جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چرا گلکسی نوت 8 از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره نخواهد برد

دلیل عدم تجهیز گلکسی نوت ۸ به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر چیست؟

 

 

بسیاری از کاربران و کارشناسان امیدوار بودند که شرکت سامسونگ دو پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به همراه سنسور اثر انگشت اپتیکال به بازار عرضه کند؛ اما پس از نزدیک شدن به زمان معرفی این دو دستگاه، مشخص شد که سامسونگ موفق نشده است تکنولوژی اثر انگشت زیر نمایشگر را به‌موقع تکمیل کند. پس از معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی اس، بسیاری همچنان امید دارند که سنسور اثر انگشت اپتیکال در فبلت گلکسی نوت ۸ اضافه شود. اما چند هفته قبل یکی از مدیران اجرایی کمپانی مورد بحث تأیید کرد که نوت ۸ از چنین قابلیتی بهره نخواهد برد و به همین دلیل امید کاربران برای دیدن این فناوری در فبلت بعدی سامسونگ از بین رفت.

اما سامسونگ پیش از منصرف شدن از اضافه کردن سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی نوت ۸، تا چه حد برای کامل کردن این فناوری تلاش کرده است. بنا به اعلام یک منبع نزدیک به سامسونگ، ظاهرا این کمپانی حتی موفق شده است نمونه‌ای از این فناوری را با کارکرد صحیح تولید کند؛ اما عدم ثبات در روشنایی نمایشگر باعث شده است اضافه شدن سنسور اثر انگشت اپتیکال در نوت ۸ لغو شود. مسلما پس از مشکلاتی که سال قبل برای گلکسی نوت ۷ به وجود آمد، امسال سامسونگ‌ احتیاط زیادی برای ساخت گلکسی نوت ۸ به خرج خواهد داد تا ریسک خرابی این فبلت به حداقل میزان ممکن برسد.

اگر عکس‌های فاش شده از پنل شیشه‌ای جلوی گوشی هوشمند مورد بحث واقعی باشند، به نظر می‌رسد این گوشی به دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ شباهت خواهد داشت و فقط عرض آن‌ نسبت به دو پرچم‌دار کنونی سری گلکسی اس، کمی بیشتر است. نوت ۸ همانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از طراحی تقریبا بدون حاشیه بهره خواهد برد. این محصول یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی محسوب می‌شود که به پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۳۶ مجهز خواهد بود. همان‌طور که در بسیاری از شایعات مرتبط خواندیم، سامسونگ به‌احتمال زیاد در اواخر ماه آگوست مراسم Unpacked را برگزار خواهد کرد و طی این‌ رویداد از گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد؛ به همین دلیل انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد طراحی و مشخصات فنی این دستگاه در دسترس قرار بگیرد.

 

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *