جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی 600 دلاری شیائومی

مطمئناً یکی از نقاط قوت بارز گوشی‌های هوشمند شیائومی، قیمت ارزان آن‌ها نسبت به سخت‌افزارشان است. در واقع بخش اعظمی از تولیدکنندگان چینی مانند شیائومی، هواوی، اوپو و وان‌پلاس، تا به امروز گوشی‌های هوشمند رده بالایی معرفی کرده‌اند که نسبت به محصولات شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردار هستند و این استراتژی تاکنون بسیار موفق بوده است.

گوشی 600 دلاری شیائومی

البته اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی قصد دارد تا این روش را تاحدودی تغییر دهد و یا حداقل تلاش کند تا قشر مخاطبان خود را متنوع‌تر نماید. زیرا بنا به سخنان اخیر بنیانگذار این کمپانی یعنی آقای لیوان جیانگ (Liwan Jiang) که در Gizmo China منتشر شده است، شیائومی برنامه‌هایی برای عرضه یک گوشی هوشمند 600 دلاری تا آخر سال جاری میلادی دارد. در واقع به گفته وی، گوشی هوشمند مذکور قیمتی برابر 4000 یوان چین خواهد داشت که تقریباً معادل 600 دلار است.

متاسفانه به غیر از قیمت این محصول، اطلاعات خاص دیگری در رابطه با سخت‌افزار آن منتشر نشده و مشخص نیست که با چه نوع محصولی روبرو خواهیم بود و چه ویژگی‌هایی باعث تعیین این قیمت نسبتاً بالا برای آن شده است. با وجود گوشی‌های هوشمند بروز و کاملاً رده بالایی که توسط تولیدکنندگانی از قبیل وان‌پلاس معرفی شده‌اند و مجهز به جدیدترین قطعات سخت‌افزاری از قبیل پردازنده اسنپدراگون 820 و حافظه رم 6 گیگابایتی می‌باشند، هنوز مشخص نیست که وجه تمایز محصول آینده شیائومی چیست که باعث تعیین قیمتی 600 دلاری برای آن گردیده است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید ویژگی‌های گوشی هوشمند 600 دلاری شیائومی چه خواهد بود و آیا این شرکت با عرضه این محصول جدید قصد دارد تا به قلمرو شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و اپل وارد شود؟ شرکتی که تاکنون به عرضه گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه مشهور بوده است و چنین حرکتی می‌تواند ریسک بالایی برای آن داشته باشد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *