جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی نوت7 سامسونگ با نام “فَن ادیشن” در کره جنوبی رونمایی می شود

طبق برخی خبرها قرار است که در تاریخ 16 تیرماه نسخه ویژه ای از فبلت محبوب سامسونگ با نام گلکسی نوت فَن ادیشن در کره جنوبی معرفی شود.

 

پوسترهای تبلیغاتی این موبایل که پیشتر گفته می شد Galaxt Note Fandom Edition نام داشته باشد، در شعبات یکی از اپراتورهای کره ای نصب شده و نشان می دهند که نام رسمی آن گلکسی نوت فن ادیشن خواهد بود.

اما در مورد خود این موبایل باید بگوییم همان نوت 7 است که در پاییز 2016 از سوی سامسونگ معرفی شد و آخرین عضو از خانواده نوت به شمار می رود. البته باید اشاره کنیم که طبق برخی خبرهای رسیده، این فبلت قرار نیست از مرزهای کره جنوبی خارج شود چراکه طبق اعلام سامسونگ، تصمیمی برای فروش نسخه بازسازی شده از فبلت مذکور در خاک آمریکا اتخاذ نشده است.

این موبایل صرفا به بازار کره جنوبی عرضه می شود
گفتنی است گلکسی نوت فن ادیشن به امکاناتی کاملا متفاوت از نسخه اصلی مجهز شده و برای نمونه چیپست اگزینوس 8890 را در دل خود جای داده که با یک پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP12، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقاء تا 256 گیگابایت همراه شده است.

گلکسی نوت فن ادیشن همچنین یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی دارد و یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده.

با استناد به تصاویر لو رفته می توان اینطور نتیجه گرفت که ظاهر این فبلت تفاوت چندانی با نوت 7 ندارد و آپشن رنگی آن نیز صرفا به آبی مرجانی خلاصه می شود.

گفتنی است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این موبایل به دست نیامده است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *