جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی دارای نمایشگر تاشو سامسونگ

به تازگی عکس‌هایی از سوی یک منبع هلندی ارائه شده که گفته می‌شود در آن‌ها طرح مفهومی سامسونگ از گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو خود به تصویر کشیده شده است. بنا به ادعای این منبع هلندی عکس‌های ارائه شده مربوط به پتنتی می‌شود که سامسونگ برای گوشی‌ مجهز به نمایشگر تاشو خود به ثبت رسانده است.

گوشی دارای نمایشگر تاشو سامسونگ


خبرها و شایعات مرتبط با برنامه‌ریزی سامسونگ برای طراحی و رونمایی یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو از سال 2015 ارائه شد. گفته می‌شد که سامسونگ در سال 2016 از این گوشی هوشمند رونمای می‌کند، اما تا کنون این امر به حقیقت نپیوسته است. طبق شایعات اخیر به دست آمده، احتمالا رونمایی از گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو سامسونگ به سال 2017 موکول شده است! لازم به اشاره است که پروژه مربوط به طراحی این گوشی با نام اختصاصی “Project Valley” شناخته می‌شود.

گوشی دارای نمایشگر تاشو سامسونگ2

به تازگی عکس‌هایی جالبی از سوی یک منبع هلندی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به طرح مفهومی سامسونگ برای گوشی‌ مجهز به نمایشگر تاشوی آن است. در این تصاویر بخشی از پنل پشتی دستگاه حالتی خاص دارد و گوشی از همین قسمت در وسط پنل پشتی آن قرار دارد تا می‌شود.

در بخش جلویی دستگاه، صفحه نمایش آن قرار دارد و طبق تصویر و اطلاعات ارائه شده، صفحه نمایش دستگاه قابلیت تا شدن را ارائه می‌کند. دکمه فیزیک هوم (Home)، سنسور دوربین اصلی و چراغ فلش LED گوشی در پنل پشتی آن قابل مشاهده هستند. متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه نشده و سامسونگ هم در رابطه با آن هیچ عکس‌العملی نشان نداده است. نظر شما در رابطه با این عکس‌ها چگونه است؟

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *