بهتر مدیریت کنند. بنابراین اگر کمپانی شما چند دستگاه کروم بوک دارد، Chrome Enterprise یکی از راه‌هایی است که به‌وسیله آن می‌توانید دستگاه‌های کروم بوک خود را بهتر مدیریت کنید. این شیوه بسیار شبیه روش سرور BlackBerry Enterprise است.

براساس مطلب منتشر شده توسط گوگل:

پلتفرم Chrome Enterprise برای شما حاوی ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که شامل دسترسی به اپلیکیشن شرکتی storefronts، کنترل ایمنی بالا، ساپورت 24 ساعته در 7 روز هفته، ارتباط و تعامل با cloud و ابزارهای مدیریتی on-premise، VMware Workspace ONE و Microsoft Active Directory می‌شود.
Chrome Enterprise یک نوع سرویس براساس اشتراک بوده که قیمت آن برای هر سیستم 50 دلار است. این میزان یک قیمت ثابت بوده و به‌صورت سالیانه پرداخت می‌شود. بنابراین اگر شما مالک یک کمپانی با لپ‌تاپ‌های کروم بوک بوده و به دنبال بهترین راه برای مدیریت دستگاه‌های خود هستید، Chrome Enterprise می‌تواند یک سرویس خوب و ارزشمند باشد. انتظار می‌رود که گوگل جزییات بیشتری در خصوص این سرویس در webinar که 24 آگوست برگزار می‌شود ارائه دهد.

منبع : آی تی رسان

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *