جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت های فوق العاده برای آشپزخانه

insider

دستگاه Insider که در کنار بطری های یخچالتان جای می گیرد در واقع ابزاری است که با گوشی هوشمند شما متصل می شود و هر بار که در یخچال باز می شود عکسی از محتویات یخچال می گیرد و به گوشی هوشمند شما این عکس را ارسال می کند این دستگاه که به وسیله برنامه ای به نام Wink روی آن نصب است با گوشی هوشمند شما مرتبط می شود از طرفی برای زمانی که می خواهید ما یحتاج یخچال خود را از خارج از خانه بدانید می توانید با سفارش به یکی از اعضای خانه با یک بار باز و بسته کردن در از محتویات آن مطلع بشوید. البته این گجت در حال توسعه است و باید کارایی آن بیشتر شود.

 

egg minder

اگر به تاریخ تولید و انقضای روی تخم مرغ های تان اعتماد ندارید می توانید از این ابزار استفاده کنید. این دستگاه دارای سنسورهایی است که طراوت و تازگی تخم مرغ ها را تشحیص می دهد و می تواند به شما کمک کند که در هنگام خرید تخم مرغ های تازه را تشخیص بدهید.  به وسیله برنامه ای به گوشی شما مرتبط می شود. قیمت این دستگاه هم اکنون 78 دلار است. کافیست وقت سنجش تخم مرغ ها آن را در جای مخصوص قرار بدهید و بعد با نرم افزاری که گوشی شما به آن مرتبط می شود از سالم بودن تخم مرغ ها مطلع شوید.

 

fridge alarm

اکنون چند بار شده که شما درب یخچال را باز کنید و بدون اینکه آن را ببندید و یا نیمه باز رها کرده باشید و از آشپز خانه خارج شده باشید و بعد از ساعت ها متوجه این رویداد شده باشید؟ قطعا این اتفاق بار ها افتاده است اما برای شما که می خواهید از وسیله های خانگی تان مراقبت کنید باید یا از یخچال های آژیر دار استفاده کنید و یا اینکه از این گجت استفاده کنید. در واقع این دستگاه با مشاهده نیمه باز گذاشته شدن درب یخچال بعد از مدت معین به شما هشدار می دهد. اینگونه می توانید از یخچالتان به خوبی مراقبت کنید. این دستگاه حدودا 32 دلار قیمت دارد.

منبع: مای تک

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *