جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی قدرتمند TCL Flash Plu

اکنون دیگر نام تولیدکنندگان چینی در ردیف کمپانی‌های مطرح جهان آورده می‌شود، چرا که آنها با تولید محصولاتی با کیفیت و همتراز با نامداران، اما با قیمتی کمتر نشان دادند که قیمت ملاک بهتر بودن نیست. در ادامه با یکی دیگر از این تولیدگنندگان چینی و جدیدترین گوشی هوشمند ساخت این کشور آشنا می‌شوید.

گوشی قدرتمند TCL Flash Plu

 

کمپانی TCL در سال 1981 در زمینه‌ی ساخت محصولات الکترونیکی در چین راه اندازی شد. مقر اصلی این شرکت چند ملیتی چینی استان گوانگدونگ بوده که کار خود را با تولید لوازم الکترونیکی مصرفی برای بازار چین آغاز کرد و توانست پس از چندی راه خود را به بازارهای جهانی بگشاید.

محصولات TCL شامل تلویزیون، پخش دی وی دی، سیستم‌های تهویه مطبوع، گوشی‌های تلفن همراه، رایانه‌های شخصی، لوازم خانگی و رسانه‌های دیجیتال می‌باشد.

از جمله گوشی‌های هوشمند تولیدی این کمپانی می‌توان به TCL Flash Plus 2 اشاره کرد که چند روزی است پیش فروش آن آغاز شده است.

TCL Flash Plus 2 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل (فول اچ دی) می‌باشد. بدنه‌ی این گوشی با روکشی از فلز آلومینیوم، حس زیبایی شناسی هر کاربری را تحریک کرده و در حقیقت ترکیبی از تجربه و کیفیت بالا را به ارمغان می‌آورد.

قلب تپنده‌ی TCL Flash Plus 2 یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Helio P10 مدل MTK6755 بوده که 4 هسته‌ی آن با سرعت 1.0 گیگاهرتز و 4 هسته‌ی دیگر با سرعت 1.8 گیگاهرتز فعال هستند. پردازنده‌ی رده بالای Helio P10 موجب می‌شود که قدرت عملکرد کارت گرافیکی افزایش یافته و در مقایسه با نسل‌های قبلی تا 30 درصد مصرف انرژی کاهش یابد. همچنین این گوشی از یک پردازنده ی گرافیکی مدل Mali T860MP2 بهره می‌برد.

TCL Flash Plus 2 به سیستم عامل اندروید 6.0 تجهیز شده و دارای حافظه‌ی ذخیره سازی 32 گیگابایت به همراه 3 گیگابایت رم می‌باشد

گوشی TCL Flash Plus 2 مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فوکوس و فلش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین در این گوشی برای دسترسی سریعتر کاربر به تمام برنامه‌های مورد علاقه‌اش، کلید خانه با اسکنر اثر انگشت ادغام شده که در زمانی کمتر از 0.5 ثانیه قفل صفحه باز می‌شود.

انرژی این گوشی توسط یک باتری به ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که با 30 دقیقه شارژ تا 10 ساعت مکالمه را تاب می‌آورد. همچنین این گوشی از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. با آنکه شارژ سریع دردسر ساز بوده و کاربر را با برخی مشکلاتی مانند گرم شدن بیش از حد گوشی مواجه می‌کند، اما TCL این مشکل را نیز با یک فلش شارژ حل کرده است.

گوشی TCL Flash Plus 2 در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نقره‌ای و طلایی (Luna Silver ، Venus Gold)

فروشگاه gearbest به تازگی پیش فروش گوشی TCL Flash Plus 2 را در تعدادی محدود و از تاریخ 1 ژوئن تا 5 جولای آغاز کرده است. این گوشی در دو رنگ طلایی و نقره ای و با قیمت 179 دلار در سبد خرید گیربست گنجانده شده است.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *