جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی میان‌رده‌ای Nubia Z17 دوربین آیفون کنار زد

Nubia Z17 محصول شرکت ZTE توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. مشخصات کلی این گوشی هوشمند را در مطلب زیر مشاهده می‌کنید.

 

گوشی Nubia Z17 در کشورهای اروپایی و آمریکا عرضه نشده و یا عرضه در بخش‌هایی از این کشورها صورت گرفته که بسیار ضعیف بوده است. به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی قصد دارند گوشی‌های هوشمند ساخت کشورشان را در محدوده آسیا عرضه کنند.

Nubia Z17 با قیمت ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد و می‌خواهد با قابلیت‌های زیر گوی رقابت را از اسمارت فون وان پلاس ۵ برباید:

پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵
۶ گیگابایت حافظه رم
۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰P
دوربین دوگانه اصلی باکیفیت ۲۳ و ۱۲ مگا پیکسل
دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی
باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری
اسپیکر دالبی، جک هدفون ندارد

مشخصات اصلی Nubia Z17 در یک نگاه ما را به ورود یک ارزان‌قیمت باکیفیت امیدوار می‌کند. کاربران زیادی در فضای مجازی از تجربه کار خود با Nubia Z17 نکاتی را ذکر کرده‌اند که بررسی این نکات خالی از لطف نیست.

بر اساس تجربیات یکی از کاربران، Nubia Z17 به‌راحتی ۲ روز کامل، بدون استفاده از وای فای، با شما همراه است و شما در این دو روز نیازی به شارژر نخواهید داشت. با شارژر Quickcharge 4.0 می‌توانید گوشی هوشمند خود را در کمتر از نیم ساعت به ۵۰ درصد شارژ برسانید.

به گفته این کاربر، صفحه‌نمایش LCD گوشی به‌ اندازه کافی درخشان و خوب است. اسپیکر Nubia Z17 باکیفیت صدای دالبی حرفی برای گفتن نگذاشته است و کیفیت صدای این گوشی را بالا برده است.

دوربین دوگانه Nubia Z17 بدون شک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هر کاربری را جذب می‌کند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند در بازار دوربین دوگانه دارند ولی دوربین دوگانه این اسمارت فون دارای کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای است. درخشش و وضوح رنگ‌ها، کنتراست بالا در تصاویر و قابلیت عکاسی HDR از ویژگی‌های دوربین این گوشی هوشمند است.

این کاربر در ادامه گفته است؛ دوربین Nubia Z17 لرزش گیر اپتیکال ندارد، تنها گوشی هوشمند موجود در بازار که از قابلیت لرزش گیر اپتیکال بهره برده است، پیکسل گوگل است. گرچه Nubia Z17 لرزش گیر اپتیکال ندارد، عکس‌های بسیار باکیفیتی در شب می‌گیرد.

هنوز شگفتی‌های بیشتری از نوبیا زد ۱۷ مانده است. کاربران این اسمارت فون از دوربین سلفی این گوشی هوشمند بسیار راضی بوده‌اند و حتی عملکرد آن را از دوربین سلف آیفون ۷ و هواوی هم بهتر می‌دانند. حالت پرتره در دوربین جلو این گوشی بسیار طبیعی است و پس از عکاسی پروسه پردازش روی عکس صورت می‌گیرد که به‌عکس عمق میدان می‌دهد. بسیاری از کاربران عمق میدان گوشی را از حالت بوکه نرم‌افزاری آیفون ۷ پلاس بهتر و طبیعی‌تر می‌دانند.

بوکه های دوربین Nubia Z17 به طرز غیرقابل‌باوری طبیعی است. اگر شما با دوربین حرفه‌ای و لنز کارکرده باشید در عکس‌های نمونه دوربین این میان رده می‌توانید به‌راحتی تفاوت بوکه طبیعی و نرم‌افزاری را تشخیص دهید. عملکرد فوکوس و تغییر عمق میدان در دوربین این گوشی قابل‌تحسین است و به‌ جرأت می‌توان گفت در این زمینه آیفون به گردپای Nubia Z17 هم نمی‌رسد.

جدا از نکات بالا، Nubia Z17 ظاهر بسیار زیبایی دارد، طراحی زیبا بدنه و صفحه‌نمایش لبه به لبه زیبایی این گوشی هوشمند را دوچندان کرده است.

رنگ‌های سیاه‌وسفید Nubia Z17 دارای ظاهری بسیار زیبایی است و رنگ قرمز هم فروش بسیار بالایی داشته است. دکمه قسمت جلویی گوشی هوشمند قرمز است و رنگ مشکی و قرمز با آن همخوانی بیشتری دارد.

رنگ مات پشت‌گوشی هوشمند چشم‌نواز است و به بدنه این اسمارت فون زیبایی خاصی بخشیده است. Nubia Z17 در همه کشورها عرضه منظم و یکسانی نداشته و نمی‌توانیم این گوشی هوشمند را به هر کاربری در هرکجای دنیا پیشنهاد کنیم.

با توجه به این‌که این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی مستقیم نمی‌کند، کاربران در حین خرید باید این نکته را در نظر داشته باشند. در آخر باید به این نکته اشاره‌کنیم که Nubia Z17 دارای ظاهری بسیار زیبا و عملکرد خوب و قیمت بسیار مناسبی است.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *