جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه گوشی تاشوی سامسونگ در سال ۲۰۱۷

samsung-galaxy-x-worlds-first-foldable-smart-phone-21

 

بر اساس گزارش جدیدی که در مورد برنامه های آینده شرکت بزرگ سامسونگ منتشر شده است به نظر می رسد که در حال حاضر این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۷ میلادی گوشی جدیدی را به بازار ارائه کند که بتوان آن را خم کرد. پیش بینی شده است که این دستگاه با دو صفحه نمایش جداگانه طراحی شود و در نمایشگاه CES 2017 و یا کنفرانس MWC 20177 در ماه های ژانویه و فوریه سال آینده به نمایش گذاشته شود.

ساختن یک گوشی هوشمند تاشو که به راحتی می شود آن را تا کرد و یا با باز کردن آن، این دستگاه را به یک تبلت تبدیل کرد، جزء آرزوهای بزرگ تولیدکنندگان گوشی های هوشمند محسوب می شود. در ماه ژوئن گذشته، شرکت لنوو (Lenovo) در نمایشگاه تک وورد (TechWord) از گوشی هوشمند جدیدی پرده برداری کرد که می توان آن را به صورت دستبندی به دور دست بست و آن را به راحتی خم کرد.

این شرکت همچنین فبلتی را به علاقمندان معرفی کرد که می شود آن را تا اندازه یک گوشی موبایل، کوچک کرد. البته باید به این نکته توجه کرد که این دو محصول در حال حاضر برای تولید عمده، آماده نشده اند.

گفته شده است که در طراحی گوشی تاشوی سامسونگ که می شود آن را خم کرد، از دو صفحه نمایش مجزا استفاده شده است. شرکت سامسونگ با استفاده از این طراحی منحصر به فرد و نوآورانه توانسته سه حالت متفاوت را برای این گوشی فراهم بیاورد.

در حالت اول می شود به راحتی گوشی تاشوی سامسونگ را از وسط تا کرد و هر دو صفحه نمایش به سمت بیرون قرار بگیرند. در این صورت هم در پشت و هم در جلوی این گوشی صفحه نمایش جداگانه ای قرار دارد. در حالت دوم می شود دو صفحه نمایش را به سمت داخل تا کرد. در این صورت پوشش شیشه ای پشت گوشی از صفحه نمایش ها در هنگام حمل و نقل و هنگامی که از دستگاه استفاده نمی شود، محافظت خواهد کرد. در سومین حالت این گوشی هوشمند نیز می شود این دو صفحه نمایش را در کنار هم قرار داد و با اینکار صفحه نمایش بزرگی در ابعاد یک تبلت را ایجاد کرد.

البته لازم است این نکته را بدانید که شرکت سامسونگ قصد ندارد که تمام وقت و انرژی طراحان و نیروهای خود را صرف این گوشی جدید کند. این شرکت بزرگ تکنولوژی می خواهد که با معرفی این محصول، میزان استقبال و تقاضای کاربران گوشی های هوشمند از این دستگاه را بسنجد و همچنین این نوآوری کاملا جدید را به عموم مردم معرفی کند. گفته شده است که این شرکت قصد دارد بازخورد کاربران این گوشی را دریافت کرده و با استفاده از اطلاعات جدید به دست آمده، گوشی خود را ارتقا دهد.

شرکت سامسونگ تصمیم دارد این بار، در این زمینه محتاطانه عمل کند و با سرعت کم تری در این راه قدم بردارد؛ چراکه بعد از اتفاقی که در رابطه با گوشی های گلکسی نوت ۷ افتاده است، این شرکت نمی تواند دوباره اعتبار خود را در معرض خطر قرار دهد.

 

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *