جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی بلک‌بری Motion و تصاویری از ان

کمپانی بلک‌بری اخیرا نام اسمارت‌فون جدید خود را از کریپتون (Krypton) به موشن (Motion) تغییر داده است. محصولی که چندی پیش، تصویری از قاب پشتی آن به بیرون درز کرد و نشان می‌داد که بدنه این گوشی همانند مدل‌های قبلی این شرکت، از ماده مورد علاقه بلک‌بری یعنی فیبرکربن ساخته خواهد شد.

 

گوشی بلک‌بری Motion

اما ساعاتی پیش، رندرهایی رسمی از قسمت جلویی این گوشی منتشر شده که اطلاعات بیشتری را از این اسمارت‌فون در اختیار علاقه‌مندان به این برند کانادایی قرار می‌دهد.

بلک‌بری موشن تغییر چندانی را به خود ندیده و خبری از اسلایدر در این گوشی نیست. همچنین، صفحه کلید QWERTY نیز بر روی بدنه آن مشاهده نمی‌شود و بیشتر شبیه به نسخه بدون کیبورد گوشی بلک‌بری Keyone به‌نظر می‌رسد.

متاسفانه، استفاده از پردازنده نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون 625 یا 626 برای این گوشی پیش‌بینی شده است. از دیگر مشخصات شایع شده برای بلک‌بری موشن می‌توان به رم 4 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

گفته می‌شود که این گوشی قادر است یک شبانه‌روز کامل، شارژ را در خود ذخیره و به بدنه دستگاه تزریق کند. رزولوشن نمایشگر این گوشی نیز برابر با 1080p عنوان شده و از آن‌جایی‌که دیگر کیبورد فیزیکی فضایی را اشغال نخواهد کرد، احتمالا این گوشی نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جای خواهد داد.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *