جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی هواوی Mainmang 5

کمپانی هواوی در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان است و قدرتمندانه راه خود را در این مسیر طی می‌کند. این شرکت سال بسیار موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته و است و در حال تکرار موفقیت‌های سال گذشته است. سال 2016 میلادی شاهد عرضه تعدادی زیادی دستگاه با این برند بودیم و ما این انتظار را خواهیم داشت که تا پایان سال چندین دستگاه دیگر نیز مانند هواوی میت 9، پرچم‌دار فبلت‌های هواوی رسماً معرفی شود. همان‌طور که مطلع هستید اوایل ماه جاری خبری منتشر کردیم که بر اساس آن مشخص‌شده بود هواوی قصد دارد تا تلفن هوشمند Mainmang 5 را عرضه کند. این اتفاق در کمتر از یک ماه رخداد و هواوی امروز ا این محصول رونمایی کرد.

گوشی هواوی Mainmang 5

«4 گیگابایت رم، اسنپدراگون 652 و صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD»
هواوی ماینمانگ 5 یک محصول کاملاً فلزی است که از لبه‌هایی صیقلی و زبان طراحی همانند سایر محصولات برند هواوی برخوردار است. این تلفن هوشمند میان رده از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) در رأس آن شیشه‌ی 2.5D نسبتاً منحنی برخوردار است. این تلفن در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. یک مدل حاوی 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم بوده و در سمتی دیگر مدلی حاوی 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم قرار گرفته است.

هواوی همچنین ماینمانگ 5 از یک چیپ‌ست اسنپدراگون 625 ساخت کوالکام، باتری 3,340 میلی‌آمپری، دوربین 16 مگاپیکسلی حاوی تثبیت کننده اپتیکال سه جهتِ (سنسور سونی IMX298، لنز 6P، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، فوکوس خودکار هیبریدی)، دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی (f/2.0) و اندروید 6.0 مارشمالو همراه با رابط کاربری EMUI بهره می‌برد. این تلفن هوشمند دارای درگاه مدرن USB نوع C در قسمت زیری خود است که در کنار آن نیز بلندگویی تعبیه شده است. بدون شک وجود این درگاه مدرن همراه با اندروید 6.0 مارشمالو و اتصال 4G LTE از هواوی ماینمانگ 5 محصولی بسیار ارزشمند ساخته است.

این تلفن هوشمند که امروز هواوی رسماً آن را در چین  رونمایی کرد این شانس را دارد تا بتواند به یکی از محصولات محبوب سال جاری در بازار شانگهای تبدیل شود. شما می‌توانید مدل 32 گیگابایتی این محصول را همراه با 3 گیگابایت رم با قیمت 360 دلار و مدل 64 گیگابایتی همراه با 4 گیگابایت رم آن را نیز با قیمت 389 دلار خریداری کنید.

 

منبعandroidheadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *