جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی‌هوشمند جدید اچ‌پی Elite X3

اچ‌پی حدود 2 سال بود که هیچ گوشی‌هوشمندی را عرضه نکرده بود و حالا بعد از دو سال در کنگره جهانی موبایل این سکوت را شکست. گوشی‌هوشمند جدید اچ‌پی Elite X3 نام دارد که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 است.

گوشی‌هوشمند جدید اچ‌پی Elite X3

این گوشی‌ ضدآب با صفحه نمایش 6 اینچی، ظاهری بسیار زیبا دارد اما مهمتر از ظاهر سخت‌افزار قدرتمند این دستگاه است. اچ‌پی Elite X3 دارای پردازشگر فوق‌العاده اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از 2 ترابایت کارت حافظه و شامل یک باتری قوی 4150 میلی آمپری است که به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. جلوی دستگاه یک اسکنر چشم هم دارد که از سیستم تشخیص چهره مایکروسافت استفاده می کند.

این دستگاه همه‌کاره یک دوربین 16 مگاپیکسلی با کیفیت خوب هم دارد اما اچ‌پی این محصول را اینجا متوقف نمی‌کند. اچ‌پی همچنین این امکان را فراهم کرده که شما این گوشی را روی داک قرار دهید و به مانیتور متصل کنید تا برای شما در قالب یک کامپیوتر با موس و کیبورد ایفای نقش کند، امکان بی‌نظیری که پیش از اچ‌پی در لومیا 950 شاهد آن بودیم.

اما اچ‌پی باز هم پا را فراتر گذاشته است و برای اینکه جایگزین لپ‌تاپ هم باشد یک دستگاه جدید معرفی می‌کند دستگاهی که تنها ظاهر لپ‌تاپ را دارد یعنی یک پوسته لپ‌تاپ است و در واقع فقط مانیتور و کیبورد است بدون پردازشگر و دیگر تجهیزات، زیرا پردازشگر و رم مورد نیاز شما از گوشی‌هوشمند تغذیه می‌شود.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *