جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی تاشو را ببینید

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی جدید سامسونگ یعنی Galaxy Folder 2 در شبکه اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته است. به گزارش وب‌سایت Androidcommunity، این در حالی است که پیش از این نیز مشخصات این گوشی اندرویدی جدید سامسونگ در نرم‌افزار بنچمارک GFXBench قرار گرفته بود. اخیرا خبرهایی هم در خصوص صدور گواهی‌های مورد نیاز تولید این گوشی از سوی TENAA منتشر شده است. با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد بیش از پیش به زمان رونمایی سامسونگ از این تاشوی زیبای اندرویدی نزدیک شده‌ایم.

گلکسی تاشو را ببینید

اگرچه هنوز معلوم نیست که از پسوند “2” در عنوان این محصول استفاده شود یا نه،  اما از آنجایی که گلکسی فولدر نسل اول در سال گذشته معرفی شده بود، احتمال استفاده از این روش نام‌گذاری، بعید به‌نظر نمی‌رسد. براساس مشخصات درج شده در لیست TENAA، گلکسی فولدر 2 از صفحه‌نمایش 3.8 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 425 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکیAndreno 308، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، شکاف کارت حافظه، دو گیگابایت رم و باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با اندروید 6.0.1، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی تاشو را ببینید2

هنوز هیچ اخباری در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار اعلام نشده است اما انتظار می‌رود سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 گلکسی فولدر 2 را در مقابل چشمان بازدیدکنندگان قرار دهد.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *